ben deze week met mijn 1e kuur begonnen.. alleen dianabol, 30mg per dag + mijn normale shake erbij.. is het wel iets dan voor een 1e kuur? ben zelf 18 jaar..
1e kuur.. dianabol + shake
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostAls je gaat kuren met d-boll en shakes, kun je misschien ook wat melk in je naald doen.
Djeez elke dag gekkere vragen hier.
jonge.. reageer dan niet als je raar vind, ik heb me hiervoor aangemeld om dingen te vragen aan mensen die mij wel serieus nemen
Comment
-
Ja dan moet je lekker gaan kuren op je 18de met d-boll en shakes, dude kom op zeg ik denk niet dat iemand dat serieus neemt.
-Daarbij neem je de kuur al en vraagt dan pas advies, niet slim.
-Beter om te prikken dan d boll te nemen.
-Ik lees niks over nakuur, niet slim
-tevens denk ik dat de dosering wat aan de lage kant is maar dat verschild per persoon.
-shake is geen kuur is een supplement
Dusssss voortaan eerst vragen dan handelen, maar als antwoord op je serieuze vraag: NEE het is niks.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJa dan moet je lekker gaan kuren op je 18de met d-boll en shakes, dude kom op zeg ik denk niet dat iemand dat serieus neemt.
-Daarbij neem je de kuur al en vraagt dan pas advies, niet slim.
-Beter om te prikken dan d boll te nemen.
-Ik lees niks over nakuur, niet slim
-tevens denk ik dat de dosering wat aan de lage kant is maar dat verschild per persoon.
-shake is geen kuur is een supplement
Dusssss voortaan eerst vragen dan handelen, maar als antwoord op je serieuze vraag: NEE het is niks.
jaa tuurlijk heb ik eerst gevraagt aan mensen die ik ken met ervaring.. alleen wou ik jullie meningen nog weten
Comment
-
Originally posted by quibus View PostMensen met ervaring adviseren je geen kuur d-boll met shake als ze het beste met je voor hebben.
Als ze geld aan je willen verdienen doen ze dat wel.
zoals nex ook al zei d-boll is niks
jaah okee.. het begint wel duidelijk te worden.. maar heeft het dan helemaal geen effect?
Comment
-
-
tuulk verdelen. maar je kan natuurlijk niet verwachten dat als je al begonnen ben met een kuur bestaande uit dboll en een shake (proest) dat ze je serieus nemen. wat heeft die shake met je kuur te maken?
je doet een kuur dboll 30mg per dag (en je bent ff te jong)
handig is wel om je stats erbij te zetten. dus hoe lang je al traint en hoe zwaar je bent enzo.
train je net een paar maanden en weeg je 65kg dan wens ik je succes met je ellende. train je al 2 jaar hard met goede voeding en stagneert het, wilde je perse wat proberen... och dan kan ik het nog begrijpen. maar als het eerste scenario jouw situatie weergeeft ben je MEGA DOM. (moet ik helaas zeggen)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Op je 18e moet je nog niet kuren bro. Weet dat het lastig is (is aan deze kant van het pc scherm ook gewoon zelfbeheersing), maar het is gewoon nog niet nodig. Train nu 2 jaar+, en pas eigenlijk een jaar echt serieus en ben van de 64 flubber naar 87,7 's ochtends gegaan, gewoon door te bikkelen, te eten en te rusten. En geloof mij, ik heb bepaald geen keizerlijke genen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment