primobolan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke View Post
    Hey mensen ik ben terug, heb nu jaren niet meer gekuurt en wil terug lichtjes starten. Dacht zelf aan 500 primo de week en 30-40 anavar erbij. Wie heeft er ervaring met primobolan want dat heb ik zelf niet, heb al met alles wat er bestaat gekuurt maar nog nooit met primo, ik zou deze gebruiken omdat het weinig onderdrukt en je er toch wat kwaliteitsspieren van krijgt. Wie heeft er ervaring mee en welke

Grtz
    snipke
    yo snipke, na jarenlange afwezigheid kwam ik per toeval weer ff op dit forum en zag ik je topic.

primo op 500mg met een kleine dosis test (250mg p.w) erbij, dat is wat ik je aanraad. 10 weken. Goed kuurtje zonder al teveel bijwerkingen.

primo/var zonder test is niet verstandig, daar deze middelen je endogene productie volledig plat leggen (ja ook primo op 500) maar op zichzelf geen goede vervanger zijn van endogene test.
    Een kleine hoeveelheid test erbij is verstandig, het levert je op zeker wat extra kilo's op maar in die hoeveelheid hoef je je niet zorgen te maken over de test-gerelateerde sides zoals een shitload aan oestrogeen.

Niet bang zijn voor platlegging van je axis, die gaat sowieso wel plat met het kuurtje die je voorstelt. Daarom beter goed kuren of niet kuren.
    Fatsoenlijk nakuurtje erbij; 2 weken 40mg nolva + 2 weken 20mg nolva erbij, eventueel lage dosis hcg, bv 500iu p.w vanaf week 5 (al is die niet nodig in deze kuur) en je hoeft je al helemaal geen zorgen te maken.

Anavar erbij is leuk voor wat kracht en pomps, maar die 30mg gaan niet veel voor je massa doen.

oke ik ga weer.

Comment

@ BLC , hey kerel, alles goed met je , zo af en toe mijn topic vervuilen is geen prob voor mij, moet kunnen. Wat je zegt is juist bro , ik verkies kwalitatieve toename boven kwantitatieve , we worden nu eenmaal ouder he, de tijd van 5 cc in mijn benen te zetten om de x aantal dagen is voorbij.

@Loo : bedankt bro voor je reactie, ik had al gedacht om er 250 test per week bij te zetten. De anavar ga ik kijken wat die doet, misschien dat deze nog gaar 40-50 mg per dag gaat, maar heb genoeg ervaring in kuren (buiten primo dan) of ken mijn eigen lichaam toch redelijk goed , en desnoods verhoog ik dan.

Mijn bedoeling is ook niet om massa bij te komen, weeg nog steeds rond de 90kg bij 168cm en 15% vet.

@ generalix : waarom bang om mijn eigen systeem plat te leggen, goed vraag, met mijn eigen systeem plat leggen bedoel ik bijna geen eigen test meer aanmaken, en daar hoef ik geen tekening bij te maken denk ik. Als ik echt terug wil knallen dan zou ik een andere kuur doen, maar dat interseert me niet meer.

Grtz
      snipke
      stil growing

Comment

met mijn eigen systeem plat leggen bedoel ik bijna geen eigen test meer aanmaken,
        Maak je geen test meer aan door verouderingsverschijnselen of bedoel je dat je niet zo snel of onvoldoende zal recoveren?

Als ik echt terug wil knallen dan zou ik een andere kuur doen, maar dat interseert me niet meer.
        Hoezo deze kuur dan?
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Maak je geen test meer aan door verouderingsverschijnselen of bedoel je dat je niet zo snel of onvoldoende zal recoveren?

Hoezo deze kuur dan?
          Daar mijn eigen systeem zal platgelegd worden moet ik deze weer laten opstarten door te nakuren, maar op mijn leeftijd duurt het altijd veel langer tegen dat mijn lichaam daarvan gerecupereerd is

Deze kuur is relatief licht, als ik terug een kilo of 10 wil bijkomen dan neem ik wel 1 gram test met tren ofzo bij, dat bedoel ik

Grtz
          stil growing

Comment

voor 10kg is 250 tot 500mg test ook genoeg. bij mij iig wel.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dank voor je reply Snipke.....dacht al zoiets, wist t niet zkr.

@ Bruce......10 kg bruto op 250/500 mg is zkr te doen
              We like it

Comment

Maar iig bij ons jonge mensen...gooi je je eigen produktie absoluut niet volledig plat met allen 500 primo en 40mg var. dat weet ik zeker. Weet idd alleen niet hoe het zit als je ouder bent.

SUcces iig

Comment

Waarom niet Zwaan?

bedoel je lichaam reageert direct op exogene toediening, dan opeens niet?
                  We like it

Comment

Je lichaam reageert adaptief. Het is niet aan of uit, zwart of wit, plat of volledige productie. Je lichaam kent alle mogelijke gradaties.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

I know m8......maar uiteindelijk wel, of drukt primo niet?

