Deca test diana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca test diana

Hallo allemaal ik heb net mijn 3de kuur binnen.
    Deca (Testesteron enanthate) en dianabol.
    Ik wil 4 weken diana doen en daarbij (400mg deca en 750mg test per week) Totaal 9 weken.
    De diana wil ik op 50mg per dag doen,zou ik de diana op moeten bouwen denken jullie...???En moet ik nolvadex erbij nemen of hoeft dat niet perse.
    Ook heb ik vernomen dat het met een kuur als deze raadzaam is om een leverbescherming te gebruiken is dit zo..???
    Zo ja welke en hoe kom je er aan...???
    Mijn eerste kuur was 8 weken deca only.
    2de was deca susta 8 weken.
    En nu deze.
    Stats zijn 183 lang 91 kg 10% vet en 5 jaar training waarvan 4 jaar natural.
    Dat was tie weer graag jullie reactie ik ben benieuwd...

Greets mike

Is waarschijnlijk wel handig als je er ook even bijzet hoeveel je gewonnen en behouden hebt met je vorige kuren.

Iets heel anders, pas je wel op dat je kuurtjes niet te dicht op elkaar komen te zitten?
    Eerst vier jaar naturel is wel goed tuulk, maar als je daarna een wandelend chemofabriekje wordt schiet het niet erg op natuurlijk...  

Comment

O sorry met mijn deca kuur only ongeveer 4 kg en de 2de 11kg erbij en 5-6 overgehouden.
      ik heb trouwens dit jaar maar 1 kuurtje gedaan dat was de 2de.En was ik april begonnen (8 weken).
      Ik vond het tegen vallen met de susta dus wil ik nu wat zwaarders en beter na kuren..

Comment

Toch jammer dat ik blijkbaar een chinees handschrift heb,er reageren daarom gelukkig genoeg mensen hier op het forum op mijn post.In ieder geval iedereen BEDANKT....
        En de . . . . . . allemaal.

Comment

ik zou niet opbouwen met de dboll, en zou er ook geen nolva bij gebruiken. dat mindert je gains. zou het wel bij de hand houden als je teveel vocht gaat vasthouden of last krijgt van bitch tits.

Leverbescherming na de kuur pakken, want tijdens de kuur hindert het je gains..
          Mariadistel is een goede leverhersteller, te verkrijgen bij de betere drogisterij/kruidvat/trekpleister/tuinen.

Comment

Ok bedankt jack daar heb ik tenminste wat aan.

mike

Comment

owja, heb nog wel 1 vraagje, wat doe je eigenlijk als nakuur?

Comment

Nolvadex

Comment

hey kerel,

750 mg T.E. per week, 400 mg deca en dan nog 50 mg dbol per dag? Ik vindt het wat aan de hoige kant. Ik heb zelf ook die hoog gedoseerde kuurtjes gebruikt. Maar geloof me snel erbij en snel eraf..ondanks Clomid, HCG, nolvadex etc.

Totaal zit je hier op 1500 mg per week vriend. Ik denk dat iedereen ook door de forums momenteel steeds meer gaan gebruiken..Het is echt niet nodig!..ik zit nu zelf op 100 mg prop eod samen met 75 mg tren eod. Ga als een speer, geloof me meer is niet altijd beter..Deca zal ik persoonlijk niet meer gebruiken net als dbol...veel vocht, ijzersterk en veel verliezen erna..en met de dbol kan ik geeneens trainen zonder dat mijn onder rug uit elkaar klapt..

Succes iig, maar denk er eens over na

D.W.
                  ***Geweld eindigt waar respect begint***
                  ____
                  Email:

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dutch windmill @ Sep. 16 2003,14:30)]hey kerel,

750 mg T.E. per week, 400 mg deca en dan nog 50 mg dbol per dag? Ik vindt het wat aan de hoige kant. Ik heb zelf ook die hoog gedoseerde kuurtjes gebruikt. Maar geloof me snel erbij en snel eraf..ondanks Clomid, HCG, nolvadex etc.

Totaal zit je hier op 1500 mg per week vriend. Ik denk dat iedereen ook door de forums momenteel steeds meer gaan gebruiken..Het is echt niet nodig!..ik zit nu zelf op 100 mg prop eod samen met 75 mg tren eod. Ga als een speer, geloof me meer is niet altijd beter..Deca zal ik persoonlijk niet meer gebruiken net als dbol...veel vocht, ijzersterk en veel verliezen erna..en met de dbol kan ik geeneens trainen zonder dat mijn onder rug uit elkaar klapt..

Succes iig, maar denk er eens over na

D.W.
                    dat van je rug is een kwestie van meer water drinken.

Comment

Waar heb je dat gelezen?

D.W.
                      ____
                      Email:

Comment

pijn in de onderrug is iets waar veel mensen last van hebben tijdens een kuur. dit zijn je nieren, door meer vocht te drinken gaat het weg.

Heb er zelf ook last van gehad, wat extra water en je hebt geen last meer ...

Comment

Kijk dit is dus gewoon niet waar. De pijn in je onderrug die door dbol komt ontstaat door de pomp in je onderrug!..vooral met dbol krijg je een waanzinnige pomp, in je schenen bij lopen en in je onder rug als je deadlifts, bentover rows ed. doet bij je rug training. Dit heeft niets met je nieren te maken! Even ter info.

Ik vindt het jammer dat veel mensen iets lezen ergens en het dan verder vertellen alsof het de waarheid is. Ik wist dat men ging vertellen dat de pijn in je onderrug door je nieren zou komen wegens een tekort aan water daarom vroeg ik waar hij dat had gelezen..

D.W.

____
                          Email:

Comment

hoe verklaar jij dan dat je 's ochtends net na het opstaan pijn in de onderrug hebt, en dat na een paar glazen water een half uurtje later de pijn weg is, terwijl als je niet drinkt het blijft?

Ik zit de hele dag in de auto en op kantoor, en krijg ik daar een pomp van in me onderrrug? dacht van niet. Terwijl ik toch bij te weinig drinken pijn in de onderrug kreeg soms..

Wat ik jammer vind is dat sommige mensen bestaande en bewezen theorieen, die door meerdere mensen bevestigd worden proberen omver te gooien door hun verklaring

Het kan bij jouw namelijk wel de pomp zijn, maar bij veel mensen zijn het de nieren, waaronder ik zelf..

Comment

Pijn in je nieren en pijn in je onder rug zijn echt twee totaal verschillende dingen, geloof me.

Pijn in je onder rug bij het opstaan kan komen doordat je verkeerd gelegen hebt, dat dit niet overgaat als je niet drinkt lijkt me een beetje vreemd. Ik neem aan dat je genoeg vocht tot je neemt als je wakker wordt?. Waarom zou je een pomp krijgen in je onder rug tijdens autorijden of achter je bureau zitten?..dat begrijp ik niet helemaal.

Ik weet uit ervaring dat ik hier alleen last van hebt als ik dbol gebruik in mijn kuur. En ik heb er alleen last van (en de met mij een heleboel andere mensen als ze rug trainen of squats doen. Als het de nieren waren zou je hier toch continu last van hebben?

D.W.
                              ____
                              Email:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X