Test, tren, mast & winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knullenspant View Post
    op het moment beslis ik helemaal niets,
    ik heb het met mijn vriendin er over gehad en ze is niet blij dat ik nu aan het kuren ben.
    ik mag hem af maken en ze wenst me veel succes en dat ik veel mag over houden.

maar een 2e kuur wordt het kiezen tussen lichaamsbouw of mijn relatie.
    op het moment ga ik voor de 2e en zou ik het spul voor haar weg kunnen laten.

Ik zou dan voor alles 6 weken en winny op 4 kiezen maar of het er nog ooit van komt.....
    Eens je gaat buigen voor een vrouw ga je altijd mogen buigen, heb het zelf meegemaakt...

Als ze jou keuzes niet kan respecteren pas je niet bij elkaar.
    the one and only tabata overlord

Comment

ik denk net andersom. als je het voor haar niet eens kan opbrengen om het te laten, kan je nu ook stoppen met je relatie want dan is de liefde ver te zoeken. je vrouw inruilen voor een potje bollen.
      dat zij moet buigen is nonsens. is hetzelfde als iem. moet accepteren dat zn partner aan de drugs of drank is. het blijft een verslaving waar ze je wel of niet vrij in laat. IK zou nooit mn relatie laten crashen hierom iig.
      heb jij ook niet toevallig gezegt: voor 1 keertje? (kan me niet heugen dat jij het specifiek was, maar wel velen)
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        Eens je gaat buigen voor een vrouw ga je altijd mogen buigen, heb het zelf meegemaakt...

Als ze jou keuzes niet kan respecteren pas je niet bij elkaar.
        Gelul ouwe...

Dus de vrouwtjes moeten alles maar goed vinden anders pas ze niet bij je? Dit is precies wat je zegt alleen in andere woorden, kom op dude je hebt altijd hele goede posts maar die is dom gelul van je.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Gelul ouwe...

Dus de vrouwtjes moeten alles maar goed vinden anders pas ze niet bij je? Dit is precies wat je zegt alleen in andere woorden, kom op dude je hebt altijd hele goede posts maar die is dom gelul van je.
          Ik heb het over een vrouw die ultimatums stelt. Als je aan 1 van die ultimatums toegeeft, ben je je alphamale-status kwijt. Maar we gaan dit topic niet lopen verzieken, ms beter een topic voor openen.
          Last edited by Genjuro; 18-03-2009, 14:20.

Comment

Ik heb het over een vrouw die ultimatums stelt. Als je aan 1 van die ultimatums toegeeft, ben je je alphamale-status kwijt..
            Whahahahahaha! Alphamale???? Kom op zeg ! jij kijkt teveel animal planet!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Whahahahahaha! Alphamale???? Kom op zeg ! jij kijkt teveel animal planet!
              Ze zijn er in het mensenras ook nog, je vind ze terug als bv charismatische politieke leiders, kapiteins van ploegen, personen met veel charisma in het algemeen, maar dat is niet voor in dit topic.

Comment

Genj heeft gelijk.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  ik denk net andersom. als je het voor haar niet eens kan opbrengen om het te laten, kan je nu ook stoppen met je relatie want dan is de liefde ver te zoeken. je vrouw inruilen voor een potje bollen.
                  dat zij moet buigen is nonsens. is hetzelfde als iem. moet accepteren dat zn partner aan de drugs of drank is. het blijft een verslaving waar ze je wel of niet vrij in laat. IK zou nooit mn relatie laten crashen hierom iig.
                  heb jij ook niet toevallig gezegt: voor 1 keertje? (kan me niet heugen dat jij het specifiek was, maar wel velen)
                  nee zij is er altijd al op tegen geweest en heb altijd gezegt dat ik er niet vies van ben. en het zeker wil gaan gebruiken. en gezegt dat ik hoop dat ze me nooit voor de keuzen zal stellen doping of haar. daarom laat ze me deze lekker afmaken en bij een volgende kuur zal het anders lopen....

Comment

Ze zijn er in het mensenras ook nog, je vind ze terug als bv charismatische politieke leiders, kapiteins van ploegen, personen met veel charisma in het algemeen, maar dat is niet voor in dit topic.
                    Ik had haar al bijna aan de kant gezet, werd de duscussie over kinderen zat. ze ziet ons al helemaal huisje boompje kindje. ze was er zo kapot van en smeekte dat ze het toch wil blijven proberen. ik hou van haar veder is ze super en heeft het hoog met me op. ze vreest voor me gezondheid. daarom wil ze neit dat ik nog ooit kuur (onderanderen omdat ik een operatie aan me hart heb ondergaan gaatje tussen de boezems van 18 mm)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X