Test, tren, mast & winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test, tren, mast & winny

Wou dit eigenlijk pas posten als ik klaar ben met me huidige kuur, (waar ik nog niet eens van op de helft zit) best triest om nu al de volgende te plannen maar goed kon niet w88

In september waarschijnlijk pas in oktober wou ik het volgende gaan doen:
    Wil defenitie en een aantal kwaliteits kilo winne. Zit te twijfelen tussen 5 weken of 10 weken ik wil igg niet 10 weken 2 keer per week prikken. 5 weken kan nog wel. Wat vinden jullie? En dan even niet aan mijn lever denken.

Optie 1
    Week 1-5 test prop 100 mg/EOD
    Week 1-5 tren ace 75 mg/EOD
    Week 1-5 mast prop 100 mg/EOD
    Week 1-5 winny 50 mg/ED

Of

Optie 2
    Week 1-5 winny 50 mg/ED
    Week 1-10 test enth 250 mg/EW
    Week 1-10 tren enth 200 mg/EW
    Week 5-10 mast prop 100 mg/EOD

Originally posted by knullenspant View Post
    Wou dit eigenlijk pas posten als ik klaar ben met me huidige kuur, (waar ik nog niet eens van op de helft zit) best triest om nu al de volgende te plannen maar goed kon niet w88

In september waarschijnlijk pas in oktober wou ik het volgende gaan doen:
    Wil defenitie en een aantal kwaliteits kilo winne. Zit te twijfelen tussen 5 weken of 10 weken ik wil igg niet 10 weken 2 keer per week prikken. 5 weken kan nog wel. Wat vinden jullie? En dan even niet aan mijn lever denken.

Optie 1
    Week 1-5 winny 50 mg/ED

Of

Optie 2
    Week 1-5 winny 50 mg/ED
    Week 1-10 test enth 250 mg/EW
    Week 1-10 tren enth 200 mg/EW
    Week 5-10 mast prop 100 mg/EOD
    wat bedoel je met

Zit te twijfelen tussen 5 weken of 10 weken ik wil igg niet 10 weken 2 keer per week prikken. 5 weken kan nog wel. Wat vinden jullie?

ik vind optie 1 beetje raar uitzien..zie het nut niet helemaal in om winnie en mast te staken ik weet niet wat je bf is maar zou behoorlijk laag moeten zijn als je wat van mast wilt merken. Verder tjah winnie meetrekken is eindigen me verhoogde cortisol gehaaltes

waarom doe je het niet zo

Week 1-8 test prop 100 mg/EOD
    Week 1-6 tren ace 75 mg/EOD
    Week 2-8 mast prop 100 mg/EOD
    (Week 1-4 winny 50 mg/ED)

Comment

Dat 10 weken prikken EOD niet relaxed vind.
      Maarja boeie moet er iets voor over hebben he
      Mijn BF is nu duidelijk te hoog weet niet hoehoog maar zorg wel dat die laag genoeg is voor ik start. Aleen hoe laag?

Je voorstel ziet er goed uit bedankt houd het in het achterhoofd.

Comment

Nu al aan de tren.. je zit nog in je eerste kuur kerel.

Optie 1
        Week 1-5 winny 50 mg/EDp/
        Maak hier maar van alles 6 weken van..

Zucht..
        Last edited by Nex-; 06-03-2009, 10:17.

Comment

zucht i know vind je 75 mg/week te hoog?
          ja 6 weken kan.... en de winny dan op 4 lijkt me idd beter zoals sakurakilla al zei.

Comment

Daar gaat het niet om. Tren is gewoon een te zwaar middel voor een beginner. En 75mg ED of EOD is een normale dosering die gevorderden ook nemen.

Winstrol kan je zowel 4 weken als 6 weken doen, geen probleem en is echt niet zo'n aanslag voor je lever. 4 weken is toch wel de betere keuze.

Vraag me af waarom je nu al over je volgende kuur denkt, maar goed ik moet zeggen dat test, tren, mast en winstrol een goed combinatie is.

Comment

ik sluit me bij nex aan.. tren is idd geen mild middel
              maar er moet een eerste keer voor alles komen...

als je aan de mast gaat zou ik tog rond de 10% of lager moeten zijn om echt wat van mast te merken

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Vraag me af waarom je nu al over je volgende kuur denkt, maar goed ik moet zeggen dat test, tren, mast en winstrol een goed combinatie is.
                geen idee ben er al een tijdje mee bezig maar hoe dan ook ik neem mijn 6 maanden rust in acht.

Dan toch nog iets positiefs en dat is de combinatie zelf
                maar ik ga maar weer ff slapen vannacht een nachtdienst.

Comment

Deca is ook niet mild.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok dan ik voor de 6 weken, winny 4 weken kan altijd nog door trekken heb de potjes dan toch.
                    echter 1 sept kom ik terug van 2 weken vakantie. Ik zorg er voor dat mijn bf voor de vakantie al goed laag is. Mocht het na de vakantie toch nog boven de 10% zijn zit ik te denken om een beetje te ondersteunen met clen. opbouwen naar 15mcg dan 2dagen op 2 dagen af gedurende 3 weken. Daarna gelijk zetten het is inmiddels dan al oktober.

Maar het gaat me wel lukken zonder clen, heb toch graag een resrveplan.
                    Redelelijk idee? Of gewoon FF DIMMEN! ??

Comment

Even dimmen.. je gaat iets te hard van stapel.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        ik sluit me bij nex aan.. tren is idd geen mild middel
                        maar er moet een eerste keer voor alles komen...

als je aan de mast gaat zou ik tog rond de 10% of lager moeten zijn om echt wat van mast te merken

Dat je perse onder de 10% moet zitten is een veelgemaakte misvatting.. klopt geen bal van. Onzin dus..

Comment

.......
                          uut grunn!

Comment

Hoezo ik dacht dat masteron juist je vetpercentage naar beneden bracht dus het lijkt me dat dat ook gebeurt bij een hoger bf percentage.
                            Het wel zo dat als je droger bent je automatisch meer defenitie hebt.
                            En naar mijn mening kan iemand groffer lijken als hij gedefenieerd is dan waneer daar kilos vet bij zit.

Naar mijn mening is masteron toppie!!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Dat je perse onder de 10% moet zitten is een veelgemaakte misvatting.. klopt geen bal van. Onzin dus..
                              een veel gemaakte misvatting is ook verkeerd lezen hehe

als ik zou zeggen rond de 10% of hoger zou dat helemaal verkeerd zijn
                              rond de 10% (kan nog 12% bijv zijn) of lager

denk wel dat me zin klopt hoor pexie... maar het is wel een feit dat je het meest van mast merkt als je op een laag bf zit.. wat de bf exact is verschilt weer per persoon

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X