RTL nieuws doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Laat ze lekker vanachter hun bureau's lullen. Niet alsof we het serieus hoeven te nemen. Ze kunnen van alles promoten en verbieden. Maar waar een wil is...
    precies en waar een wil is is een gym natuurlijk!

helaas gebruiken wel veel jongeren vind ik heel jammer en dan word je snel aangekeken ookal heb ik er keihard voor getraint
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ja, laten we vooral focussen op de mensen die met hun lichaam bezig zijn, en de prestatiebevorderende middelen uitbannen, en laten we ons niet richten op het veel grotere deel van de bevolking dat leidt aan overgewicht, of alle slachtoffers die alcohol oplevert, of roken...

Ben blij dat we zo'n consequente overheid hebben. Linkse klootzakken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

inderdaad generalIx, hoeveel mensen wel niet aan overgewicht lijden dat is pas schrikbarend!

Ze kijken mij ook altijd een beetje argwanend aan als ik met mijn shakie op het werk zit
        Lang leve de blender!

Comment

blijft gewoon een feit dat nederland soms kwa regels een kut land is. word op de verkeerde dingen bezuiningd in de verkeerde dingen geinfesteerd. laat die doping gebruikende vrouwen lekker hun gang gaan. ze sporten tenminste doen hun best.. liever dat dan een vrouw die net op het michelin mannetje lijkt.. dan vraag ik mezelf af wat schadelijker is.. een kuurtje om goed af te valllen en in vorm te zijn.. of gigantisch overgewicht en slecht eten.

Comment

Laatste. Kan ik je zo vertellen. En dat maakt het zo hypocriet.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              ik vind het wel goed dat ze hier aandacht aan besteden. Misschien met verkeerde cijfers en misplaatste onderzoeken,..maar toch!!
              Ik vind ook dat er een einde moet komen aan al die 17 jarige mennekes die nog te stom zijn voor de lagere landbouwschool maar wel denken genoeg te weten om hun lichaam dat nog in de groei is vol te stoppen met hormonen.

Ze schreiven alemaal zo en weeten all wel dat aas niet zlecht voor je is!!

Sorry maar laten we anabolen gewoon in de topsport laten (of mensen die echt al 12 jaar trainen en vast zitten) en gebruik gewoon niet als je:
              - minder dan 4 jaar traint
              - jonger bent dan 24

Dat vind ik dus niet,ieder voor zich.Als je 18 jaar bent,ben je gewoon (voor de wet) volwassen en maak je dus ook zelf bewust een keuze.

Comment

Brengt ons weer tot het advies wacht tot minimaal 21 zodat je vrijwel zeker bent uitgegroeid.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                  [/b]

Dat vind ik dus niet,ieder voor zich.Als je 18 jaar bent,ben je gewoon (voor de wet) volwassen en maak je dus ook zelf bewust een keuze.
                  je maakt de keuze wel bewust maar je weet niet waar je je mee inlaat en wat het voor gevolgen heeft. niemand weet dat omdat het bij iedereen weer anders uitpakt.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wat ik schrikbarender vind, is dat ze in dat onderzoek (wat maar op iets van 700 mensen was) ook voedingssuplementen en zelfs gewoon vitamines hebben meegetelt.

Comment

En alle fabrikanten die suiker, E-nummers en ander troep in je eten mogen hiermee gewoon reklame blijven maken en dat mag wel terwijl prestraties hier echt niet beter door worden.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Wat ik schrikbarender vind, is dat ze in dat onderzoek (wat maar op iets van 700 mensen was) ook voedingssuplementen en zelfs gewoon vitamines hebben meegetelt.
                        Zie je nou hoe betrouwbaar het onderzoek is geweest door het TNO
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dikke mensen moeten gewoon afvallen, want door hun veranderd de klimaat veel sneller!

Comment

Volgens mij zijn as gewoon geneesmiddelen en die mag je dus niet gebruiken zonder doktersrecept, ik wil wel weten van al die pro anabolen gasten hier of ze bijvoorbeeld vinden dat ritalin,oxapam,etc ook gewoon op eigen initiatief te gebruiken moet zijn of dat het goed is dat dat wel verboden is.
                            En de dikke mensen aanpakken is gewoon veel lastiger maar er komt vanzelf een oplossing, fattax of hogere kosten ziekteverzekeringen.
                            Ik vind het niet verkeerd om as gewoon illegaal te houden zeker als ik zie dat gasten hier die dik zijn as gebruiken en graatenpakhuizen aan de dboll gaan doe normaal zeg.
                            Veel jongens hier zeggen wat over anderen maar een aantal gasten traint pas sinds ik hier actief ben en ze hebben nu al gekuurd of willen kuren das gewoon stom.\\

Verder klopt van het hele onderzoek geen reet natuurlijk

Comment

Goed punt.

sigpic

Comment

Zoiezo als je wilt kuren. Doe het dan fatsoenlijk. Lees je goed in laat je goed informeren (door mensen met ervaring). Zie daarna nog maar eens of je het wel kan. Doe het goed of doe het niet ,klaar.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X