De eerste twee weken is alleen de hypothalamus onderdrukt, en het produceert minder LHVH als resultaat op de hoge plasmaspiegels aan geslachtshormoon dat het waarneemt. De hypofyse is helemaal niet geremd, in feite, reageert ze zelfs gevoeliger, en zal zelfs beter reageren op LHVH (als deze voorradig is) dan normaal.. Na deze twee weken echter, raakt de hypofyse eveneens onderdrukt, en zelfs als er LHVH voorradig is, zal de hypofyse weinig tot geen LH produceren. Dit is een zwaardere mate van onderdrukking. Voorbij dit punt, lijkt er geen ander “omslagpunt”meer te bestaan, waar de onderdrukking dieper en moeilijker te stoppen wordt.. Als algemene regel kan men stellen, dat er weinig verschil bestaat in het gebruik van AAS voor 4 weken t.o.v. 8 weken: herstel is in beide gevallen gelijk. Tussen de 8 en 12 weken kan men steeds meer verwachten dat herstel langzaam en moeizaam

zal verlopen, hoewel zelfs na 12 weken is het normaal te verwachten dat herstel niet al te problematisch zal verlopen. Van kuren welke langer duren dan 12 weken, kan men substantieel meer moeilijkheden voor herstel verwachten. Van de honderden consultaties die ik heb verricht in verband met herstelproblemen, waren er weinig (ik herinner me er twee) voor erg korte kuren zoals 6 weken, de meeste werden veroorzaakt door langer dan 12 weken te gebruiken.

Ik weet niet welke veranderingen plaatsvinden in de hypothalamus en de hypofyse gedurende een lange periode van gebruik, en welke resulteren in de genoemde problemen, maar het is zeker waar dat onderdrukking gedurende een lange periode, herstel evenredig moeilijker maakt dan een gemiddeld/normale lengte van gebruik. Ik vermoed dat het probleem iets van doen heeft met onze biologische klok, dat de pulserende uitstort van LHVH regelt, maar ik ben hier niet zeker van.
                      Bron: DutchBodybuilding.com Forum - Nederlands-Belgisch Fitness & Bodybuilding Board
                      Last edited by onderhandelen; 10-04-2009, 20:06.
                      We like it

Comment

dat stukje ken ik ratsvanbuiten ipv short cycling maar die studie waar het op gebaseerd is gaat over toediening van testosteron. Niet overdraagbaar naar primo.

Het gaat allesinds persoonsafhankelijk zijn. Maw je zal het niet weten tot je het probeert.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Ik zeg dat je zelfs kan herstellen op 400mp primo per week. Maar das uiteraard dan denk niet voor iedereen het geval. Maar als je het wilt weten...probeer het maar eens uit, na een lange kuur (5 a 6 maanden) en dan verder gaan op alleen primo, eerste weken heb je een dipje ook qua kracht en libido en zo, na een week of 3 (in de nakuur dus), wordt het allemaal weer goed.

Ik zeg het ik heb er geen bloedwaardes bij.....tis een gevoels kwestie.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                            Daar mijn eigen systeem zal platgelegd worden moet ik deze weer laten opstarten door te nakuren, maar op mijn leeftijd duurt het altijd veel langer tegen dat mijn lichaam daarvan gerecupereerd is

Deze kuur is relatief licht, als ik terug een kilo of 10 wil bijkomen dan neem ik wel 1 gram test met tren ofzo bij, dat bedoel ik

Grtz
                            Ik ken dat probleem snipke. jaar or 4 terug had ik veel moeitje om mijn eigen systeem weer opgang te brengen. Ik heb toen ZMA genomen en een 2de nakuur. idd hoe ouder je wordt hoe moeilijker het is om weer zelf je eigen systeem op te starten.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik heb een aantal jaren serieus gekuurt en weet ondertussen hoe mijn lichaam werkt, ik liet vroeger ook telkens bloedafnames doen voor te zien hoe mijn hormonologie en hematologie reageert op as, heb eens een kuurtje winstrol only gedaan en mijn test waardes stonden gewoon op nul, terwijl deze toch tss de 250-750 moeten liggen.

Ik ben ondertussen geinterseerd geraakt in anti aging en hormoon replacement therapie of testosteron vervang therapie, en daarin heb ik al geexperimenteerd, onlangs deed ik 250 test per 2 weken en mijn test waardes waren direct 900 ng/dl. Zijn er hier nog mensen dat daarin geinterseerd zijn en mss al iets gelezen hebben ofzo

Grtz
                              stil growing

Comment

ja snip, je moet toch wat als je bejaard word en er niet mee kan leven
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X