Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hangt er echt maar van af. Heb wel eens verhalen gehoord van mensen die van 18 af non stop "on" zijn, en sindsdien gewoon feitelijk geen eigen productie meer hebben als ze stoppen. Aan de andere kant zijn er zat pro's die toch heel aardig kuren en nog een aardige schare kinders kunnen maken.
Ik denk van wel omdat, het een constante is klap voor je ballen.
Shrinken, trug komen op formaat, Shrinken, trug komen op formaat.......
Bedoel probeer dat maar eens met een button/switch, hoelang kan je aan en uit zetten? op een gegeven moment gaat er moeheid ontstaan. Op ten duur, mag je die button/ switch gaan vervangen, omdat i t niet meer doet.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
De vraag is niet of dat het per defenitie gebeurt als je kuurt, maar de vraag is of het KAN. Ja dat kan zeker dat is een feit. Er zijn ook gewoon bewijzen van bodybuilders die niet meer vruchtbaar zijn.
ook bewijzen van mensen die nooit hebben gekuurd en toch onvruchtbaar geworden zijn. waar ligt de schuld.
men weet het gewoon niet. hoe kan het dat niet rokers longkanker krijgen en zware rokers over de 90 worden. (soms). you tell me.
blijft grijs gebied
ook bewijzen van mensen die nooit hebben gekuurd en toch onvruchtbaar geworden zijn. waar ligt de schuld.
men weet het gewoon niet. hoe kan het dat niet rokers longkanker krijgen en zware rokers over de 90 worden. (soms). you tell me.
blijft grijs gebied
zit allemaal gewoon in ons lichaam denk ik
denk zelf dat het meeste bij het geboorte van een kind begind
gaat om de stamcellen ofzoiets 1tje wijkt af gaat niet mee met de rest in de stroming
dat gaat zich op hopen en daar ontstaad dus weer een ziekte uit
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment