primobolan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• primobolan

Hey mensen ik ben terug, heb nu jaren niet meer gekuurt en wil terug lichtjes starten. Dacht zelf aan 500 primo de week en 30-40 anavar erbij. Wie heeft er ervaring met primobolan want dat heb ik zelf niet, heb al met alles wat er bestaat gekuurt maar nog nooit met primo, ik zou deze gebruiken omdat het weinig onderdrukt en je er toch wat kwaliteitsspieren van krijgt. Wie heeft er ervaring mee en welke

Grtz
    snipke
    stil growing

Kan je niet helpen met ervaring kerel maar ben wel benieuwd hoe het met je gaat en hoe je der nu bij staat.
    Who's the Chef

Comment

Hey gabber,

Hoe gaat het met je? Hoe staat het thuis met je (bijna) elftal koters?

Kan je verder niet helpen met de primo.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van die middelen ga je een vrouwtje worden of werden ze nou door vrouwen gebruikt

Ik ken wel mannen die door primo droog zijn geworden en toch vol bleven. En die hadden ook een achtergrond met andere middelen.

Var zat daar echter niet bij dus wat de combi gaat brengen kan ik je niet voorspellen.
        Life's what you make it!

Comment

Ik heb die combi ook genomen, en beide middelen ook apart van elkaar genomen. Ik ben zelf een groot voorstander van anavar, ik ga er goed op, nam dan 50mg p.d ,goede pomp en werd iets zwaarder. Primobolan is wat dat het gaat bij mij wat minder sterk, ook al zou je het omgekeerde verwachten, met primo is een goede hardheid te merken, de combi....doet t ook goed, kreeg zelf alleen wel wat last van acne op mijn rug, zal wel de combi zijn van 2 dht's.

Succes

Comment

Hee snipke , toch maar weer ? Zou je kunnen doen zeker als je dat nooit heb gedaan . Ik hoor positieve maar ook negatieve berichten. Mischien positief bij jou. Proberen. dus. Ik heb het zelf niet gebruikt.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@ been; hey bro , lang geleden he, ik sta nog steeds op 85-90 kilo , heb niet meer gekuurt maar ben wel nog 3x wekelijks in de gym. Als je wilt kuren en strak trainen en eten dan heb je tijd nodig en dat was me de afgelopen twee jaar niet meer gelukt omwille van gezin en werk. Nu dacht ik eraan terug een licht kuurtje te doen met primo en anavar maar had graag wat ervaringen geweten, primo is nogal kostelijk en anavar ook; ben ook niet van plan om veel te prikken als het bijna niets opleverd.

@ zwaan, hoeveel heb je van de kuur overgehouden en hoeveel primo zette je dan wekelijks

@general , alles goed met de koters, ze worden wat ouder nu en dan kan papa terug er in vliegen

Grtz
              stil growing

Comment

Ik zette 500mg primo en de var op 50mg p.d. Wat ik eraan heb overgehouden is een gok, want heb daarna kort gebridged en de volgende kuur erin geknikkert. Wat je wint is marginaal, dan praten we echt over een paar kilo's, 2 a 3. Maar wel schoon. Ik hoef jou niet te vertellen dat je niet alles vast houdt.

Comment

mn eerste kuur zat primo bij in. als je niet te groot bent zou 300mg genoeg moeten zijn. de combi moet je een log van maken. was een doel van mij om zoiets te doen. (ook ivm 'zachtheid')

@zwaan: is primo dht dan? leer ik ook es wat.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De combi primo en anavar gaat die mijn systeem niet volledig platleggen, daar heb ik een beetje schrik voor, ik zou 500 primo zetten en 40mg anavar per dag
                    Als ik er een kilo of 4 kan van bijkomen ben ik tevreden

Grtz
                    stil growing

Comment

Waarom heb je schrik om je endogene productie volledig plat te leggen?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

WB, Snipster...

Ik lees hier ook meer dan dat ik nog post, maar soit...

Op onze leeftijd primeert kwalitatieve gewichtstoename boven kwantitatieve gewichtstoename... En idd aandacht voor het gezin gaat voor op trainen, maar goed dat je nog driemaal kunt rammen... Ik hou het momenteel nog op Ă©Ă©n a tweemaal... meer zit er echt niet meer in :-)

Ga straks binnen een maand een zeswekertje op winstrol 40mg/dag doen...
                        Benieuwd naar jouw resultaten :-)... Hou een logje bij, maat :-)

Comment

Dat is nog eens oude garde. Leuk je weer eens wat te zien posten Coolrain.

sigpic

Comment

Of ik daardoor 'nuttiger' ben dan de nieuwe generatie, laat ik in het midden, general...

Maar zoals gezegd, lees ik enkel en post ik bijna niets meer... Misschien dit jaar proberen te veranderen, zonder evenwel andere mensen hun topics te vervuilen (zoals ik nu dus bezig ben)...

Comment

Ach, topicje van Snipke vervuilen moet kunnen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X