Wat voor naald quadriceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tuurllijk trekken wij ons wel wat van de dames aan , maar het is nog altijd zo dat de meeste stemmen gelden, en dan kan ik de uitslag wel voorspellen

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 16 2003,18:10)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 16 2003,17:34)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Sep. 16 2003,11:00)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 16 2003,10:05)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Sep. 16 2003,09:58)]als eerste, mooi avatar! als iedereen er nou zo een nam, kwamen er vast nog meer bezoekers  

ik doe zelf altijd 0.8 x 38 overal, been,bil,bicep.
      ik vind die 0.6 net ff te dun, dan moet je veel harder duwen om de olie eruit te krijgen en met sommige dikke olie is dat super irri.
      Kijk dat is hardcore, 0.8x38mm in je biceps..

Greets...
      was de eerste keer wel ff slikken  hoor  
      Ik zal dan zeker nog bot raken  
      Naald hoeft er niet helemaal in hoor.

Greets...
      kijk hardcore is hardcore he, dus hij gaat er dan ook helemaal in

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,20:12)]Wat bedoel je Curiosio, omdat er maar twee dames zijn hoef je jezelf ook niets van ze aan te trekken ofzo?  
        Yep.

Nee natuurlijk niet maar als er 2 tegen zijn en de rest is voor moet het democratisch opgelost worden lijkt me..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind dat als iemand zich ergens aan stoort het ook gewoon sociaal opgelost kan worden ipv democratisch.
          Heb geen stemming gezien trouwens, jullie gaan er blijkbaar blind vanuit dat alle mannen denken dat het wel een leuk plaatje is en dat die vrouwen maar niet moeten zeuren ofzo.

Kan me nog een avatar herinneren van een piercing waar ook bijna niemand moeite mee had, maar die evengoed voor dat ene tere zieltje aangepast is.

Hoe dan ook, ik ga het er niet meer over hebben.
          Vind het gewoon geen gezicht en niet bij het forum passen, maar als de moderaters en Webbie er niet mee zitten dat het bepaalde vaste leden stoort dan zal het allemaal wel.
          Ik vind het in dat geval persoonlijk wel wat over het board of de leiding daarvan zeggen.

Comment

Heb mijn vorige post gedeleted en vraag bij deze aan ViTeK zijn avatar te veranderen omdat er leden zijn die zich er aan storen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,21:40)]Ik vind het in dat geval persoonlijk wel wat over het board of de leiding daarvan zeggen.

Greets...

Comment

Had mijn antwoord al getikt maar zie net dat de vorige posts zijn aangepast.

In antwoord op het vragende gezichtje bij de laatste quote, dat een moderator persoonlijk vind dat niemand ergens aanstoot aan kan nemen betekent niet dat ook niemand dat zal doen.
                En een moderator hoort volgens mij naast zijn eigen mening ook de mening van leden mee te nemen in zijn overwegingen.
                Maar neem aan dat je al snapte wat ik bedoelde gezien de gewijzigde post...  

Comment

Nope dat was niet de reden.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,21:59)]En een moderator hoort volgens mij naast zijn eigen mening ook de mening van leden mee te nemen in zijn overwegingen.
                    Hoewel het "probleem" al opgelost is toch nog even...

Shannasse tegen.
                    Jack, ViTeK, Curiosio voor.

Neem ze zeker mee..

Greets...

Comment

amai zenne, zo een debat voor ne stomme avatar!! oh my god!!
                      en daarbij, wie doet er vandaag(den 21ste eeuw) nog moeilijk over een koppel tieten?!

maar ok, als er iemand protest tegen heeft verander ik hem wel.
                      np
                      greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ViTeK @ Sep. 16 2003,23:07)]amai zenne, zo een debat voor ne stomme avatar!! oh my god!!
                        en daarbij, wie doet er vandaag(den 21ste eeuw) nog moeilijk over een koppel tieten?!

maar ok, als er iemand protest tegen heeft verander ik hem wel.
                        np
                        greetz
                        ben ik het persoonlijk ook wel mee eens. Maar iedereen stelt andere grenzen dan anderen. Ik persoonlijk kan echt nix verdragen wat ook met dood/bloed te maken heeft. Ik zou in dat geval er ook gewoon wat van zeggen.

Ik kan ook echt neit tegen operaties op tv. Of sbs6 reportage.

Respecteer iemands anders mening ook al is tie compleet anders dan een ander
                        I live to end the game

Comment

Oké Vitek, bedankt. En Adonis ook trouwens...

Comment

Thanks ViTeK.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X