gevaar op het werk door anabolen gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    vergeet niet dedicated: jij heb genen. onder ons zijn er die bijvoorbeeld niet eens MET as jouw postuur zouden krijgen. dus je bent gezegend, en kan daar moed uit putten. echte ecto's blijven plat en mager. die zien dan al gauw na 1,5 jaar geen andere optie meer. ikzelf heb het dan 4 jaar uitgehouden maar ik denk ook meer omdat ik eigenlijk niks van as wist. ahcteraf wel blij dat ik ze gehad heb. moet er niet aan denken dat ik nog zo'n lat was.

helaas ben ik een ECHTE ectoform :S :S :S :S...

massa kom ik echt nauwlijks aan ongeacht mijn dieet 4000 kcal is of niet .. geen gram :S !!!

waarom denk je dat ik ook voornamelijk kracht train, dedicated niet iedereen heeft een spons opname zoals jij ...
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

vergeet niet dedicated: jij heb genen. onder ons zijn er die bijvoorbeeld niet eens MET as jouw postuur zouden krijgen. dus je bent gezegend, en kan daar moed uit putten. echte ecto's blijven plat en mager. die zien dan al gauw na 1,5 jaar geen andere optie meer. ikzelf heb het dan 4 jaar uitgehouden maar ik denk ook meer omdat ik eigenlijk niks van as wist. ahcteraf wel blij dat ik ze gehad heb. moet er niet aan denken dat ik nog zo'n lat was.
      ik heb toch hard moeten werken in deze al bijna 2 jaar training.
      ik had al zeg maar een soort van atletisch lichaam. tijd getraind, dan weer niet, dan weer wel. dus in totaal zal ik langer dan 2 jaar hebben getraind.
      en vergeleken met 2 jaar geleden ben ik ook niet echt superduidelijk vooruitgegaan. ik denk dat ik pas na 8 jaar serieus trainen echt alles goed ontwikkeld heb en het geduld heb ik er echt zeker weten voor.
      waarom zo snel iets willen behalen? genoeg tijd toch?
      suikergorilla is ook flink aan het groeien en is ook niet aan de as.
      maar het is idd ieders eigen keuze en de ectomorfen kunnen wel groeien, alleen is er nog meer discipline voor nodig dan de rest en daar gaan die jongens de fout in. Ik weet dat t zwaar is, maar hou het nog ff in de kast.

- Be smarter than your own genetics and leave the temptation 4 the beachboys if you're truly dedicated ...-

en dit zou de pro-athlete Punani ook tegen je hebben gezegd...

Comment

Originally posted by baricade View Post
        train nu 12 jaar, op me 16e begonnen ben nu 28, van die 12 jaar 7 jaar naturel getraint, kuur nu 5 jaar waarvan 3 jaar met hgh, slin, igf1,
        heb je fotos v jezelf online?
        damn dan wil ik wel zien hoe je bent geworden..

Comment

Tijd...jij wel. Maar ik ben op oudere leeftijd begonnen en heb doelen gesteld voor me 30e. En die bereik ik niet zonder hulp. Maar nu eerst even cutten met wat lichte AS en daarna zien we wel verder hoe/wat

Comment

het is een gave: geduld en discipline. als je dat niet hebt en je ben ook nog enorm ecto... dan wordt het toch lastig.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
              wtf waarom gebruikt iedereen hier, als je zeker nog je eigen maximale genetics nog niet behaald hebt.
              jij bent naturel? whahahaha

No way m8 echt niet he!

Als jij naturel bent, ben ik de paashaas

Gelukkig geloof je t zelf

Originally posted by Falstyr View Post
              eerst even cutten met wat lichte AS
              Nog zon grap, lichte as.......hahaha bestaan die dan?

Last edited by onderhandelen; 30-12-2008, 22:33.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                jij bent naturel? whahahaha

No way m8 echt niet he!

Als jij naturel bent, ben ik de paashaas

Gelukkig geloof je t zelf

Nog zon grap, lichte as.......hahaha bestaan die dan?

wat geeft je de reden dat ik as gebruik?
                en je moet nu tog al weten dat de paashaas niet bestaat!!

Comment

de huge-heid, volume/definitie/ grote van je spieren zegmaar of foto moet zoooo'n vertekend beeld geven (dat t je spieren dikker laat lijken haha )
                  Last edited by onderhandelen; 30-12-2008, 23:00.
                  We like it

Comment

het is een gave: geduld en discipline. als je dat niet hebt en je ben ook nog enorm ecto... dan wordt het toch lastig.
                    gelukkig train ik 3 dagen straigt pauze 3 dagen straigt ... om me maximale er uitte halen .. ben nog niet op me max eerlijk is eerlijk maar het scheeld niet veel daarom ben ik van plan om ECHT next level te gaan... zoek alleen nog de juiste moment momenteel herstel ik nog van me rug ..:S

Comment

de huge-heid, volume/definitie/ grote van je spieren zegmaar of foto moet zoooo'n vertekend beeld geven (dat t je spieren dikker laat lijken haha )
                      Marlon is op zijn 18e begonnen met trainen.. hij is nu 26 jaar... hij is vaak gestopt en veel up en downs gehad.. hij hoeft alleen maar een naald te zien en hij valt bijna flauw... Als hij gebruikt(te) dan stop ik met trainen.. want ik kan je garanderen dat hij clean is.. wel verslaafd aan overdosis supplementen.

Je kunt posseltje vragen naar zijn fysiek die heeft hem live gezien

Comment

k geloof jullie m8

Wrom geen wedstrijden dan? ziet er echt gruwelijk uit

Kan makkelijk tussen de gebruikers staan, ziet bijna geen verschil
                        We like it

Comment

k geloof jullie m8

Wrom geen wedstrijden dan? ziet er echt gruwelijk uit

Kan makkelijk tussen de gebruikers staan, ziet bijna geen verschil
                          je wilt niet weten hoevaak ik hem dat gezegd hebt.. maar hij vind zichzelf te klein.. hij zegt mischien over 6 jaar ofzo :S
                          (dan is hij mischien al dik en fatsig hehe)

Comment

zeer zeker over 6 jr maar hij kan nu al mee doen, routine gaan draaien dan is i over 6 jr super ervaren en stukken groter, ws ook internationaal

Als je t een beetje leuk doet kan je er nog leuk geld mee verdienen
                            Last edited by onderhandelen; 31-12-2008, 00:23.
                            We like it

Comment

Met lichte AS doelde ik op oralen en de gains/sides die je er van hebt. Is toch "minder" dan als je het "echte" werk doet als ik zo eens rond kijkt. Maar het is en blijft een aanslag op je lijf dat is zeker.

En Marlon ziet er inderdaad zo uit in het echt. Zondag nog mee getraint en draait aardig wat sets met hoge reps weg. Telt niet en gaat gewoon tot hij de gewichten niet meer kan verplaatsen die set. Dus er wordt inderdaad hard gewerkt. Qua wedstrijden hoorde ik wel wat tussen neus en lippen qua interesse, maar zal dan eerder natural zijn dan een AS competitie lijkt me.

Wat dat betreft zou ik ook willen op me 18e te zijn begonnen en niet 2 jaar terug.

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                                wat geeft je de reden dat ik as gebruik?
                                en je moet nu tog al weten dat de paashaas niet bestaat!!

besta jij dan ook niet :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X