Kuur binnen :p:p:p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur binnen :p:p:p

Hallo all,

Ik heb eindelijk mijn kuur binnen.
    500 x 10 mg bionabol. (dianabol uit roemenie)
    vanaf volgende week maandag ga ik er mee beginnen.
    Doel ongeveer 10 kilo gainen.
    Tis mn eerste kuur dus kijk wel hoe alles gaat .
    maar foto's en update dit forum ,zodat jullie kunnen mee (kijken) hoe alles verloop.
    Greetzz

X
    The oxynator

10 kilo is zeker haalbaar als ik naar Riki kijk. hoeveel weken etc ga je het doen? En doe je tijdens de kuur nog nolva of zo erbij?
    I live to end the game

Comment

Welke dosis neem je? Niet langer als 6 weken anders gaat je levertje het niet leuk mer vinden.

Wel nakuren uiteraard.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 14 2003,15:55)]10 kilo is zeker haalbaar als ik naar Riki kijk. hoeveel weken etc ga je het doen? En doe je tijdens de kuur nog nolva of zo erbij?
        de kuur gaat 8 weken duren. Zodat ik goed op en af kan bouwen. En ik ga er geen nolva bij gebruiken.. Alleen als ik een dikke kop of bobbels achter mijn tepels krijg.
        dat is niet te hopen natuurlijk.

Maarja We'll see
        The oxynator

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 14 2003,16:00)]Welke dosis neem je? Niet langer als 6 weken anders gaat je levertje het niet leuk mer vinden.

Wel nakuren uiteraard.

Greets...
          nakuur is niet nodig volgens mn oom . dus ..
          The oxynator

Comment

vooral ook niet nadoen. die nakuur.... welke oom
            als jij van dboll only niet gaat nakuren, kan ik je vertellen dat er weinig overblijft.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Volgens mij is je oom in de war met stromba.
              oldpride.nl

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Sep. 14 2003,19:23)]vooral ook niet nadoen. die nakuur....  welke oom
                als jij van dboll only niet gaat nakuren, kan ik je vertellen dat er weinig overblijft.
                klopt als een sneltrein, lol.

grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Sep. 14 2003,19:23)]vooral ook niet nadoen. die nakuur....  welke oom
                  Omdat ik zoveel reacties kreeg van het nakuren . ben ik effe een doosje nolva gaan halen, en 100 tabs winstrol.
                  Nu ga ik eerst dbol dan winstrol en nolva als nakuur doen. Dan zou ik genoeg overhouden .

greetz X
                  The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 14 2003,22:12)]
                    Originally posted by [b
                    Omdat ik zoveel reacties kreeg van het nakuren . ben ik effe een doosje nolva gaan halen, en 100 tabs winstrol.
                    Nu ga ik  eerst dbol dan winstrol en nolva als nakuur doen. Dan zou ik genoeg overhouden .

greetz X
                    Nee, je moet niet winstrol met dbol combineren, ook niet achtermekaar, is veel te zwaar voor je lever. Ik zit nu in week 6 van mijn dbol-only a 40 mg per dag. En ik zeg het nog 1 keer:

HET ZIJN GEEN SMARTIES!!!

Hou rekening met serieuze bijwerkingen. Het zal je nog allemaal wel tegenvallen, want het zijn geen wonder-pills. Tenminste das mijn ervaring, ik ben iig blij dat ik het niet op een jongere leeftijd heb gebruikt, want het kostte mij moeite om af en toe niet iemand (willekeurig) om de stomste reden total loss te slaan. En ik ben een rustige jongen (normaal).

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 14 2003,15:40)]Hallo all,

500 x 10 mg bionabol.  (dianabol uit roemenie)
                      maar foto's en update dit forum ,zodat jullie kunnen mee (kijken) hoe alles verloop.
                      Greetzz

X
                      500 tabletten van 10 mg bionabol uit roemenie?

Bro, ik zou dat nog eens goed nakijken, want er bestaan alleen 5 mg tabs van bionabol! GS is de enige met 10 mg tabs..
                      Zou zonde zijn als je denkt 50 mg te slikken en je slikt 25 mg of je slikt fake..

Als ik zo je oom hoor.. tsja, dan heeft ie er weinig verstand van

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (lorenzo @ Sep. 14 2003,20:37)]Volgens mij is je oom in de war met stromba.
                        Hoewel stromba je eigen test-produktie maar "licht" zou onderdrukken zou ik wel degelijk nakuren.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Riki @ Sep. 15 2003,07:07)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 14 2003,22:12)]
                          Originally posted by [b
                          Nu ga ik  eerst dbol dan winstrol en nolva als nakuur doen. Dan zou ik genoeg overhouden .

greetz X
                          Nee, je moet niet winstrol met dbol combineren, ook niet achtermekaar, is veel te zwaar voor je lever. Ik zit nu in week 6 van mijn dbol-only a 40 mg per dag. En ik zeg het nog 1 keer:

HET ZIJN GEEN SMARTIES!!!

Hou rekening met serieuze bijwerkingen. Het zal je nog allemaal wel tegenvallen, want het zijn geen wonder-pills. Tenminste das mijn ervaring, ik ben iig blij dat ik het niet op een jongere leeftijd heb gebruikt, want het kostte mij moeite om af en toe niet iemand (willekeurig) om de stomste reden total loss te slaan. En ik ben een rustige jongen (normaal).

Grtz
                          oke . winstrol geschapt van het lijstje . Bewaar ik voor over een paar maanden. en over het snel aggresief worden,, Tja dat zie ik dan wel weer.. ben zelf helemaal al niet snel kwaad (behalve op me ouders) . En als ik dan ... word even tanden bijten

Voor de rest bedank voor alle tips enz enz

Greets 2 all
                          X
                          The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Sep. 15 2003,09:46)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (X-Tripiot @ Sep. 14 2003,15:40)]Hallo all,

500 x 10 mg bionabol.  (dianabol uit roemenie)
                            Greetzz

X
                            500 tabletten van 10 mg bionabol uit roemenie?

Bro, ik zou dat nog eens goed nakijken, want er bestaan alleen 5 mg tabs van bionabol! GS is de enige met 10 mg tabs..
                            Zou zonde zijn als je denkt 50 mg te slikken en je slikt 25 mg of je slikt fake..

Als ik zo je oom hoor.. tsja, dan heeft ie er weinig verstand van  
                            was een foutje zijn idd 5mg zet er morgen een foto van op
                            The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X