De eerste keer aas gebruiken, mijn ervarigen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De eerste keer aas gebruiken, mijn ervarigen

Omdat mijn log er niet overzichteliker erop wordt, deze nieuwe thread. Ik doe een dbol-only cyclus met nolvadex. 40 mg dbol en 20 mg nolvadex ed. Ik heb voor deze als "slechte" 1e kennismaking met aas gekozen, omdat het 1 oraal is, 2 de beide middelen een kort halfleven kennen (dus zo te stoppen) en 3 het een massamiddel is. In totaal ben ik nu 14 kg bijgekomen, waarvan ongetwijfeld een stuk vocht, ik ben nu in mijn 5e week en kom nauwlijks meer iets bij. Even een aantal aandachtspunten, die ik persoonlijk heb ondervonden:

1. Het zijn geen smarties, het beinvloedt je geest, in tegenstelling tot andere gebruikers, werd ik er juist down/chagerijnig van. En bovendien redlijk prikkelbaar. In je sociaal leven zal het mensen in iig geval opvallen. Naast de fysieke veranderingen, zal men ook vooral de psychische veranderingen waarnemen (familie, relatie en vrienden).

2. Zorg dat je ruim voldoende eet, doordat je xtra kracht krijgt ben je geneigd harder te trainen, maar dan moet je ook xtra gaan eten, anders loert zelfs met aas overtraining op de loer. Hetzelfde geldt voor rusten. Neem voldoende rust.

3. Je libido stijgt tot de sterren, hou rekening met je vriendin/partner. Het was op sommige momenten gewoon vervelend.

4. Let op je bloeddruk, ik merkte persoonlijk een verhoogde druk, vnl in het begin, hoofdpijn/hartkloppingen en een rode kop.

Persoonlijk ben ik van mening dat je niet aan de aas moet beginnen als je jonger bent dan 25 jaar. Als ik dit had genomen op 20 jarige leeftijd, weet ik niet of ik me zelf zo kon beheersen als nu. Ik zou ongetwijfeld in een gevecht zijn belandt waar beide partijen niks aan zouden hebben. Mij zijn iig de psychische effecten het meest opgevallen, en daarom zou ik zeggen, denk er goed over na, want het zijn geen tic tacs. Persoonlijk gaik nog wel een inject cyclus of 2 proberen, maar ga er verstandig mee om!

Grtz
    Ps: ik zie dat mijn schrijven er ook niet beter op wordt, ben te moe om het aan te passen, maar de boodschap is duidlijk.

Duidelijke taal en een goede boodschap.
    Wel blijven lachen he???

Groeten
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Goede post Riki

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

14 kg voor een D-Boll only kuur is veel.
        Ben benieuwd hoeveel je er van over zal houden.

Ben trouwens ook benieuwd naar de pics

Comment

Mooi stukkie Riki. Ik denk dat er daadwerkelijk rekening meeghouden moet worden als je as gaat gebruiken. Vaak wordt de spychische neven effecten vaak "vergeten" en het is goed om daar ook eens bij stil te staan.
          Dat na 5 weken de enorme groei eruit gaat was te "verwachten" maar je hebt best kans dat je straks opeens weer doorschiet.
          Succes met het vervolg van je kuur

Grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Zeer mooi resultaat en ben ook benieuwd naar het pure resultaat dat over zal blijven.
            Ga je geen foto plaatsen Rikki?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X