Cutten of kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het erg grof voor pas een 2de kuur.
    Maar goed moet het zelf weten kerel.
    Als ik je stat's bekijk zou ik zelfs zeggen wacht nog maar ff met kuren.
    Ben benieuwd of je er gezond uit gaat komen.
    Suc6 iig
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
      Zou je me uit kunnen leggen waarom tren gelijk na deca een no go is?

thanks.
      Hec heeft je vraag beantwoord..
      het is of deca of tren en niet beide.. ook ultime combi om gyno te krijgen.. waar letro geen peep aan zal gaan doen =)

ga je ook ari bij nemen?

Btw je letro is het hg of ug.. en hoe ben je vanplan te gaan doseren... mochten die sides optreden

Comment

Ik neem geen tetro/ari of wat dan ook.

jullie overdrijven wel een beetje zeg
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

ik zou zeggen neem gwn iets wat niet zo zwaar op je axis drukt, bv winstrol, anavar, primo ? die kuur wat je nu hebt zal je veel tijd kosten om te herstellen.. , waar je ook een deel trug van moet inleveren ! maarjh idd zoals jij hetzelf wilt natuurlijk.. succes !

grtz

Comment

Ik neem geen tetro/ari of wat dan ook.

jullie overdrijven wel een beetje zeg
            nee block haha wij overdrijven niet.. jij overdrijft no offence.. kijk naar je keur..
            vorige page vroeg ik je heb je femara bij de hand.. nu zeg je van niet?

Kijk het is uiteindelijk jou beslissing .. jij vraagt hier om advies wij geven het aan jou wat je ermee doet is punt 2.

Wel weet ik dat wanneer mensen iets echt willen hoe dan ook gaan ze ervoor.. Kwil je alleen meegeven dat je er echt goed over moet nadenken.. zeker wat jij vanplan bent =)

Comment

ik vroeg of ik nog door moest cutten of kuren

niet wat jullie van mijn kuur vonden

Comment

Die kuur gaat jou denk ik een hoop problemen opleveren maargoed jij wil niet luisteren
                en zal de gevolgen onder ogen moeten gaan zien.

Comment

yoo mensen, ik zit al 14weken te dieeten en heb het echt gehad nu. Laatste paar weken tegen een plateau aangebotst, wil nu clen en t3 erbij gooien en elke dag zo'n uurtje cardio om dat ding door te breken.

MAARRRRRRR

Ik vind al dat ik veel spier heb moeten inleveren en mijn vp kan er mee door naar mijn gevoel, 14% max!

Dus wat denken jullie? Nog 4/5 weken cutten met clen en t3 of gaan kuren.

kusje
                  ik zeg dan kuren

maar het blijft nog altijd jou keus natuurlijk

naar drie maanden wil je wel graag actie tog

ja je kuur is wel bruut, zou moeten kunnen als tweede kuur

bedoel ze zijn er wel gekkerbij als eerste kuur en kwa leeftijden

dus ik zeg succes ga je log zeker ff volgen

en mee discuseren, wanneer ga je los
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

me lichaam kan dat gecut echt niet meer aan, het snakt naar zoetigheid etc

afgelopen week heb ik zitten junken als een gek, wil nu de komende week nog even weer gaan cutten en dan knallen

Comment

afgelopen week heb ik zitten junken als een gek, wil nu de komende week nog even weer gaan cutten en dan knallen
                      kan ik geloven .., cutten is ook niet mijn sterkste kant. maar wrm bulken met een steroid ? gooi gwn je kh omhoog met wat crea , bcaa en amino's . als ik goed bulk kom ik toch altijd een 7 a 6 kilo aan. zonder as.

grtzz

Comment

Niet je lichaam wilt zoetigheid, je mentale verslaving wilt zoetigheid.

Als je optimaal kuur resultaat wilt moet je zo laag mogelijk in bodyfat gaan zitten.

Originally posted by tino View Post
                        kan ik geloven .., cutten is ook niet mijn sterkste kant. maar wrm bulken met een steroid ? gooi gwn je kh omhoog met wat crea , bcaa en amino's . als ik goed bulk kom ik toch altijd een 7 a 6 kilo aan. zonder as.

grtzz
                        Je weet dat die kilo's merendeels vocht en vet is right?

Comment

vocht en vet zit er zowiezo bij .. dat moet je erbij nemen , maar ook niet overdreven ! tenzij je bulkt met hamburgers .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X