RTL nieuws doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    doping rules!!!

Pubers die dankzij de media brainwashed worden om aan een bepaald fysiek moeten voldoen. Ze gebruiken allerlei dingen die ze aangesmeerd wordt omdat fysiek te halen.

Een bepaald fysiek ok, maar toch niet een fysiek waarbij je je vol moet proppen met AS. Dat ideaal beeld is bij vrouwen natuurlijk anders, die moeten zo mager mogelijk worden, Dan heeft het gebruik van AS geen zin

Ontwetende huisvrouwtjes die het zat zijn om crash dieten te doen zonder blijven resultaat en denken dat clenbuterol de oplossing is.

Ontwetende vrouwen weten denk ik ook niet wat clenbuterol is

Pubers die doping gebruiken voor beter "concentratie" vermogen zodat ze kunnen studeren. <-- deze snap ik zelf niet, want zo geweldig veel pressure geeft het onderwijs nu ook weer niet.

En dan de sporters die wel weten waar ze mee bezig zijn en gebruiken. Maar dat zal nog minder dan 1% zijn vermoed ik.

Daar heb je gelijk in kan nooit 8% zijn

Self righteous bastards moeten niet zeiken en gewoon doping/as toe staan
    Is misschien wel het meest verstandige, dan heb je waarschijnlijk minder met fake spullen te maken
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by moscomau View Post
      Ontmoedigingsbeleid

Het onderzoek is uitgevoerd op verzoek van het ministerie van VWS. Staatssecretaris Bussemaker: “Het gebruik van de “zwaardere” dopingmiddelen door bezoekers van fitnesscentra baart mij zorgen, maar er is geen sprake van een onbeheersbare omvang. Om het gebruik van middelen terug te dringen, wil ik dat de Dopingautoriteit de campagne “Eigen Kracht” meer gericht gaat inzetten. Daarnaast biedt het initiatief van de brancheorganisatie van sport- en bewegingscentra FitVak om onder andere meer aandacht te besteden aan doping in de opleidingen van fitnessinstructeurs perspectief. Hierin zie ik mogelijkheden tot nauwere samenwerking tussen de Dopingautoriteit en FitVak. Voor een actief eigen ontmoedigingsbeleid wil ikdat fitnesscentra en sportscholen een dopingparagraaf in de leveringsvoorwaarden opnemen.”
      Begin met up to date kennis te overdragen aan instructeurs. En zorg dat ze kappen met die onzin dat uitvoering belangrijker is dan gewicht om dat als excuus te hanteren zodat de fitness centra weinig tot geen gewichten aan schaffen om uberhaupt te kunnen sporten.

Niet iedereen is een idiote commerciele fitnesser.

Comment

@ Martin ,ze hadden het op het nieuws ook over Amfitamine..
        tja hoe ze daar nou bij komen

ze gebruiken zeker allemaal speed haha

hoe ze nu weer aan die onzin komen ik vraag het mij af
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@ Fal , idd ik heb ongeveer een jaar moeten zeiken voor dumbels zwarder dan 22 kg WTF..

Echt een commerciele die Health City ....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

@ Martin, speed heb ik inderdaad nog nooit van gehoord, op de sport school dan...

Comment

@ Martin, speed heb ik inderdaad nog nooit van gehoord, op de sport school dan...
              ze proberen onze sport gewoon onderuit te halen

achterlijke klootzakken

ze vinden het leuk om onze sport zwart te maken
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Laat ze lekker vanachter hun bureau's lullen. Niet alsof we het serieus hoeven te nemen. Ze kunnen van alles promoten en verbieden. Maar waar een wil is...

Comment

Heb al is eerder zo'n onderzoek gezien was op tv geloof ik. Kwam iemand in beeld die whey 'gebruikte' en gingen ze lullen over dat het verontrustend was hoeveel mensen en ook veel jongeren dat soort 'middelen' gebruikten. Ja, als je het zo gaat onderzoeken dan 'gebruiken' er wel ontzettend veel mensen. Stelletje achterlijke dombo's
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

lekker mistekend beeld weer

Comment

altijd weer hetzelfde gezeik. ze denken alles te weten.

als je ook maar een beetje breed bent komt de vraag meteen naar voren 'ja jij gebruikt zeker anabolen' terwijl je er zonder snoeihard voor hebt moeten werken.

en ook gebruik je ze dan gaat het niet van zun leie dakje, VEEL trainen en eten een hele levensstijl.

dus wat lullen ze dan van hup 1 spuit in de arm en klaar. kan ik zo pissig om worden.
                      Lang leve de blender!

Comment

Originally posted by Mie-keey View Post

als je ook maar een beetje breed bent komt de vraag meteen naar voren 'ja jij gebruikt zeker anabolen' terwijl je er zonder snoeihard voor hebt moeten werken.

en ook gebruik je ze dan gaat het niet van zun leie dakje, VEEL trainen en eten een hele levensstijl.

dus wat lullen ze dan van hup 1 spuit in de arm en klaar. kan ik zo pissig om worden.

Ja inderdaad onwetende denken echt van ''hup spuit in de bibs en je bent Arnold"

Hoor ook op m werk opmerkingen van ''kijk je wel uit met anabolen''

Comment

er zijn nog amphetamines buiten speed. Oa phentermine wordt veel gebruik om af te vallen bij vrouwen.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Weer wat geleerd...!!!

Comment

Originally posted by Mie-keey View Post

Zal je zeggen het is nog veel erger dan dat. Meesten weten tegenwoordig al niet eens dat je AS meestal moet spuiten. Zo zijn er die denken dat Whey anabolen zijn en dat je dus ook gebruikt als je zo'n shake drinkt. Zo ken ik ook een gozer die dacht die anabolen had gebruikt bleek het later xtc geweest te zijn. Dan denk ik wtf kerel waar ben je mee bezig? Die hebben totaal geen idee van waar ze mee bezig zijn. Moet je zelf weten maar ik kan dat absoluut niet begrijpen.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

ik vind het wel goed dat ze hier aandacht aan besteden. Misschien met verkeerde cijfers en misplaatste onderzoeken,..maar toch!!
                                Ik vind ook dat er een einde moet komen aan al die 17 jarige mennekes die nog te stom zijn voor de lagere landbouwschool maar wel denken genoeg te weten om hun lichaam dat nog in de groei is vol te stoppen met hormonen.

Ze schreiven alemaal zo en weeten all wel dat aas niet zlecht voor je is!!

Sorry maar laten we anabolen gewoon in de topsport laten (of mensen die echt al 12 jaar trainen en vast zitten) en gebruik gewoon niet als je:
                                - minder dan 4 jaar traint
                                - jonger bent dan 24
                                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X