Goede mix, of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by martin27 View Post
    wat dacht je wat test-e doet op 250 mg
    Inderdaad, je leest overal dat Nandrolon zo zwaar op je axis drukt... men vergeet heel snel wat Testosteron met je axis doet... Test verneukt je axis behoorlijk meer dan Nandrolon doet, en ik spreek uit ervaring.

Maar ja de al oude Deca vs Test discussie is al zo oldskool, dat iedereen het voor zichzelf moet uitmaken en niet van forums moet aannemen.

Ik persoonlijk verkies Deca ver boven bijv. Tren, wat sinds een paar jaar zo populair is. Wel in combi met Test uiteraard. Ik vind Tren echt mega troep.

Comment

AXIS = Lever neem ik aan?

Comment

Originally posted by Maus78 View Post
        Staat niet echt een naam bij, alleen een tekentje, en Iran Hormone.

Deze texst staat er letterlijk op:

Nandrolone Decanoate
        Oily Solution for IM Inj. [25 mg/ml]
        Batch No.:244
        Mfg.Date:11.08
        Exp.Date:11.11
        [Iran Hormone]

Alleen het tekentje kan ik je niet laten zien helaas, een soort slang in een bakkie ofzo.
        die zijn echt van je.
        ze gaan geen 25 mg amp faken ,lijkt me ook logisch.
        Kwa dosering,,en prijs

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
          Inderdaad, je leest overal dat Nandrolon zo zwaar op je axis drukt... men vergeet heel snel wat Testosteron met je axis doet... Test verneukt je axis behoorlijk meer dan Nandrolon doet, en ik spreek uit ervaring.

Maar ja de al oude Deca vs Test discussie is al zo oldskool, dat iedereen het voor zichzelf moet uitmaken en niet van forums moet aannemen.

Ik persoonlijk verkies Deca ver boven bijv. Tren, wat sinds een paar jaar zo populair is. Wel in combi met Test uiteraard. Ik vind Tren echt mega troep.
          Indd een behoorlijk druk op wat jullie axis noemen, ik ben er daarom ook mee gestopt, omdat die van mij het niet kan hendelen.
          Ik ga eerst een tijd wat lever vertroettelaars gebruiken, en de eerst volgende vakantie misschien weer proberen.

Comment

Indd een behoorlijk druk op wat jullie axis noemen, ik ben er daarom ook mee gestopt, omdat die van mij het niet kan hendelen.
            Ik ga eerst een tijd wat lever vertroettelaars gebruiken, en de eerst volgende vakantie misschien weer proberen.
            wat heb je toch met je lever....
            het valt allemaal wel reuze mee,,, want die doseringen wat jij dan nam, mach je jij tellen als 2 glazen bier of zo.
            want iemand die zwaar gaat kuren mach gezien worden als elke dag 8 glazen bier per dag als lever belasting.

Comment

Vandaag opgestaan zonder last!
              Toch 2 uur geleden maar weer de 2de gezet.
              Hoop dat het gewoon even wennen was, voel nu nog steeds niets.

Comment

Ik krijg veel reacties over waarom geen test only, dat is om de volgende reden:
                Test only ga je vocht vasthouden en heb je geen eiwit spaarder, vandaar dat de kuur minder effectief is zonder deca of een andere spaarder. Sterk wordt je er wel van maar veel groei kun ik dan niet verwachten. Vandaar een beetje Deca er bij.

Comment

Ik krijg veel reacties over waarom geen test only, dat is om de volgende reden:
                  Test only ga je vocht vasthouden en heb je geen eiwit spaarder, vandaar dat de kuur minder effectief is zonder deca of een andere spaarder. Sterk wordt je er wel van maar veel groei kun ik dan niet verwachten. Vandaar een beetje Deca er bij.

Morgen de 3de, en nog steeds geen last.

Comment

bedoel je met een beetje dat je maar 25 mg deca zet?
                    Last edited by onderhandelen; 23-04-2009, 02:07.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      bedoel je met een beetje dat je maar 25 mg deca zet?
                      Correct en tevens juist. 2x p/w, dat dan weer wel,..

Comment

Alle a.a.s. zijn eiwitspaarders bro.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Correct en tevens juist. 2x p/w, dat dan weer wel,..
                          50 mg is erg erg weinig. Wel eens stil gestaan waarom men een minimale dosis X gebruikt?

8 wken voor een decanoaat etser is eigenlijk te kort.

Als je kuurt moet je het goed doen of niet. Damn zonde om je axis plat te gooien hiervoor.....ws haal je meer uit creatine en een goed voedingschema.

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Alle a.a.s. zijn eiwitspaarders bro.
                          idd
                          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            50 mg is erg erg weinig. Wel eens stil gestaan waarom men een minimale dosis X gebruikt?

8 wken voor een decanoaat etser is eigenlijk te kort.

Als je kuurt moet je het goed doen of niet. Damn zonde om je axis plat te gooien hiervoor.....ws haal je meer uit creatine en een goed voedingschema.

idd
                            Goed, opbouwende kritiek,.. maar... wat is die "X" in je monoloog?

Helemaal mee eens dat je zegt, dat als je het doet mot je het goed doen, True! Maar ik heb net 5 mnd aan de creabea's gezeten en toen ben ik maar 5 kilo zwaarder geworden, en nu in iets langer dan een week, al van 98 naar 101Kg, dus het lijkt toch wel te werken hoor. Zie ook duidelijk veranderingen aan mijn sodemieter. En het kan nooit een pomp zijn, want het zit er al een week.

Ik ben een-en-al oor.

Comment

creabea's en as zijn van je leven niet te vergelijken ouwe
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                                creabea's en as zijn van je leven niet te vergelijken ouwe
                                Ja dat snap ik wel, maar dat was effe om aan te geven dat hij zei, dat ik zeker niet zou groeien met mijn huidige mix, en dat ik met crae's nog meer effect zou behalen. Dat is dus niet zo, want ik zie nu al een grotere stijgende lijn na een week, dan dat ik met die crea's in 5 maanden had gehaald.

Het is indd geen vergelijking nee. Maar zijn punt klopt niet iig.

Ik heb overigens al jullie commentaar door gevraagd aan de gene die mij dit heeft aangeraden. Als ik antwoord heb gooi ik die wel even hier op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X