Eerste kuur, maar welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor je post jordy, ik weet ook dat veel mensen het oneens met mij zijn!
    Daarom wil ik ook een beginners kuur, zoals jij al aangeeft.

Misschien iemand die op mijn vorige post kan reageren? Met name dit stukje:
    Back to the cycle, is nandrolone met testosteron een goeie combinatie? (en vaak gebruikt?) Aangezien ik lees dat nandrolone beter is dan deca durbolin (in mijn ogen!). Met als nakuur tamoxifen?

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Ik ben zwaar tegen en ik weet dat ik vast niet de enige ben. Maar het is jouw lichaam en jij bent verantwoordelijk. Heel vaak zie je dat test-e only word aangeraden als eerste kuur met nolvadex als nakuur. Als je dan toch zo eigenwijs bent om alsnog te kuren doe het dan in elk geval zo goed mogelijk en doe dus eerst wat meer research. Echter als je geen geduld hebt kun je beter niet gaan kuren en stoppen met deze sport.
      true.

TS, hoe oud ben je eigenlijk?

Dit vraag ik met name om te kijke of je uberhaupt al wel test nodig hebt.. als je 'jong' bent zal ik je geen test aanraden omdat je dit nog genoeg hebt van nature..
      Ik krijg wel het idee dat je jong bent aangezien je een beachboy body wilt..
      Ow, en je hebt het over Deca, google eens op Deca dick. Heb je een vriendin ? Mag je dr wel naar mij sturen als je Deca gaat zetten

Comment

Originally posted by Suurbier View Post
        Bedankt voor je post jordy, ik weet ook dat veel mensen het oneens met mij zijn!
        Daarom wil ik ook een beginners kuur, zoals jij al aangeeft.

Misschien iemand die op mijn vorige post kan reageren? Met name dit stukje:

tamofixen is nolvadex.

Comment

250mg test e, 10 weken.

Ik ga niet zeggen of je moet kuren of niet. Neem wel een wijs besluit en denk er goed over na. Verdiep je er goed in.

Tamoxifen is overigens de werkende stof in nolvadex.

Comment

true.

Dit vraag ik met name om te kijke of je uberhaupt al wel test nodig hebt.. als je 'jong' bent zal ik je geen test aanraden omdat je dit nog genoeg hebt van nature..
            Ow, en je hebt het over Deca, google eens op Deca dick. Heb je een vriendin ? Mag je dr wel naar mij sturen als je Deca gaat zetten
            Ik ben 21 jaartjes jong en denk dat het misschien wel klopt dat er nog genoeg testosteron in mijn lichaam zit (word aangemaakt). Over dat deca, ja ik heb een vriendin maar die leen ik zeker niet uit haha. Maar goed, ik neem aan dat nandro + test overkill zal zijn?

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
              true.

Als je te jong bent moet je helemaal niet kuren. Als je toch wel kuurt neem er dan gewoon test bij. Deca dick is overigens zwaar overrated, dat is dus een van de redenen waarom je testosterone ernaast moet zetten.

@ TS

Wees slim en neem er gewoon test bij. Zoals ik al eerder zei, 250mg test EW, 10 weken lang. Wil je het groter aanpakken 250mg test e, 200mg deca en je hebt de ideale kuur ... voor jou.

Comment

Ik ben 21 jaartjes jong en denk dat het misschien wel klopt dat er nog genoeg testosteron in mijn lichaam zit (word aangemaakt). Over dat deca, ja ik heb een vriendin maar die leen ik zeker niet uit haha. Maar goed, ik neem aan dat nandro + test overkill zal zijn?
                ga maar eest naar de dokter en laat je testen,

doe dan:

ga voor 250 test e inject om de 5 dagen 10 week lang.

wil je echt als kool groeien:
                eventueel dbol 40mg p/d of stanozolol 50mg p/d erbij.

edit: bij bloedprikken krijg je een kaart waar alle te testen stoffen om moeten worden aangekruist. eventueel kun je heir ook test op aankruizen.. dan krijg je ook te horen hoe het met de levels test staat..

je kunt er ook gewoon voor kiezen om bijv orals only te nemen.

gewoon een potje Dbol.

komen mensen ook 5-10kilo van aan in anders half maandje.
                Last edited by Stephen88; 17-07-2009, 23:16.

