Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kuren kan verder prima in de zomer gewoon clean bulken 200 cals boven
onderhoud.
Ik zou het dan laten bij test deca en d-boll of winstrol
niet mee eens , meer is niet altijd beter.., is hij lang off , deca 200mg 10 weken, test e 500mg 12 weken zall hij heel zeker goede gains uithalen .. wat zijn je stat's btw ?
Mmm mij werd altijd verteld dat dan de test ook niet hoger moet zijn dan 250mg bij 200 mg deca.
Anders zou de test ge deca overhersen en de deca geen infloed meer hebben. Ik kan het ook fout
hebben hoor.
Mijn stats nu
26jaar
172cm
88kg 15/16%bf
10 weken trug
77kg 15/16%bf
Ik zou het zelf wel doen 200 mg deca en dan 250mg test E
(2e kuur met injects word dat dan)
test e 500mg 1/16
deca 400mg 1/8
tren e 400mg 9/16
dbol 30mg 1/4
nakuur 4 weken 20mg tamo.
Mijn doel met deze kuur is toch wel kilotje of 10pakken, ga clean eten 300/400kcal boven onderhoud.
Daarna off en voor zomer een cut kuur met test p tren p desma's clen t3.
Voor de zomer volgend jaar neem ik aan.
Ik zou ook je test een weekje langer doortrekken, daarna nakuren.
Het is een best zware kuur, met 2 19nor kuren.
Dus ik raad je zeker 6 weken nolva aan. Ga je een log bijhouden, ben benieuwd wat dit gaat opleveren.
Succes zou ik zeggen, en hou letro of ari bij de hand. En zeker pregnyl voor de balletjes
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment