tren zonder bijwerking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tren zonder bijwerking?

is het raar als je in week 4 zit van je kuur met tren op 400 ew en je heb maar 1 x een kuchje gehad en 2 dagen niet geslapen en verder niet egt iets van de bijwerkingen?

Hangt er maar van af. Als je helemaal niks merkt van bijwerkingen maar wel de werking hebt, waar klaag je over? Als je helemaal niks merkt, werking noch bijwerking kun je gaan twijfelen.

Welke ester heb je?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tren Enanthate heb ik...jah ik zet er ook test bij maar test weet ik dat ik em voel en tren denk ik de kracht toename...maar voor mij gevoel had dat net zo goed ook de d bol kunnen zijn

Comment

Originally posted by jayarade View Post
        is het raar als je in week 4 zit van je kuur met tren op 400 ew en je heb maar 1 x een kuchje gehad en 2 dagen niet geslapen en verder niet egt iets van de bijwerkingen?
        Hoe bedoel je je hebt maar 1x een kuchje gehad?
        trenshoest krijg je tijdens het injecteren en niet ergens geduurende de week.

Verder zit je in week 4 dus je ester moet nog gaan inkicken.. langzaam zul je wat van gaan merken

En verder sluit ik me bij de garnaal hierboven aan..

Comment

oke bedankt tijdens de prik heb ik geen last nergens van maar ben benieuwd

Comment

heb met ace meer last gehad dan enant. komt door snellere ester denk ik. (denk ik dus ik zeg niet dat het zo is). maar valt wel reuze mee. van pgf2 ga je pas kuchen
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oke nou hoe het er nu voor staat gaat wel goed wel moe overdag..ik slaap wel gewoon maar rond 5 uur word ik wakker en dan voel ik me prima maar ja dan blyf ik liggen tot 7 uur en dan sta ik op meschien die 2 uur dat ik dan nog lig maak me zo kapot

Comment

Dat is wel een bijwerking van tren. die onderdrukt je schildklier, 1 tab, T3 per dag, zou uitkomst kunnen bieden.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                  Dat is wel een bijwerking van tren. die onderdrukt je schildklier, 1 tab, T3 per dag, zou uitkomst kunnen bieden.
                  Ja, ik advisieer ook 1 tabje t3 perdag, om de moeheid op te vangen.
                  En tja moe zijn, zweten, niet goed kunnen slapen etc zijn bijwerken van tren.
                  Dus denkt dat de tren aardig is aan het werken. Tis een lang ester, moet hem de kans geven om optimaal te werken zegmaar.

Suc6 nog in de komende weken jayarade
                  No Pain No Gain

Comment

ja maar nu heb ik weer nergens last van haha dan denk ik stiekem van pff ik moet wel iets van bywerkingen hebben dat weet ik dat die erin ramt..testo werk by my altyd vry snel das ook eerste wat ik voel..apart is dat ik nooit egt kan vertellen wat wat is want deca weet ik ook nooit of ik die heb gevoeld weet alleen van d bol en test dat ik ze heel snel voel

Comment

Als je conditie opeens met stappen achteruitgaat, je zo buiten adem bent dat je loopt te hijgen als een hond, en je vreselijk sterk wordt,en s'nachts je bed uitdrijft dan weet je.....yep de tren doet zn ding
                      uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                        Als je conditie opeens met stappen achteruitgaat, je zo buiten adem bent dat je loopt te hijgen als een hond, en je vreselijk sterk wordt,en s'nachts je bed uitdrijft dan weet je.....yep de tren doet zn ding
                        Yes, komt bekend voor:P

Vindt die tering zweten s'nachts het ersgste. s' morgens me bed helemaal tering nat
                        Maar ja tren is the shit.
                        No Pain No Gain

Comment

met winny hier hetzelfde. test. hoger dan 500 pw ook
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X