Comment

Kijk nog is ff naar z'n stats, test only is meer als voldoende als eerste kuur, deca is echt niet nodig. Verder weet ik wel zeker dat je voldoende test aanmaakt. Man, je bent 21. Je test aanmaak draait op volle toeren!
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Beste BNérssss!

ik ben waarschijnlijk van plan om AS te gaan gebruiken (eenmaalig).
                    Momenteel ben ik nog niet op niveau ervoor maar heb me alvast verdiept.
                    In mijn ogen is Dianabol (in combinatie met Nolvadex) een van de veiligste manieren om AS te gebruiken (als ik lees welke verschijnselen sommige AS hebben word ik er kippig van!). Ik ben nu ongeveer 7 maanden bezig met trainen, ja ik weet dat dit niet veel is maar ik ben ongeduldig en wil over 3 tot 6 maanden verder gaan met AS (eenmalig). Mijn doel is niet om een BBér te worden maar een goed lijf vind ik wel oké!

Nu straight to the point, welke AS kuur raden jullie iemand aan die voor het eerst met AS in aanraking komt. Met in het achterhoofd dat het gaat om iemand die nog niet denderend lang traint.

Weeg nu 73 kilo en ben 1.75 lang (komende maandjes even goed gainen denk ik zo).
                    1) Tenzij je echt een keer de mist in gaat (die eerste keer) is de kans marginaal dat je 1x kuurt.
                    2) Met zo weinig jaren trainingservaring onder de riem, ga je tijdens je kuur waarschijnlijk te sterk worden voor je pezen, en jezelf een blessure aanmeten.
                    3) Hartstikke leuk dat je een kuurtje voor de beachboy-look wilt doen, maar doe dat dan lekker voor de volgende zomer. Het is nu toch al te laat eigenlijk, en je hebt meteen het voordeel dat je volgend jaar al weer wat verder in je ontwikkeling staat.

Originally posted by Stephen88 View Post
                    droge spiermassa kuur:
                    (meer kwaliteits spieren, stukje droger als met bovenstaande kuur, minder terugval als bovenstaande kuur, snel resultaat, 3~8kilo erbij)

winny
                    test prop
                    Zou dat dus niet aanraden. Anavar in plaats van winstrol eerder. Die winny maakt je aanhechtingen brozer, en voor iemand met zo weinig trainingservaring gaat hem dat al zijn pezen kosten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Kijk nog is ff naar z'n stats, test only is meer als voldoende als eerste kuur, deca is echt niet nodig. Verder weet ik wel zeker dat je voldoende test aanmaakt. Man, je bent 21. Je test aanmaak draait op volle toeren!
                      Als ik zo je berichten lees dan heb je nog nooit gekuurd en er zelf ook niet voldoende research naar gedaan. Staar je niet zo blind op stats.

Hij is er nog niet klaar voor dat is zeker maar wanneer je toch wilt kuren kan je het beter goed aanpakken.

Test alleen is goed maar deca ernaast hoeft niet perse slecht te zijn. Deze jongen hoort helemaal niet te kuren. Deca is geen licht middel maar 200mg deca en 250mg test is een zeer laag dosis en deze combinatie is ideaal als eerste kuur. Er is iemand anders op dit forum die deze combi als eerste kuur heeft gebruikt en de resultaten zijn volgens hem zeer goed bevallen. Overigens als ik mij niet vergis waren zijn stats ook niet zo denderend.

En dan nogmaals Jordy. Als je toch kuurt neem er dan gewoon test bij. Dat zijn test niveau nog hoog is, dat is logisch maar dat hij daarom geen test kan gebruiken is ronduit belachelijk. Ik weet zeker dat hij zeer goede resultaten zal halen mocht zijn voeding, rust en training in orde zijn.
                      Last edited by Nex-; 17-07-2009, 23:37.

Comment

ik weet et niet hor maar je bent 7 8 kilo zwaarder als mij en net zo lang maar na mijn 8 maanden hebk al de beachboy look opzich vind ik gewicht neit zo super belangrijk (ook al wilk cker 80kg zijn op me 20ste :P) ik zou alsk jou was gewoon naturel gaan en mischien moet je,je psychologische focus verbeteren dat ik dit deed ging het in 1 keer heel erg hard
                        Pumping Iron.

Comment

hou het gewoon simpel kerel, 250mg test e p/wk eventueel nog deca.. Ik zou wel je test 2 weken langer laten doorlopen .

Grtz

Comment

Bedankt voor de laatste 4 reacties.

3) Hartstikke leuk dat je een kuurtje voor de beachboy-look wilt doen, maar doe dat dan lekker voor de volgende zomer. Het is nu toch al te laat eigenlijk, en je hebt meteen het voordeel dat je volgend jaar al weer wat verder in je ontwikkeling staat.
                            Het gaat me niet zozeer om deze zomer, ik heb zo een gevoel dat groeien mij motiveerd (met name studie, dan zit ik lekkerder in mijn vel). Aangezien ik in september weer lessen ga volgen, misschien vinden mensen dit een vage theorie maar ik ken mezelf. Motivatie is van belang in alle taken die ik uitvoer!).

