kuur + sry voor de overlast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoevaak ga je nog zeggen dat je voeding in orde is,

Post eens je voedingsschema dan kijken we hier wel of het in orde is, 9 vd 10 keer niet namelijk
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

man je moet zo niet opdringen.der is werk aan om dat te typen op den pc zunne.

ontbijt 7u30 : binnen het half uur na het opstaan
      hoog glycemische voeding toegestaan

- 200gr magere platte kaas
      - 3 sneetjes volkorenbrood
      - 100gr groenten
      - 500ml water

10u00 :

- 180gr kippewit
      - 2 stukken fruit
      - 100gr groenten
      - 250ml water

's middags 13u00 :

- 240g van elke vissoort
      - 160gr gare rijst
      - 100gr groenten
      - 250ml water

maaltijd voor de training 16u00 : 1 à 2 uur voor de training
      laag glycemische voeding vereist

- 3 plakjes rosbief
      - 4 rijstcrackers
      - 100gr groenten
      - 250ml water

maaltijd na de training
      -->vloeibare maaltijd 19u00 : binnen de 30min na de training

- voor mijn gewicht is dit 34gr wei protein + 34gr fantomalt

--> vaste maaltijd 19u30 : binnen de 30 tot 60min na de training

- 180gr steak
      - grote aardappel
      - 100gr groenten
      - 250ml water

maaltijd voor het slapen gaan 22u30 : vet verliezen 2 à 3 uur voor het slapengaan, verzwaren onmiddelijk voor het slapengaan

- 34gr pro 80--> caseine-eiwitten
      - 2 kleine bananen

hierin kun je dan varieren met andere producten,het staat allemaal in tabellen met verschillende eiwit en koolhydraatwaarden met een glycogeenindex tabel.

ziet het er een beetje goed uit de voeding. zoals ik zei heb ik het laten maken door Fernand de Baets.

Comment

Had niet gedacht dat je met een goed schema aan zou komen zetten, maar het ziet er gewoon goed uit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Had niet gedacht dat je met een goed schema aan zou komen zetten, maar het ziet er gewoon goed uit.
          bedankt maar de eer komt niet aan mij toe. ik heb het geprobeerd maar je moest met teveel rekening houden dat het niet zo goed lukte dus liet ik het maar maken. m'n trainingsschema's die heb ik zelf gemaakt omdat ik weet wat ik graag doe en wat niet.

wat ik graag eens wou weten is dat als je met een voedingsverandering begint,is dat dan normaal dat je na enkele dagen al veel hoofdpijn hebt, je duizelig voelt en veel stinkende scheten laat?
          die hoofdpijn was ondraaglijk, dat is dan ook veelal de reden geweest om mijn voeding eens stop te zetten of om te zuren.

Comment

wat zijn je stats als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
              wat zijn je stats als ik vragen mag?
              23 jaar
              1m88
              90 kg
              vetpercentage 12%
              lichaamsbouw ectomorph

Comment

[quote=Lunaman88;522766]man je moet zo niet opdringen.der is werk aan om dat te typen op den pc zunne.
                quote]

Zegt degene die in 10 minuten 200 topics opent met bullshit vragen.

ontbijt de platte kaas weg, hier moet Whey staan, dit heb je nodig bij het opstaan.
                En waar zijn dan je hoog glymische voedingsstoffen? zet hier stukken fruit neer dan heb je het nodig.
                Wat is je behoefte, heb je zelf wel eens meer over voeding gelezen, veel pro's weten hoe hun eigen lichaam werkt maar niet dat van anderen.

Maaltijd van 4 uur is een beetje karig in eiwitten en carbs

Ik denk dat je iets te laag in Whey zit na het trainen en wat is Fantomalt?

