tuurllijk trekken wij ons wel wat van de dames aan , maar het is nog altijd zo dat de meeste stemmen gelden, en dan kan ik de uitslag wel voorspellen
Wat voor naald quadriceps
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 16 2003,18:10)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Sep. 16 2003,17:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Sep. 16 2003,11:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 16 2003,10:05)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Sep. 16 2003,09:58)]als eerste, mooi avatar! als iedereen er nou zo een nam, kwamen er vast nog meer bezoekers
ik doe zelf altijd 0.8 x 38 overal, been,bil,bicep.
ik vind die 0.6 net ff te dun, dan moet je veel harder duwen om de olie eruit te krijgen en met sommige dikke olie is dat super irri.
Greets...
Greets...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,20:12)]Wat bedoel je Curiosio, omdat er maar twee dames zijn hoef je jezelf ook niets van ze aan te trekken ofzo?
Nee natuurlijk niet maar als er 2 tegen zijn en de rest is voor moet het democratisch opgelost worden lijkt me..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik vind dat als iemand zich ergens aan stoort het ook gewoon sociaal opgelost kan worden ipv democratisch.
Heb geen stemming gezien trouwens, jullie gaan er blijkbaar blind vanuit dat alle mannen denken dat het wel een leuk plaatje is en dat die vrouwen maar niet moeten zeuren ofzo.
Kan me nog een avatar herinneren van een piercing waar ook bijna niemand moeite mee had, maar die evengoed voor dat ene tere zieltje aangepast is.
Hoe dan ook, ik ga het er niet meer over hebben.
Vind het gewoon geen gezicht en niet bij het forum passen, maar als de moderaters en Webbie er niet mee zitten dat het bepaalde vaste leden stoort dan zal het allemaal wel.
Ik vind het in dat geval persoonlijk wel wat over het board of de leiding daarvan zeggen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,21:40)]Ik vind het in dat geval persoonlijk wel wat over het board of de leiding daarvan zeggen.
Comment
-
Had mijn antwoord al getikt maar zie net dat de vorige posts zijn aangepast.
In antwoord op het vragende gezichtje bij de laatste quote, dat een moderator persoonlijk vind dat niemand ergens aanstoot aan kan nemen betekent niet dat ook niemand dat zal doen.
En een moderator hoort volgens mij naast zijn eigen mening ook de mening van leden mee te nemen in zijn overwegingen.
Maar neem aan dat je al snapte wat ik bedoelde gezien de gewijzigde post...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,21:59)]En een moderator hoort volgens mij naast zijn eigen mening ook de mening van leden mee te nemen in zijn overwegingen.
Shannasse tegen.
Jack, ViTeK, Curiosio voor.
Neem ze zeker mee..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ViTeK @ Sep. 16 2003,23:07)]amai zenne, zo een debat voor ne stomme avatar!! oh my god!!
en daarbij, wie doet er vandaag(den 21ste eeuw) nog moeilijk over een koppel tieten?!
maar ok, als er iemand protest tegen heeft verander ik hem wel.
np
greetz
Ik kan ook echt neit tegen operaties op tv. Of sbs6 reportage.
Respecteer iemands anders mening ook al is tie compleet anders dan een anderI live to end the game
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment