wat een nerd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien maar beter ook dat je hem niet heb kunnen pakken, had je waarschijnlijk zijn hersens ingeslagen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Misschien maar beter ook dat je hem niet heb kunnen pakken, had je waarschijnlijk zijn hersens ingeslagen.
      idd. Maar zijn achternaam en bankrek nummer staat op mijn ander pc, en dat blijft daar staan mischien ooit !!!!!!!! dan is hij toch voor mij.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
        idd. Maar zijn achternaam en bankrek nummer staat op mijn ander pc, en dat blijft daar staan mischien ooit !!!!!!!! dan is hij toch voor mij.
        Welke bank ik kan wel wat dingen achterhalen pm maar effe

Comment

Originally posted by bruce View Post
          ik heb gemaild
          Wat heb je gemaild dan?
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Welke bank ik kan wel wat dingen achterhalen pm maar effe
            Kijk daar heb ik wat aan . zal zodra ik in mijn bestanden kan komen je wel een pm sturen. Heel fijn en toppie

Comment

sommige leren het gewoon niet. maar er zijn zelf mensen die echt site's in de lucht hebben waar je van kan bestellen en de keuze is enorm maar wat betreft de betrouwbaarheid van deze dealers blijft een twijfel geval. zal ze niet posten want weet niet of het mag. ze lijken mij (mits betrouwbaar) wel erg handig voor de dare devils onder ons. maar ik doe het liever niet op deze manier.

Comment

De meeste "dare devils" hebben hier wel hun vaste adresjes sites vertrouw ik niet tenzij er goede feedback over is van friends.

Comment

He possel zit heb je al as gebruikt?

Comment

ik heb geen antwoord gekregen dus het lijkt erop of iem. zoals stegeman een onderzoekje doet. waarom te koop zetten en niet reageren :s
                    ik had gezegd: wat heb je allemaal en heb je evt. een prijslijst.
                    meer niet.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      He possel zit heb je al as gebruikt?
                      nee, was ook telaat met editen was te druk op msn aant ouwehoeren over een spelletje :P

maar ben zelf zo ik vertrouw alleen op de mond op mond reclame. zou niet doelloos op een advertentie af gaan

Comment

Als je het goed doet is de pakkans klein

postbus regelen, geld oplaten sturen etc.
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

ja dat doen de mensen die slim zijn en hun handel willen houden. die kerel van marktplaats maakt gewoon geld afhandig en heeft geen as. en kan hier ook niet voor opgepakt worden. dien je klacht in.. gaat het meer zo van hij heeft mij geen as geleverd. uhh je mag geen as kopen dus zeur niet. grote kans dat je zelf een dikke boete krijgt ipv de oplichter

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            ja dat doen de mensen die slim zijn en hun handel willen houden. die kerel van marktplaats maakt gewoon geld afhandig en heeft geen as. en kan hier ook niet voor opgepakt worden. dien je klacht in.. gaat het meer zo van hij heeft mij geen as geleverd. uhh je mag geen as kopen dus zeur niet. grote kans dat je zelf een dikke boete krijgt ipv de oplichter
                            Het probleem is als ze gepakt worden , en weer na een uurtje vrij lopen gewoon weer doorgaan. Wat helpt is gewoon ff lekker hoeken.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                              Als je het goed doet is de pakkans klein

postbus regelen, geld oplaten sturen etc.
                              Ik voel me niet zo prettig bij het geld opsturen per post. Daarom de eerste 2 ofzo kleinere bestellingen gedaan. Zo kun je beetje de betrouwbaarheid van je provider leren kennen. En hopelijk dat hij jouw vertrouwd om de grotere bedragen daarna gewoon via andere manieren te regelen. Je kan beter 40-60euro voor ene potje Anavar ofzo kwijt zijn (wat ook niet prettig is) vanwege afzetten of fake product dan 400-500 euro qua complete kuur denk ik dan.

En tja als je een goed betrouwbare provider wilt vinden dan gebeurd dat 9 van de 10x van mond op mond reclame. Benader je die gast en dan heeft hij een prijslijst voor je of een website voor je om te bezoeken met prijzen. Mannetjes die jouw benaderen, die zo openlijk laten merken dat ze verkopen of degene die in de sportschool het 1 en ander verkopen moet je meestal gewoon ontwijken.

Comment

Gelukkig heb ik een vertrouwd persoon.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X