1e kuur.. dianabol + shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuur.. dianabol + shake

ben deze week met mijn 1e kuur begonnen.. alleen dianabol, 30mg per dag + mijn normale shake erbij.. is het wel iets dan voor een 1e kuur? ben zelf 18 jaar..

Originally posted by slash187 View Post
    ben deze week met mijn 1e kuur begonnen.. alleen dianabol, 30mg per dag + mijn normale shake erbij.. is het wel iets dan voor een 1e kuur? ben zelf 18 jaar..
    heb je antwoord int vet gezet, denk dat dat voldoende is

Comment

Als je gaat kuren met d-boll en shakes, kun je misschien ook wat melk in je naald doen.
      Djeez elke dag gekkere vragen hier.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Als je gaat kuren met d-boll en shakes, kun je misschien ook wat melk in je naald doen.
        Djeez elke dag gekkere vragen hier.

jonge.. reageer dan niet als je raar vind, ik heb me hiervoor aangemeld om dingen te vragen aan mensen die mij wel serieus nemen

Comment

Dianabol only is niks. Succes.

Comment

Ja dan moet je lekker gaan kuren op je 18de met d-boll en shakes, dude kom op zeg ik denk niet dat iemand dat serieus neemt.

-Daarbij neem je de kuur al en vraagt dan pas advies, niet slim.
            -Beter om te prikken dan d boll te nemen.
            -Ik lees niks over nakuur, niet slim
            -tevens denk ik dat de dosering wat aan de lage kant is maar dat verschild per persoon.
            -shake is geen kuur is een supplement

Dusssss voortaan eerst vragen dan handelen, maar als antwoord op je serieuze vraag: NEE het is niks.

Comment

Ja dan moet je lekker gaan kuren op je 18de met d-boll en shakes, dude kom op zeg ik denk niet dat iemand dat serieus neemt.

-Daarbij neem je de kuur al en vraagt dan pas advies, niet slim.
              -Beter om te prikken dan d boll te nemen.
              -Ik lees niks over nakuur, niet slim
              -tevens denk ik dat de dosering wat aan de lage kant is maar dat verschild per persoon.
              -shake is geen kuur is een supplement

Dusssss voortaan eerst vragen dan handelen, maar als antwoord op je serieuze vraag: NEE het is niks.

jaa tuurlijk heb ik eerst gevraagt aan mensen die ik ken met ervaring.. alleen wou ik jullie meningen nog weten

Comment

Mensen met ervaring adviseren je geen kuur d-boll met shake als ze het beste met je voor hebben.
                Als ze geld aan je willen verdienen doen ze dat wel.

zoals nex ook al zei d-boll is niks

Comment

Mensen met ervaring adviseren je geen kuur d-boll met shake als ze het beste met je voor hebben.
                  Als ze geld aan je willen verdienen doen ze dat wel.

zoals nex ook al zei d-boll is niks

jaah okee.. het begint wel duidelijk te worden.. maar heeft het dan helemaal geen effect?

Comment

Al;s je heel goed eet en traint kun je wel wat kilos pakken en overhoudem.

Comment

Al;s je heel goed eet en traint kun je wel wat kilos pakken en overhoudem.

daar ben ik nu mee bezig.. kzit op 30mg verdeeld over de hele dag.. is de inname verdeling wel goed dan? verdeeld over de hele dag of?

Comment

tuulk verdelen. maar je kan natuurlijk niet verwachten dat als je al begonnen ben met een kuur bestaande uit dboll en een shake (proest) dat ze je serieus nemen. wat heeft die shake met je kuur te maken?
                        je doet een kuur dboll 30mg per dag (en je bent ff te jong)
                        handig is wel om je stats erbij te zetten. dus hoe lang je al traint en hoe zwaar je bent enzo.
                        train je net een paar maanden en weeg je 65kg dan wens ik je succes met je ellende. train je al 2 jaar hard met goede voeding en stagneert het, wilde je perse wat proberen... och dan kan ik het nog begrijpen. maar als het eerste scenario jouw situatie weergeeft ben je MEGA DOM. (moet ik helaas zeggen)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mijn fout, verkeerde. Had hem even verward met de andere die om advies kwam vragen.

Comment

Op je 18e moet je nog niet kuren bro. Weet dat het lastig is (is aan deze kant van het pc scherm ook gewoon zelfbeheersing), maar het is gewoon nog niet nodig. Train nu 2 jaar+, en pas eigenlijk een jaar echt serieus en ben van de 64 flubber naar 87,7 's ochtends gegaan, gewoon door te bikkelen, te eten en te rusten. En geloof mij, ik heb bepaald geen keizerlijke genen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en vergeet je nakuur niet erbij te pakken, als je het wel gaat doen

lees net dat je al bezig bent, succes
                              Last edited by martin27; 04-12-2008, 21:56.
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X