Whey DIRECT na het trainen
                vaste maaltijd 1 uur na het trainen niet eerder.

bananen voor het slapen gaan lijkt mij niet handig, zorgt voor een insulinepiek die je niet wil voor het slapen

Genoeg verbeterpunten lijkt mij.
                Voor de rest zou ik als ik jou was zelf in voeding gaan verdiepen en niet door iemand anders je schema op laten stellen.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

En dan kom jij geen massa meer aan? Kan makkelijk natuurlijk he maar ik begrijp je ben zelf ook 1.92 cm en weeg 98 12,6% en ook ecto heb ook de grootste moeite inderdaad maar je zou nog wel wat kunnen winnen voordat je hiermee begint of kun je niet meer wachten

groeten

Comment

[quote=Shredmaster;522788]
                    Originally posted by Lunaman88 View Post
                    quote]

ontbijt de platte kaas weg, hier moet Whey staan, dit heb je nodig bij het opstaan.
                    En waar zijn dan je hoog glymische voedingsstoffen? zet hier stukken fruit neer dan heb je het nodig.
                    Wat is je behoefte, heb je zelf wel eens meer over voeding gelezen, veel pro's weten hoe hun eigen lichaam werkt maar niet dat van anderen.

bananen voor het slapen gaan lijkt mij niet handig, zorgt voor een insulinepiek die je niet wil voor het slapen

Voor de rest zou ik als ik jou was zelf in voeding gaan verdiepen en niet door iemand anders je schema op laten stellen.

Ochjee weer een op zijn teentjes getrapt door een uitspraak?

En inderdaad hoor je hebt gelijk zon whey gainer bij het ontbijt en direct na de training kan maar ij heeft zijn behoeftes nu al berijkt lijkt me hoor?? meer eiwitten als nodig is niet nodig he....

Comment

[quote=Shredmaster;522788]
                      quote]

er is zoveel over voeding dat je niet alles te weten kan komen. maar door het te laten maken leer ik er ook veel van bij en trouwens ik verander niets aan dat schema want ik ben er energiek door geworden. tis mss nie allemaal even lekker maar met wat stukken fruit erbij smaakt het best wel goed.
                      jij geeft volgens mij iets teveel kritiek makker.

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                        En dan kom jij geen massa meer aan? Kan makkelijk natuurlijk he maar ik begrijp je ben zelf ook 1.92 cm en weeg 98 12,6% en ook ecto heb ook de grootste moeite inderdaad maar je zou nog wel wat kunnen winnen voordat je hiermee begint of kun je niet meer wachten

groeten
                        ik kom wel nog aan maar zeer traag. ik vond dat wel erg dat ik een ectomorpg ben terwijl ik een broer heb die de beste lichaamsbouw heeft.hij is gespierd zonder te hoeven te trainen. zwaar jaloers ben ik. wachten kan ik idd nog k ben me gewoon aan het voorbereiden.k heb nog niets gekocht

grtz

Comment

gooi je koolhydraten goed omhoog en je eiwitten ook anders valt het tegen allemaal

voeding schema is wel mooi verder maar zie maar 3 x brood en rijst en aardappels de rest groente en fruit

ik at 8 tot 10 plakken broot en 3 x rijst met kip en 1 x aardappels plus groentes en eiwiten vis

heb dit nu vermidert en blijf nu gelijk hangen 3 weken en nu weer omhoog gegooid

en een kilo erbij en een week, dus let wel op wat je eet ok succes met je kuur
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                            gooi je koolhydraten goed omhoog en je eiwitten ook anders valt het tegen allemaal

voeding schema is wel mooi verder maar zie maar 3 x brood en rijst en aardappels de rest groente en fruit

ik at 8 tot 10 plakken broot en 3 x rijst met kip en 1 x aardappels plus groentes en eiwiten vis

heb dit nu vermidert en blijf nu gelijk hangen 3 weken en nu weer omhoog gegooid

en een kilo erbij en een week, dus let wel op wat je eet ok succes met je kuur

als ik je lichaamsbouw zo bekijk ben jij kleiner en breder dan mij dus ook een beter lichaamstype om massa bij te krijgen. k heb men voeding ook eens verhoogd maar ik kreeg het niet op het was gewoon teveel. nu ook verander ik soms naar shakes omdat hetteveel is.

Comment

als ik je lichaamsbouw zo bekijk ben jij kleiner en breder dan mij dus ook een beter lichaamstype om massa bij te krijgen. k heb men voeding ook eens verhoogd maar ik kreeg het niet op het was gewoon teveel. nu ook verander ik soms naar shakes omdat hetteveel is.

ok prima maar dacht meld het tog even, want eten is groeien

dat je het in iedergeval in je achterhoofd houd ok

succes
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                                ok prima maar dacht meld het tog even, want eten is groeien

dat je het in iedergeval in je achterhoofd houd ok

succes

thx

waar ik wel een beetje schrik voor heb is hoe je de naalden moet injecteren en hoe diep?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X