Originally posted by Falstyr
View Post
om een broodje te eten met kipcorn WTF :s
en de samenstelling v oefeningen was helemaal bagger.
en ik had niks anders getraind dan borst en biceps dus ook niet eens schouders. ik zie dat jaartje dus als een waste of time.
dus heb vanaf mn 18e t/m 19e getraind
Daarna een jaar gestopt. op mn 20ste ingeschreven op een sportschool.
ook zonder begeleiding. half jaartje gedaan en zag geen progressie.
toen gestopt. en weer begonnen op mn 22ste bij een hardcore sportschool.
na 2 mnd te hebben getraind, vroeg ik aan iemand van hun hoe je spieren opbouwt. En gaf me dus een dieet om droog te worden, want dat wilde ik ook. maar wat ik bedoelde was dus droge spiermassa aankomen.
Dus ik was zwaar aan het cutten en na een tijdje viel t me op dat mn laagje buikvet binnen 3 maanden helemaal weg was, alleen was ik nog steeds graatmager zonder de rondingen van spieren en dit was totaal niet de bedoeling.
Toen was ik weer gestopt en had ik de supplementenfabriek ontdekt.
een paar maanden voordat ik met dewayne begon te trainen op mn 23ste
ging ik ff researchen over hoe het nou echt moet incl welke supps.
Ik geloofde dus ook in alle supps en nam 6 verschillende supps per dag.
en voornamelijk het merk Muscletech.
toen ik dus met dewayne begon te trainen leerde ik steeds meer en als ik nu ook terugkijk zie ik ook dat we vergeleken met jaren ervoor echt steeds beter zijn geworden qua uitvoering en samenstelling van oefeningen. We weten ook nog lang niet genoeg over deze sport en blijven gewoon hard werken op een groene manier (tenzij suikergorilla van ged8en verandert).
Groen blijven blijft toch het meest uitdagend
Idd ook qua wedstrijden wil ik de natural competities in de toekomst doen.
Ik moet het dan maar met mn eigen genetics doen en is veel moeilijker te behalen.
Wat ik in mn achterhoofd houd en soms ook niet zie om me heen is reps tot failure. Voornamelijk met benen, zijn mensen geneigd om te stoppen omdat ze het mentaal niet aankunnen, terwijl je spier zelf wel degelijk door kan gaan en dit heb je ook niet door als je niet genoeg op je spier focust.
Dit is ook de reden waarom er geen 'maximale' groei wordt behaald...
Comment