Mijn test aanmaak is op volle toeren waarom dan test only?

gewoon een potje Dbol.

komen mensen ook 5-10kilo van aan in anders half maandje.
                            Daar zat ik op het begin ook aan te denken, maar aangezien er allerlei voorbeelden worden gegeven word ik een beetje verlegen in het kiezen tussen bepaalde AS en helder te blijven denken met in het achterhoofd dat ik dus een beginneling ben en dus juist moet handelen door (een van) de lichtste AS te proberen.

Als ik zo je berichten lees dan heb je nog nooit gekuurd en er zelf ook niet voldoende research naar gedaan. Staar je niet zo blind op stats.

Hij is er nog niet klaar voor dat is zeker maar wanneer je toch wilt kuren kan je het beter goed aanpakken.

Test alleen is goed maar deca ernaast hoeft niet perse slecht te zijn. Deze jongen hoort helemaal niet te kuren. Deca is geen licht middel maar 200mg deca en 250mg test is een zeer laag dosis en deze combinatie is ideaal als eerste kuur. Er is iemand anders op dit forum die deze combi als eerste kuur heeft gebruikt en de resultaten zijn volgens hem zeer goed bevallen. Overigens als ik mij niet vergis waren zijn stats ook niet zo denderend.

En dan nogmaals Jordy. Als je toch kuurt neem er dan gewoon test bij. Dat zijn test niveau nog hoog is, dat is logisch maar dat hij daarom geen test kan gebruiken is ronduit belachelijk. Ik weet zeker dat hij zeer goede resultaten zal halen mocht zijn voeding, rust en training in orde zijn.
                            Ik kan mij vinden in jouw reactie, deca vs nandrolone? zou ik dan toch echt voor deca moeten gaan aangezien nandro bij mij veiliger overkomt als ik het lees?
                            Nandrolone (Deca Durabolin)

Dit middel is uniek (voor zover ik weet) in zijn 5α-reductase werking, het enzym dat testosteron converteert naar het veel potentere DHT, reduceert nandrolone naar een minder potente samenstelling (DHN).Daarom is dit steroïde ie**************** gedeactiveerd in de huid, de hoofdhuid en de prostaat, en deze weefsels ervaren een effectief-lager androgeen niveau dan de rest van het lichaam. Dus, voor de gelijke hoeveelheid activiteit als een ander steroïde aan de androgene receptor (AR) in het spierweefsel, vertaalt zich dat bij Deca naar minder activiteit in de huid-hoofdhuid-prostaat. En dat maakt dit middel dus een uitstekende keus voor diegene die zich daarover zorgen maakt.
                            Last edited by Suurbier; 17-07-2009, 23:49.

Comment

Originally posted by Nex- View Post

Klopt als een bus, ik heb inderdaad nog nooit gekuurd en ik heb inderdaad niet veel research er naar gedaan. Ik zeg verder ook nergens dat deca naast test perse slecht is. Maar je zegt zelf al: deze jongen hoort helemaal niet te kuren en dat had ik ook in gedachten toen ik die reactie typte. Vandaar ook dat ik zei dat test only genoeg was. Omdat het zou beter zijn gewoon niet te kuren. Maar dat gaat niet op aangezien het besluit van de ts al vast lijkt te staan.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Denk dat de OP even moet realiseren dat de risico's zo ongelofelijk vel groter zijn als je niet precies weet waar je mee bezig bent, zeker omdat je maar 8 maanden traint. Daarom is iedereen benieuwd naar je stats

BP/SQ/DL

Als die erg laag zijn dan is je lichaam niks gewend en jij wilt dan je resultaten (ik zeg maar wat) vertienvoudigen terwijl je basis nog ruk is ? Is echt compleet vragen om problemen, daarvan afgezien kom je niet eens over als iemand die UBERHAUBT ooit gesquat heeft.

Nou kan ik compleet foutzittne en god knows misschien squat je wel 200kg als dat zo is dan ben je imo klaar om te kuren, heb je alleen ervaring met benchen en curlen (zoals sommige echt een jaar hebben verkut) dan denk ik serieus dat je jezelf de vernieling in draait en mocht je een blijvende blessure oplopen door overbelasting dan zou je jezelf wel dood willen slaan als je later 30 bent.

Maargoed als je trainign perfect is, je voedingsschema perfect en je je ingelezen hebt, weet wat je doet en waarom dan zou ik zeggen ga je gang, zijn genoeg mensen vroeg begonnen met kuren waarmee het ook niet slecht afgelopen is. Zou alleen even afwegen of je niet beter een jaar kunt wachten

Als je toch gaat doen houd ff een logje bij hé
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X