Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De bedoeling was 5 wkn dbol en 5 wkn test te doen en dan vanaf week 3 de test erbij zodat ik zon 7 wkn bezig ben. Misschien dat ik um nog aanpas, maar de planning was op tijd klaar te zijn (ook met nakuren) ivm werk voor de feestdagen enz :P en dan te weinig tijd heb om me volledig in te zetten.

Had ook 8 weken test en 4 dbol kunnen doen maar dat is een lang verhaal

Comment

ik vind zelf 5 weken test te weinig..
      ik ben zelf voorstander van wat langer kuren, 10 - 12 weken. in ieder geval minimaal 8 weken!
      met 5 weken test, begin je pas wat te merken in week 3 en dan na 2 weken stop je alweer. Plus dat je na zo'n korte kuur je massa veel minder vast houd. met een langere kuur went je lichaam meer aan het nieuwe gewicht, waardoor je het beter vasthoud.

Comment

ben je verder iets aangekomen? de verandering van je fysiek heeft gewoon te maken met het feit dat je toch wel wat vocht vasthoud waardoor alles iets ronder en beter oogt.

Comment

Laatste weging 101.8, 2 weken terug nog 99.8, daarom zei ik al, er gebeurt wel iets alleen niet wat ik verwacht had
          Zat er btw zelf ook aan te denken om de test 8 weken te doen. Beetje rommelig kuurtje zo m'goed.

Comment

beter was geweest als je b.v. week 1-10 testo had gedaan en dan week 1-4 dboll
            dan merk je de eerste paar weken iets van de dboll en daarna begint ook de test te werken, zodat je een glad verloop van je kuur hebt.

Tja, als je eenmaal wat vaker gekuurd hebt en je bent al wat zwaarder (neem aan dat je geen 2 meter bent ) dan ga je niet meer zo heel hard. maar in 2 weken zou je toch meer als 2 kilo moeten aankomen.

Ik zou zeggen, post je traininsschema en voedingschema eens. ik zeg niet dat het niet goed is, maar heel veel dingen die al goed zijn kunnen verder verbeterd worden. ik dacht dat ik altijd perfect trainde totdat ik een tijdje terug iets nieuws probeerde en dat werkte als een speer voor mij.

Comment

Ben ook heel erg benieuwd naar je voedingsschema..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat hij na 2 weken niks merk KAN BEST!!!! Aangezien het pas na 2,5 week echt aanslaat. Ik ben nu ook met dboll van akpuxuh bezig zit nu in week 3 en begin nu pas echt resultaten te zien. 1 geode tip TRAIN TOT JE ERBIJ NEERVALT.
                Ga iedere dag tot het uiterste. Gewoon doorgaan met de dboll je ziet vanzelf resultaat, Ik merkte pas dat het werkte een week geleden toen ik ineens overal pijn had ivm strakkere huid. Bijwerkingen heb ik TOTAAL niet . Niet chaggie enz enz enz dus hoe je erop reageer is bij ieder verschillend. Nouja eet goed om de 2 uur eiwitshakie en dan komt het helemaal goed.

Greetzz X
                The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jimbo @ Okt. 21 2003,10:11)]D-Boll moet je al vanaf de eerste week zeker merken, je houd meer vocht vast en je krijgt het gevoel dat je de hele wereld aankan en dat alles lukt. Als je dat gevoel niet hebt en je bent ook nog geen massa aangekomen dan zijn je spullen waarschijnlijk fake.  
                  Onzin merk ik anders niks van
                  The oxynator

Comment

Kom op, d-boll pas na 2.5 week?
                    Zolang doet sustanon er over.

Ben wel met je eens dat het voor iedereen verschillend is, de één zal meer "merken" als de ander.

Greets...

Comment

Nu mis ik eigenlijk iemand die nu weet of de dianab wel goed is..(zie foto,s)
                      Ik weet namelijk dat het aan boar zijn training en voeding niet kan liggen.
                      Graag betere reacties op de foto,s

Greets mike

Comment

Volgens Bruce en mij is het echt.
                        Vergelijk het ff op bodypage daar staan ze ook..

Greets...

Comment

Heb gister rug getraind en dat ging toch best lekker eigenlijk alles staat lekker strak. Zal als ik meer tijd heb ingaan op voeding en trainings schema, zit nl in mn pauzes op mn werk te posten en die tijd heb ik nodig om te eten

Hoop niet dat ik mensen tegen de haren heb ingestreken met mn verdenkingen, maar vind het gewoon verspilling van tijd en geld om me met fakes bezig te houden. Heb er atm wel weer een goed gevoel over

Comment

De dbol op je foto is 100% echt..dus daar kan het niet aan liggen..misschien heb je een slechte batch??

D.W.
                            ***Geweld eindigt waar respect begint***
                            ____
                            Email:

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (X-Tripiot @ Okt. 21 2003,17:22)]Dat hij na 2 weken niks merk KAN BEST!!!! Aangezien het pas na 2,5 week echt aanslaat. Ik ben nu ook met dboll van akpuxuh bezig zit nu in week 3 en begin nu pas echt resultaten te zien. 1 geode tip TRAIN TOT JE ERBIJ NEERVALT.
                              Ga iedere dag tot het uiterste. Gewoon doorgaan met de dboll je ziet vanzelf resultaat, Ik merkte pas dat het werkte een week geleden toen ik ineens overal pijn had ivm strakkere huid.  Bijwerkingen heb ik TOTAAL niet . Niet chaggie enz enz enz dus hoe je erop reageer is bij ieder verschillend. Nouja eet goed om de 2 uur  eiwitshakie en dan komt het helemaal goed.

Greetzz X
                              x-trip.. ben je nu expert nu je een keer aan de dboll zit?
                              99 van de 100 mensen komen in de eerste week al 3 a 4kg aan. dus als iemand dan niks merkt is zeeeer uitzonderlijk!!
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat denk ik dus ook bruce...

Greets mikey

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X