1e kuur.. dianabol + shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    feit is dat zeer veel mannetjes stoer willen doen op school en tegen vriendjes. daarom kopen ze ook golfjes en scooters. maar je lichaam vernachelen.
    weet je op zich is het wel een goeie kuur, dboll met shake, maar ik zou de dboll er dan uitlaten.

dbol en shake goede kuur maar je zou dbol eruit laten? op mijn leeftijd dbol eruit laten bedoel je

Comment

idd
      maar ik zelf kuur niet met pillen. al helemaal niet alleen pillen, maar dat was advies puur voor jou. ook al heb je ze al.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        idd
        maar ik zelf kuur niet met pillen. al helemaal niet alleen pillen, maar dat was advies puur voor jou. ook al heb je ze al.

ja oke dat snap ik.. is er dan helemaal niemand die alleen kuurt met dianabol??? bij mij op de sportschool zijn er wel een paar, die er goede resultaten aan hebben overgehouden

Comment

Originally posted by slash187 View Post
          ja oke dat snap ik.. is er dan helemaal niemand die alleen kuurt met dianabol??? bij mij op de sportschool zijn er wel een paar, die er goede resultaten aan hebben overgehouden
          Luister gappi, het is wel duidelijk wat de (andere) ervan denken. Aan jou de keus. De vragen worden immers steeds dommer, er zijn duizenden mensen waarschijnlijk die ooit een dianabol only kuurtje hebben gedaan waaronder ik. Google is je vriend. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Ik weet niet waarom je kuurt? Wat zijn je doelen?

Overigens ik zeg niet dat je niet moet kuren he, ik zeg alleen dat je vragen een beetje raar zijn. Ik ben geen heilige kan ik je vertellen. Maar toch wil ik wel weten waarom je het doet. Podium ambities?

Greetz.
          Last edited by Nex-; 06-12-2008, 17:42.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Luister gappi, het is wel duidelijk wat de (andere) ervan denken. Aan jou de keus. De vragen worden immers steeds dommer, er zijn duizenden mensen waarschijnlijk die ooit een dianabol only kuurtje hebben gedaan waaronder ik. Google is je vriend. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Ik weet niet waarom je kuurt? Wat zijn je doelen?

ben al weekje begonnen nu.. heb dr geen spijt van.. alleen wou k jullie meningen horen die nu wel duidelijk zijn geworden,
            en waarom ik kuur? omdat ik nu alleen voor massa aan het trainen ben en mijn doel is om er deze zomer goed uit te zien

Comment

reactie

Hey die slash..... merk je al wat van die dianabol?

Met dianabol only zal je heus wel wat bijkomen maar doe deze sport voor jezelf ( lees even goed allemaal ok ) en niet voor mensen die ook aan de anabolen zitten en zeggen zo trots te zijn dat ze een paar kilo's zijn aangekomen het word 1000 X zoveel gerespecteerd als je zonder kan want dat is echt van jou, tuurlijk is het allemaal leuk maar je productie gaat plat liggen en daarna weer op gang komen een nakuur heb je niet dus je klap zal alleen maar harder worden onthou ook dat je na je kuur flinkt depri kunt zijn en dat anabolen vaak een reden is waarom mensen ook stoppen met trainen omdat ze geen zin meer hebben om zonder te trainen, JIJ ben 18 Jaar geniet daarvan en maak desnoods met je begeider daar binnen een goed trainings schema want hier kan je echt genoeg uithalen, dit is ook de laatste mail die ik hier antwoord in dit topic want het is nu wel duidelijk denk hoe iedereen hier schrijft, je antwoord op je shakes zo die moet ik drinken na me trainen voor me spieren..... ik heb geen zin om dat hier allemaal uit te gaan leggen wat ik vaak probeer met mensen die trainen zoals jij.... ga alsjeblieft vanaf vandaag eerst eens info lezen over alles....

Comment

ben al weekje begonnen nu.. heb dr geen spijt van.. alleen wou k jullie meningen horen die nu wel duidelijk zijn geworden,
                en waarom ik kuur? omdat ik nu alleen voor massa aan het trainen ben en mijn doel is om er deze zomer goed uit te zien
                Ik weet genoeg, je bent iemand die voor de meiden etc aan de aas gaat.
                Succes.

Comment

Succes.
                  dus jij gaat al zomaar conclusies trekken? jij vraagt toch wat me doel is? en ik geef er antwoord op

Comment

dus jij gaat al zomaar conclusies trekken? jij vraagt toch wat me doel is? en ik geef er antwoord op
                    Nja weet je wat het is, dat is het niet... het is gewoon dat ik eerder iets had verwacht in de richting = op stage... pro bodybuilder amateur weet ik veel.
                    En tja ik kan uit je antwoord makkelijk uithalen waar je voor kuurt. Dat is voor all aandacht die je wilt krijgen. Het is normaal hoor dat je er bij de zomer goed bij wilt staan maar om alleen voor dat aan een kuurtje te beginnen?

Heb je hele hoge doelen en weet je waar je mee bezig bent.... no problemo.
                    Doe je een kuurtje voor de zomer om op te vallen (tja waarvoor zou je het anders doen? de zon kijkt niet naar je bro) dan is het = fail.

