Test, tren, mast & winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt geen zak van bro.. tenzij je bewijst dat het ook echt zo is. Als je bf op 20% staat tja.. maar 10% is gewoon bullshit.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Klopt geen zak van bro.. tenzij je bewijst dat het ook echt zo is. Als je bf op 20% staat tja.. maar 10% is gewoon bullshit.
      vertel jij mij maar wat voor nut het heeft om wat van mast te merken als je bf op 20% zit en je stackt het samen met prop

de 10% die ik noemde was gewoon een cijfer die ik als voorbeeld nam. Want het is en blijft een feit. Wil je echt wat van mast merken dan zou je een laag bf moeten hebben. Een te hoge bf en dan aan de mast is nutteloos omdat je er niet veel of nauwlijks van zal merken

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
        vertel jij mij maar wat voor nut het heeft om wat van mast te merken als je bf op 20% zit en je stackt het samen met prop

Nu heeft het zeker.. of het optimaal is dat is een ander verhaal. En lees mijn bericht even goed bro... ik zeg niet dat je op 20% moet zitten en kuren met mast of welke andere cut cycle dan ook...

Ik zeg alleen dat 10% bullshit is.. en dat is het ook.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Nu heeft het zeker.. of het optimaal is dat is een ander verhaal. En lees mijn bericht even goed bro... ik zeg niet dat je op 20% moet zitten en kuren met mast of welke andere cut cycle dan ook...

Ik zeg alleen dat 10% bullshit is.. en dat is het ook.
          ik heb ook nooit gezegd dat je op 10% moet zijn hahah goed lezen bro.. ik zeg alleen dat het veel verstandiger is om aan de mast te gaan als je op een laag vetpercentage zit... zoals je zegt zegt met een hoge bf weet je niet of het optimaal is.. ik denk het ook niet...

En de vraag op page 1 was.. hoe laag is een laag bf eigenlijk.. dus de ROND! de 10% die ik aangaf was meer een richtlijn naar een laag bf die meer geschik was voor mast om optimaal ervan te kunnen genieten hehe

als ik zou hebben gezegd dat een laag bf rond de 14% moest zijn om optimaal van de mast ge kunnen gaan dan zou ik verkeerd zijn

Comment

Originally posted by knullenspant View Post
            Wou dit eigenlijk pas posten als ik klaar ben met me huidige kuur, (waar ik nog niet eens van op de helft zit) best triest om nu al de volgende te plannen maar goed kon niet w88

In september waarschijnlijk pas in oktober wou ik het volgende gaan doen:
            Wil defenitie en een aantal kwaliteits kilo winne. Zit te twijfelen tussen 5 weken of 10 weken ik wil igg niet 10 weken 2 keer per week prikken. 5 weken kan nog wel. Wat vinden jullie? En dan even niet aan mijn lever denken.

Optie 1
            Week 1-5 test prop 100 mg/EOD
            Week 1-5 tren ace 75 mg/EOD
            Week 1-5 mast prop 100 mg/EOD
            Week 1-5 winny 50 mg/ED

Of

Optie 2
            Week 1-5 winny 50 mg/ED
            Week 1-10 test enth 250 mg/EW
            Week 1-10 tren enth 200 mg/EW
            Week 5-10 mast prop 100 mg/EOD
            Even psychologische antwoord,zou je met deze kuur niet beter in juni kunnen beginnen.
            want je praat over vetpercentage naar beneden halen,dat is deze kuur perfect bedacht.
            want je zou als je in juni deze kuur zou starten beter resultaten boeken,want je eet in de zomer anders.
            en met de tren zou ik alleen iets anders verdelen.
            druk die tren met propionaat samen in de injekt ,dus 50 mg tren om de dag samen met 100 mg prop,dat kan.
            En dan is er nog een andere truck,prop gelijk injecteren bij het opstaan.
            Want in de morgen is je testo level het hoogst.

Comment

Ja kan in juni starten echter was ik van plan mijn 6 maanden rust in acht te nemen en bovenstaande discussie over bf vind ik behoorlijk interesant, ik zorg dus dat me bf ROND de 10% zit in oktober. Ik ga niet al in junni beginne als ik dat doe is het hek van de dam ben namnlijk nog al verslavend gevoelig. Alhoewel door te stArten met kuren drink ik geen drup meer eerst liep ik elke week op me wenkbrouwen door de stadt.

Wat ik me wel afvraag hoe de sides in me kop zullen zijn ben namenlijk behoorlijk deprie geweest aantal jaar terug verder geen details maar vraag me af hoe ik er op reageer, wordt nu (4e week) al boter geil als een naar de drank ruikende chick die dichtbij tegen me aan komt zwetsen terwijl ik daar normaal heeeel hard op afknap hoe mooi ze ook is.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                Even psychologische antwoord,zou je met deze kuur niet beter in juni kunnen beginnen.
                want je praat over vetpercentage naar beneden halen,dat is deze kuur perfect bedacht.
                want je zou als je in juni deze kuur zou starten beter resultaten boeken,want je eet in de zomer anders.
                en met de tren zou ik alleen iets anders verdelen.
                druk die tren met propionaat samen in de injekt ,dus 50 mg tren om de dag samen met 100 mg prop,dat kan.
                En dan is er nog een andere truck,prop gelijk injecteren bij het opstaan.
                Want in de morgen is je testo level het hoogst.
                hey leipe volgensmij is het anders... in de ochtend is je test lvl's het laagst en in de avond het hoogst
                in de ochtend heb je hogere cortisol gehaalte

Comment

In de ochtend heb je ook het meeste test.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    In de ochtend heb je ook het meeste test.
                    vandaar die odel dus altijd
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik word in de ochtend met de hand om vriend heen wakker, en dan gaan we gezellig door.. lol wtf.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        vandaar die odel dus altijd
                        je zegt het al,vandaar die stijve.

Comment

Ik denk dat ik op het moment meer met een Adol zit te kijken want om het minste of geringste steigert tie al en niet te zuinig, ik zit nog niet eens op de helft van me kuur. Hoe erg kan het nog worden . Verwacht dat als ik ik met de tren begin ik minder last zal hebben van een steigerende hengst.

Comment

dus wat wordt het nou?
                            vergeet niet: winny en masteron zijn beide dht zooi. dus haaruitval en vergrote prostaat. niet fijn.
                            daarnaast over dat masteron voor droog enzo: masteron moet je aan beginnen als je al dik onder de 10 procent zit. is echt voor de laatste 'straktrek' acties.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Voor prostaat kijken naar Saw palmetto inderdaad.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

op het moment beslis ik helemaal niets,
                                ik heb het met mijn vriendin er over gehad en ze is niet blij dat ik nu aan het kuren ben.
                                ik mag hem af maken en ze wenst me veel succes en dat ik veel mag over houden.

maar een 2e kuur wordt het kiezen tussen lichaamsbouw of mijn relatie.
                                op het moment ga ik voor de 2e en zou ik het spul voor haar weg kunnen laten.

Ik zou dan voor alles 6 weken en winny op 4 kiezen maar of het er nog ooit van komt.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X