Proviron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proviron

Yo gasten,

Zou het zinvol zijn om op het einde van een test kuur (ong 2 wkn ofzo) proviron erbij te nemen om dan "droger" en met minder bloath uit de kuur te komen ?

Thanks

Ltr

Wat is dit voor een onzin? 2 weken proviron... proviron gebruik je voor de gehele kuur, net zo lang als dat je test neemt.

Comment

Try it out!
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Wat is dit voor een onzin? 2 weken proviron... proviron gebruik je voor de gehele kuur, net zo lang als dat je test neemt.
        Als je zou lezen, kun je zien dat ik een vraag stel, bijdehandje, als ik het zou weten zou ik de vraag niet stellen. En om dan af te doen met onzin ?! beetje simpel.

Comment

Je bent al te laat..
          test en proviron worden gestackt vanwege de synergie

proviron word ook wel eens gebruikt voor PCT, als je SHBG levels zijn verlaagd.
          maar dat heb je sowieso niet nodig met een test only kuur

dus is het niet verstandig
          18 jaar, 105 kg,

DL:
          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Vraag me af waarom het niet zo verstandig is?
            We like it

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
              Als je zou lezen, kun je zien dat ik een vraag stel, bijdehandje, als ik het zou weten zou ik de vraag niet stellen. En om dan af te doen met onzin ?! beetje simpel.
              Wie noem je nou bijdehandje idioot. Ik zeg onzin omdat het onzin is en als je goed leest begrijp je ook waarom! Proviron zorgt tevens voor meer vrije test en is geen middel om droger je kuur uit te komen!

Bijdehand ben je zelf. Ik geef je advies en dan krijg ik dit ervoor terug. Of mag je tegenwoordig het woord "onzin" niet meer gebruiken.

Doe wat je denkt dat het beste is, en probeer het anders maar gewoon uit zoals onderhandelen dat zegt. Als je er vertrouwen in hebt dan moet je het gewoon uitproberen om te kijken of het werkt.

Comment

Waarom zou je met minder bloat uit de kuur willen komen? Die verdwijnt vanzelf wel.

Los daarvan zou je dan beter af zijn met een AI.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X