Succes nogmaals, zorg dat je voeding in orde is.

Greetz.

Comment

Nja weet je wat het is, dat is het niet... het is gewoon dat ik eerder iets had verwacht in de richting = op stage... pro bodybuilder amateur weet ik veel.
                      En tja ik kan uit je antwoord makkelijk uithalen waar je voor kuurt. Dat is voor all aandacht die je wilt krijgen. Het is normaal hoor dat je er bij de zomer goed bij wilt staan maar om alleen voor dat aan een kuurtje te beginnen?

Heb je hele hoge doelen en weet je waar je mee bezig bent.... no problemo.
                      Doe je een kuurtje voor de zomer om op te vallen (tja waarvoor zou je het anders doen? de zon kijkt niet naar je bro) dan is het = fail.

Succes nogmaals, zorg dat je voeding in orde is.

Greetz.

tjah wie wil er nou niet goed uit zien in de zomer.. jaah je hebt ook wel gelijk voor de aandacht natuurlijk, maar dit is dus mijn keuze
                      mijn voeding zit nu wel aardig goed.. iig bedankt grtjes

Comment

tjah wie wil er nou niet goed uit zien in de zomer.. jaah je hebt ook wel gelijk voor de aandacht natuurlijk, maar dit is dus mijn keuze
                        mijn voeding zit nu wel aardig goed.. iig bedankt grtjes
                        Tja...als je er goed uit wil zien voor de zomer heb je naar mijn mening geen as nodig...Je moet begrijpen slash dat het merendeel met ervaring hier op het board andere doelen nastreefd....ieder heeft zn eigen verhaal, mensen die het doen voor de zomer noemt men ook wel beach boy Ikzelf geef toe dat het een mentale kwestie is bij mij, ik geil er gewoon op om "" on "" te zijn, het gevoel van testosteron dat door mn lijf jaagt...heerlijk!!ik vind het meestal ook jammer als ik weer in de nakuur moet. Dat wil ook zeggen dat ik dus waarschijnlijk nooit meer ophouden zal met kuren zolang mijn lichaam het toelaat. Hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet goed voor je is, ooit moet je er een eind aan breien. Jij bent 18 jaar oud en de keuzes die je nu maakt zullen van invloed zijn voor de rest van je leven. Iedereen hier bedoelt het goed met je dus bedenk goed dat als je weer met zulke vragen komt dat het antwoord dat je krijgt niet altijd strookt met wat je horen wilt.
                        Succes met je kuur
                        uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                          Tja...als je er goed uit wil zien voor de zomer heb je naar mijn mening geen as nodig...Je moet begrijpen slash dat het merendeel met ervaring hier op het board andere doelen nastreefd....ieder heeft zn eigen verhaal, mensen die het doen voor de zomer noemt men ook wel beach boy Ikzelf geef toe dat het een mentale kwestie is bij mij, ik geil er gewoon op om "" on "" te zijn, het gevoel van testosteron dat door mn lijf jaagt...heerlijk!!ik vind het meestal ook jammer als ik weer in de nakuur moet. Dat wil ook zeggen dat ik dus waarschijnlijk nooit meer ophouden zal met kuren zolang mijn lichaam het toelaat. Hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet goed voor je is, ooit moet je er een eind aan breien. Jij bent 18 jaar oud en de keuzes die je nu maakt zullen van invloed zijn voor de rest van je leven. Iedereen hier bedoelt het goed met je dus bedenk goed dat als je weer met zulke vragen komt dat het antwoord dat je krijgt niet altijd strookt met wat je horen wilt.
                          Succes met je kuur
                          ik snap iedereen wel die hier op reageert.. dat ze het goed bedoelen met mij dat ze me waarschuwen.. dat is juist goed! daarom ben ik deze discussie gestart dat iedereen kan reageren en zijn mening kan geven.. en dat ze serieus en normaal op mij ingaan, dat was niet bij iedereen het geval.
                          denk dat ik het gewoon te verleidelijk vond nadat ik bij vele mensen het resultaat heb gezien in de sportschool.. thnx! grtjes

Comment

Succes.

als hij dat wil dan doet ie dat toch

en dan nog iets, was jij niet de gene die tegen mij zei: respecteer andermans doelen
                            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

waarschijnlijk eten die vrienden van je heeel goed, of reageren gewoon snel op AS of ze hebben gewoon aanleg.. anyway dat je kuurt op 18 jarige is jouw beslissing this wel een beslissing wat iedereen snel zal afkeuren... en uhm als beginnende stack zal dit niet veel schade opleveren mits je wel ff nakuurt met NOLVADEX ... vraag het aan je leverancier...

maar ik moet wel toegeven ongeacht dat het je doel is: en NA de zomer of TIJDENS de zomer hoop ik voor jou belang dat je wel door zal trainen .. fftjes goed uitzien voor de zomer zou ik nieteens durven denken om te kuren.....

je hebt nog +/- 5 maanden.... in 5 maanden met shake en creatine zal je zelfs mischien MEER progressie maken dan een maandje dianabol..
                              en uuuuhhh wel goed eten uiteraard...
                              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
                                als hij dat wil dan doet ie dat toch

en dan nog iets, was jij niet de gene die tegen mij zei: respecteer andermans doelen

uhmm neee...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X