1e kuur.. dianabol + shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by slash187 View Post
    uhmm neee...
    die was voor NEX ... ahahahah bongo :P
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
      waarschijnlijk eten die vrienden van je heeel goed, of reageren gewoon snel op AS of ze hebben gewoon aanleg.. anyway dat je kuurt op 18 jarige is jouw beslissing this wel een beslissing wat iedereen snel zal afkeuren... en uhm als beginnende stack zal dit niet veel schade opleveren mits je wel ff nakuurt met NOLVADEX ... vraag het aan je leverancier...

maar ik moet wel toegeven ongeacht dat het je doel is: en NA de zomer of TIJDENS de zomer hoop ik voor jou belang dat je wel door zal trainen .. fftjes goed uitzien voor de zomer zou ik nieteens durven denken om te kuren.....

je hebt nog +/- 5 maanden.... in 5 maanden met shake en creatine zal je zelfs mischien MEER progressie maken dan een maandje dianabol..
      en uuuuhhh wel goed eten uiteraard...

kben wel goed aan het eten en daar komen me shakes ook bij.. ben nu een weekje bezig.. voel me er goed bij gelukkig en nergens last van na de dbol ga ik nakuren met nolvadex.. en flink doortrainen en eten

Comment

die was voor NEX ... ahahahah bongo :P
        ff verkeerd gelezen =p

Comment

Originally posted by slash187 View Post
          kben wel goed aan het eten en daar komen me shakes ook bij.. ben nu een weekje bezig.. voel me er goed bij gelukkig en nergens last van na de dbol ga ik nakuren met nolvadex.. en flink doortrainen en eten

slash wat iedereen hier eigenlijk duidelijk wil maken ... je doel voor de zomer is MAKKELIJK haalbaar met een beetje creatine whey 6x eten op een dag 3 tot 5x in de week trainen en tegen de zomer moet het al goed komen.... mensen gebruiken dbol in een stack met bijv winstrol of test250 ethaat en dan nakuren met clomid of nolvadex ... maar hun doelen zijn niet fftjes voor de zomer maar hebben doelen die vaak langer dan 1 jaar duurt snappie...

daarom irriteer je somige leden hier

this niet nodig..........

Comment

slash wat iedereen hier eigenlijk duidelijk wil maken ... je doel voor de zomer is MAKKELIJK haalbaar met een beetje creatine whey 6x eten op een dag 3 tot 5x in de week trainen en tegen de zomer moet het al goed komen.... mensen gebruiken dbol in een stack met bijv winstrol of test250 ethaat en dan nakuren met clomid of nolvadex ... maar hun doelen zijn niet fftjes voor de zomer maar hebben doelen die vaak langer dan 1 jaar duurt snappie...

Winstrol wordt bijna nooit gestackt met d-boll man!
            Hoe kom je daarbij dan?
            Is een flinke aanslag voor je lever dus daarom een domme stack om te nemen ook al heb je de depot (injects).
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Jij bent de enige hier die ons irriteert. Overigens heb je geen bal verstand van zaken, met je winstrol en dianabol als stack.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Jij bent de enige hier die ons irriteert.

op je teentjes getrapt?

Comment

op je teentjes getrapt?
                  Niet echt...

Comment

op je teentjes getrapt?
                    Tuurlijk is die op z'n teentjes getrapt, beetje domme dingen zeggen, gaat nergens over kerel. Pfff d-boll en winny stacken kom op man.
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Jij bent de enige hier die ons irriteert. Overigens heb je geen bal verstand van zaken, met je winstrol en dianabol als stack.

je moet echt beter lezen , MENSEN stacken niet ik

Comment

je moet echt beter lezen , MENSEN stacken niet ik
                        Ik lees gewoon netjes alles goed door hoor, als jij dat ook even zou doen. Ik heb namelijk niet specifiek gezegd dat jij dat doet. Overigens zeg je nu "mensen". Ik vind het wel raar dat jij de dingen die domme mensen doen als advies aan de ts door geeft.

Los hiervan, ik weet niet wat je hier doet. Ik bedoel de rest hier hoeft alleen maar even je post bij het "Nex vs Sakura vs Invited" te lezen of je bent al voor de domste lid van heel bodynet verklaard. Ben je hier om advies te vragen: welkom. Ben je hier om slecht advies te geven: zoek een ander forum.

Maar dan nogmaals.... wie ben ik.
                        Last edited by Nex-; 06-12-2008, 20:30.

Comment

Ik lees gewoon netjes alles goed door hoor, als jij dat ook even zou doen. Ik heb namelijk niet specifiek gezegd dat jij dat doet. Overigens zeg je nu "mensen". Ik vind het wel raar dat jij de dingen die domme mensen doen als advies aan de ts door geeft.

ik maakte hem daar duidelijk dat AS niet de red middel is om voor de zomer te trainen, winstrol wordt vaak in een cutting cycle gebruikt en dbol in een bulking cycle, dat jij het ziet als advies en direct aanvalt is niet mijn zorg
                          het enige advies dat ik hem gaf was NO AS voor zo een lullig doel..

Comment

En daar geef ik je ook gelijk in. Maar dat stukje over dianabol en winstrol daar heb ik het dan over. Zoals je zelf al zegt worden beide aas soorten voor verschillende doelen gebruikt en als conclusie zou je dus erop uit moeten komen dat deze stack niet klopt. "Mensen" is wel heel erg algemeen, ik neem aan dat jij ook een mens bent? Maak daar "domme mensen" van....

Verder is deze discussie wat mij betreft ten einde gekomen.

Comment

En daar geef ik je ook gelijk in. Maar dat stukje over dianabol en winstrol daar heb ik het dan over. Zoals je zelf al zegt worden beide aas soorten voor verschillende doelen gebruikt en als conclusie zou je dus erop uit moeten komen dat deze stack niet klopt. "Mensen" is wel heel erg algemeen, ik neem aan dat jij ook een mens bent? Maak daar "domme mensen" van....

Verder is deze discussie wat mij betreft ten einde gekomen.
                              das raar .... ik weet precies dat het voor wat anders wordt gebruikt maar ik heb er geen verstand van.. ?? en als je wil weten wie ik bedoel stuur je een pm , via forum kan dat niet

en wat heb jij tegen mij?

ps: andere forum??? ik admin er zelf 1 gap

Comment

maar ok... hij is begonnen, dus nu maar het beste ervan hopen.
                                succes en hou maar bij hierzo zou ik zeggen.
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X