GG of Prodigy ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GG of Prodigy ?

Ijzervreters,

Ik heb een NL website gevonden die o.a. GG & Prodigy AAS verkoopt.

Nu moet ik een keuze maken en lees ik zojuist op het net diverse verschillende gebruikerservaringen en dat maakt het er niet makkelijker op.

Kan dan ook iemand mij misschien vanuit zijn of haar (professionele) mening adviseren welke te nemen, ik las namelijk dat GG beter spul zou leveren maar ik ga persoonlijk liever op de mening af van een bodynet member dan mooie verhalen op het net vandaar deze post.

Grtz Dns.

merken

Beide merken zijn heel goed, het zijn vaak de gebruikers die het anders meemaken doordat ze b.v. anders erbij eten, anders trainen enz enz....

het spul werkt wel geloof mij maar anders was het merk niet meer op de markt...

Comment

Maak zelf een keuze, probeer het uit.

Comment

bro het gaat tenslote om de stof die er in zit, de een is mischien ietsje dikkere olie dan de ander maar beide super merken hoor, mijn sust is van gg mijn deca is prodigy .. no problem @ all..
        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Merk geen verschil beide zijn goed......

Comment

Hoi Lui,

Ik ga beide fabrikanten proberen, ik was wat voorzichtig omdat ik dacht dat er misschien fakes in omloop van deze merken maar uit de reacties die ik via pm heb gekregen blijkt dat dit (haast) niet het geval is.

Bedankt wederom !

Grtz Dns.

Comment

Van UG zijn zoiezo geen fakes in omloop, tenzij je een dealer hebt die thuis de flesjes openschroeft en er olijfolie in duwt.

Heb daar echter nog nooit van gehoord, dus zou daar ook niet bang voor zijn.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehehe. wat een idee, nu weet ik wat ik met al die lege vials ga doen
                uut grunn!

Comment

Mwhahahahaha. Weet ik ook meteen bij wie ik zeker niet moet zijn
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hahaha

Tja zo krijg je dus vervalsde producten in omloop hahahaahahah

Comment

Originally posted by Dns-KL View Post
                      Hoi Lui,

Ik ga beide fabrikanten proberen, ik was wat voorzichtig omdat ik dacht dat er misschien fakes in omloop van deze merken maar uit de reacties die ik via pm heb gekregen blijkt dat dit (haast) niet het geval is.

Bedankt wederom !

Grtz Dns.
                      whahahaha.... start een topic.. krijg 3 reakties. en gelijk 3 pm's.
                      LOOOL 1 x raden.... lijkt dbb wel. hoe bedoel je kan nergens aan as komen. wat stond er in de pm's? niet doen online kopen, maar ik weeet ook wel iemand?
                      whahah
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Inderdaad, start een topic vraag naar een dealer. Topic wordt op slot gegooid door moderators en alsnog krijg je 10 pm's van mensen die graag aan je willen verdienen.

Is niet zo moeilijk. Zie alleen nog maar de goede te vinden.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Inderdaad, start een topic vraag naar een dealer. Topic wordt op slot gegooid door moderators en alsnog krijg je 10 pm's van mensen die graag aan je willen verdienen.

Is niet zo moeilijk. Zie alleen nog maar de goede te vinden.
                          tip van de week. lol
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Van het jaar...

Comment

google

anders moet je even hier kijken hahaha

Google

typ in

anabolen kopen

Bestellen op eigen risico........

Comment