kuren met scheenbeen vlies ontsteking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren met scheenbeen vlies ontsteking

meeste weten nu wel dat ik in een kuur zit van 400 tren en 500 test.
    ik heb alleen last van scheenbeen vlies ontsteking aan binnen en buiten kant aan byde benen.

scheenbeen vlies ontsteking kan je krygen door opeens veel te lopen zonder getraind te zyn ervoor of verkeerde loophouding of veel zware belasting nogmaals zonder getraind te zyn..

wat er is is dat je spieren willen uit zetten maar dat niet kunnen omdat die vlies het tegen houd en zo hard druk tegen die vlies wat dus die ontsteking en pyn veroorzaakt...

nu kuur ik en ja groeien doen me kuiten wel.. en als ik op de loopband ga lopen zetten me kuiten best wel aardig uit dus remt dat me lopen gewoon...

denken jullie ook dat dit erger zou worden namate ik verder in me kuur zit?

weet eerlyk gezegt niet wat ik precies wil vragen omdat ik niet ga stoppen met me kuur hierom maar andere kant ik moet wel van die blesure af omdat ik met me werk heeeeel veeel loop met zware gewichten

Wat ben je voor lulhannes? Je zegt "ik heb een scheenbeenvlies ontsteking" en een paar regels erna vertel je dat je toch op de loopband gaat staan, en dat het je lopen in de weg zit.

Neem gewoon je rust.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vaak wordt zo'n ontsteking veroorzaakt door een inkorrekte looptechniek. Bij joggen of hardlopen dien je, bij het neerzetten van je voet, op het voorste deel van je voet te landen. Komt je voet vlak neer, of op je hiel, dan krijg je dit soort ontsteking. Of je getraind bent of niet doet daar niet veel aan af. Rust nemen tot de ontsteking weg is is de enige oplossing. Maar de ontsteking zal zeker terugkeren als je daarna verder gaat met een verkeerde techniek.

Mocht je in de tussentijd toch iets van cardio willen doen dan kan je uitproberen of fietsen op een hometrainer (spinnen) geen belasting voor de ontsteking vormt.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Zwemmen is ook een goeie cardio, belast je je scheenbenen niet mee.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Wat ben je voor lulhannes? Je zegt "ik heb een scheenbeenvlies ontsteking" en een paar regels erna vertel je dat je toch op de loopband gaat staan, en dat het je lopen in de weg zit.

Neem gewoon je rust.

is het dan niet lui als ik rust neem?? en nee ik kan niet me rust nemen me werk is niet zomaar ff een paar weken rust...moet namelyk wel eens naar irak en afganistan.

nou als dat niet duidelyk is weet ik het ook niet:P praat er niet graag over

Comment

Tuurlijk is dat niet lui. Rusten is net zo goed een heel belangrijk onderdeel bij deze sport.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jayarade View Post
              meeste weten nu wel dat ik in een kuur zit van 400 tren en 500 test.
              ik heb alleen last van scheenbeen vlies ontsteking aan binnen en buiten kant aan byde benen.

scheenbeen vlies ontsteking kan je krygen door opeens veel te lopen zonder getraind te zyn ervoor of verkeerde loophouding of veel zware belasting nogmaals zonder getraind te zyn..

wat er is is dat je spieren willen uit zetten maar dat niet kunnen omdat die vlies het tegen houd en zo hard druk tegen die vlies wat dus die ontsteking en pyn veroorzaakt...

nu kuur ik en ja groeien doen me kuiten wel.. en als ik op de loopband ga lopen zetten me kuiten best wel aardig uit dus remt dat me lopen gewoon...

denken jullie ook dat dit erger zou worden namate ik verder in me kuur zit?

weet eerlyk gezegt niet wat ik precies wil vragen omdat ik niet ga stoppen met me kuur hierom maar andere kant ik moet wel van die blesure af omdat ik met me werk heeeeel veeel loop met zware gewichten

Originally posted by jayarade View Post
              is het dan niet lui als ik rust neem?? en nee ik kan niet me rust nemen me werk is niet zomaar ff een paar weken rust...moet namelyk wel eens naar irak en afganistan.

nou als dat niet duidelyk is weet ik het ook niet:P praat er niet graag over
              ja je bent heel duidelijk alleen niet met je topic

je geeft zelf al aan dat je tog niet gaat stoppen

wij geven je advies neem je rust, dus als je werkt hebt

ga je gewoon werken, maar denkt er dan wel wat om

en trainen laad je dan ff voor wat het is, anders geneest het nooit

hebben ze op je werk er geen respect voor dat je

een scheenbeen ontsteking hebt, zodat je ff rust kan pakken

ze kunnen je wel op uitzinding zetten, maar als jij zo last hebt

functioneer je ook niet helemaal tog

dus neem je rust en ga niet zeuren meer dan
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Precies. Neem gewoon zo veel mogelijk rust dan. Even een week of twee niet trainen. Die a.a.s. zorgen wel dat je herstel sneller gaat, en je massa vasthoudt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dit staat op internet:
                  Bij deze blessure is het erg belangrijk dat de sporter direct rust neemt. Het negeren van de klachten kan leiden tot een langdurige en pijnlijke geschiedenis. Het herstel kan dan lang op zich laten wachten.
                  scheenbeenvlies ontsteking met kuren
                  hier heb je ook al precies het zelfde gevraagt...
                  Calisthenics / Street workout

Comment

goeie zaak, extra research met echt probleem
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

klopt ijsblock dat ik het by DBB ook heb gevraagd meer mensen meer meningen meer ideen meer oplossingen of niet dan

Comment

klopt hoor maar denk dat de boodschap duidelijk is.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Komt wel goed jayarade, beetje rust geven he.
                          No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X