is het raar als je in week 4 zit van je kuur met tren op 400 ew en je heb maar 1 x een kuchje gehad en 2 dagen niet geslapen en verder niet egt iets van de bijwerkingen?
tren zonder bijwerking?
Collapse
X
-
Hangt er maar van af. Als je helemaal niks merkt van bijwerkingen maar wel de werking hebt, waar klaag je over? Als je helemaal niks merkt, werking noch bijwerking kun je gaan twijfelen.
Welke ester heb je?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by jayarade View Postis het raar als je in week 4 zit van je kuur met tren op 400 ew en je heb maar 1 x een kuchje gehad en 2 dagen niet geslapen en verder niet egt iets van de bijwerkingen?
trenshoest krijg je tijdens het injecteren en niet ergens geduurende de week.
Verder zit je in week 4 dus je ester moet nog gaan inkicken.. langzaam zul je wat van gaan merken
En verder sluit ik me bij de garnaal hierboven aan..
Comment
-
oke nou hoe het er nu voor staat gaat wel goed wel moe overdag..ik slaap wel gewoon maar rond 5 uur word ik wakker en dan voel ik me prima maar ja dan blyf ik liggen tot 7 uur en dan sta ik op meschien die 2 uur dat ik dan nog lig maak me zo kapot
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostDat is wel een bijwerking van tren. die onderdrukt je schildklier, 1 tab, T3 per dag, zou uitkomst kunnen bieden.
En tja moe zijn, zweten, niet goed kunnen slapen etc zijn bijwerken van tren.
Dus denkt dat de tren aardig is aan het werken. Tis een lang ester, moet hem de kans geven om optimaal te werken zegmaar.
Suc6 nog in de komende weken jayaradeNo Pain No Gain
Comment
-
ja maar nu heb ik weer nergens last van haha dan denk ik stiekem van pff ik moet wel iets van bywerkingen hebben dat weet ik dat die erin ramt..testo werk by my altyd vry snel das ook eerste wat ik voel..apart is dat ik nooit egt kan vertellen wat wat is want deca weet ik ook nooit of ik die heb gevoeld weet alleen van d bol en test dat ik ze heel snel voel
Comment
-
Originally posted by elpadrone View PostAls je conditie opeens met stappen achteruitgaat, je zo buiten adem bent dat je loopt te hijgen als een hond, en je vreselijk sterk wordt,en s'nachts je bed uitdrijft dan weet je.....yep de tren doet zn ding
Vindt die tering zweten s'nachts het ersgste. s' morgens me bed helemaal tering nat
Maar ja tren is the shit.No Pain No Gain
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: