Eerste kuur, maar welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Training perfect, schema perfect, rust perfect etc bestaat niet. Deze moeten in orde zijn meer niet. Het gaat om de ervaring en kennis wanneer je aan een kuur wilt beginnen. Voeding, training en rust spreekt dan voor zich als je al voldoende ervaring hebt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Training perfect, schema perfect, rust perfect etc bestaat niet. Deze moeten in orde zijn meer niet. Het gaat om de ervaring en kennis wanneer je aan een kuur wilt beginnen. Voeding, training en rust spreekt dan voor zich als je al voldoende ervaring hebt.
      Iedereen zo ze opvattingen, perfect betekend voor mij dat je het niet kunt verbeteren met de kennis en resources die je tot je beschikking hebt, een schema dat alleen in orde is vind ik onder de maat voor iemand die wil gaan kuren.

Als je jezelf overhaalt om te kuren vind ik moet je gewoon zorgen dat je PERFECT bezig bent op alle andere gebieden anders vind ik niet dat je jezelf het risico aan mag meten om zonder genoeg ervaring te gaan kuren.

Als je half assed werk doet als naturel moet je gewoon van de smarties afblijven en moet je je gaan verdiepen in hoe je de andere factoren kunt verbeteren. In orde betekend voor jou misschien wat anders dan voor mij, maar ik vind gewoon dat je je situatie moet perfectioneren voor zover mogelijk voordat je daar extra variabelen aan gaat toevoegen.

Tis meer aanvulling dan tegenspraak, maar moet het wel gezegd hebben want jij koppelt ervaring aan een in mijn woorden "perfect" voedingsschema, terwijl ik zeg dat je je voedingsschema moet perfectioneren, zit toch een nuance in
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Waarom post je je trainings/voedingsschema in het daarvoor bestemde topic niet eens?

Zoals al eerder gezegd moet dit wel in orde zijn wil je uberhaupt iets van resultaat zien.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Het gaat er niet om dat je alles er uit moet halen omdat je een BB'er bent en als je meteen AS gebruikt een Beachboy bent. Wat zijn dat allemaal voor vreemde aannames? Voor een beach boy hoef je nauwelijks spieren te ontwikkelen en voor dat beetje heb je helemaal geen roids nodig. Onnodig en dom risico. Als je paar maanden goed traint met goed eetpatroon en sportpatroon dan heb je dat beachboy fysiek vanzelf in no time zonder onnodige risico's te nemen.

Comment

1) Als je kuur lekker gaat, dan ga je het vaker doen, punt!!!
            2) Als je nu gaat kuren is de kans op blessures heel groot.
            3) Als je voeding/rust goed zou zijn, dan heb je in half jaartje beachboylook.
            4) Als voeding/rust niet goed is, haal je met roids minimaal/geen resultaat
            5) Je gaat echt een zware dip krijgen als je leegloopt na je kuur,
            omdat je niet wist waar je mee bezig was
            6) jij bent er in mijn ogen niet klaar voor. Punt!!

en zo kan ik nog 100 punten aanmaken,
            mij is opgevallen dat je niet/nauwlijks reageert,
            op mensen die negatieve ervaringen/effecten met je delen.
            (deze doe je af met, maar ik wil gewoon 1x kuren en daarna niet meer,
            ik heb die motivatie nodig. maar je gaat niet serieus in op ernstige gevolgen.)

Je reageert vaak alleen positief wanneer
            iemand jou een bepaalde kuur aanbeveelt/aanraad
            (omdat dit voor jou een bevestiging is, dat het best wel kan om op jouw leeftijd en met jouw ervaring te kuren, en dat het wel goed is als je gaat kuren?)

Je moet naar mij mening gewoon eens gaan nadenken waar je mee bezig bent, want dit is echt niet normaal, en je bent je gezondheid zwaar op het spel aan het zetten.

verder vindt ik de tip van ashley een goede.
            post je stats, je trainings schema, en je voedingsschema,
            in de daarvoor bestemde plaatsen.

luister naar de adviezen die je krijgt in deze topics
            (en sla ze niet in de wind zoals je hier doet, want 90% raad jou kuren af)

ga in de komende maanden eens met een goed voedings/traingsschema trainen. En kijk hoe de resultaten gaan. Waarschijnlijk heb je in max een half jaartje al de look waarnaar je zocht zonder AS.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ga gewoon een aantal jaar goed trainen, luie hond! dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.. 7 maanden aan het trainen. Eerste jaar kan je als een idioot gaan, mits je goed traint, eet en rust.

Comment

Jaren trainen voor een beachboy look is wel erg lang :P

Comment

Doelde ook op zijn kuur ambities

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Jaren trainen voor een beachboy look is wel erg lang :P

Comment

Waarom post je je trainings/voedingsschema in het daarvoor bestemde topic niet eens?

Zoals al eerder gezegd moet dit wel in orde zijn wil je uberhaupt iets van resultaat zien.
                      Om eerlijk te zijn heb ik geen speciaal voedingsschema, wel neem ik elke dag een shake Weight Gainer van Mammoth, ik ben van plan om de komende week een schema op te stellen en dit enkele maanden aan te houden en daarna te gaan kuren (250 test e, 200 deca). Aangezien ik heb lopen googlen en van alles heb rond gevraagt lijkt mij dat de beste kuur. Een kleine dosis test e is (200mg) is niet schadelijk boven/rond de 400mg lopen de risico's pas hoog op! Over deca heb ik ook gelezen dat nandro 'veiliger' is, maar denk dat ik dan toch voor deca kies.

Ik weet dat er veel kritiek gaat komen omdat ik sowieso al geen voedingsschema heb, maar ik ben tenminste wel eerlijk en heb niet even de tijd genomen om wat in elkaar te flansen om jullie vertrouwen te winnen!

Als ik een schema ga maken, rond de hoeveel kcal eiwitten en vetten moet ik dan gaan zitten?

Comment

Gast als je geeneens weet hoe je een voedingsschema moet maken waarom dan in godsnaam kuren, ik denk dat je beter goed kan verdiepen in alles en dan net als general zei,volgende zomer een kuurtje nemen bv 250test dit moet genoeg zijn.
                        En nee ook ik heb geen kuurervaring maar heb me er wel in verdiept.

Comment

goed van je dat je eerlijk bent,
                          maar het is natuurlijk van de zotten dat je nadenkt over kuren,
                          terwijl je niet eens een voedingsschema hebt.

Op het moment dat je voeding goed inelkaar steekt,
                          zul je pas echt resultaat gaan zien. Doe je het goed,
                          dan zul je in die paar maanden zoveel resultaat zien,
                          dat ik hoop dat je kuren daarna niet meer nodig vindt.

We weten verder niets van je stats,
                          heb je hoog bf of laag? heb je al een gespierd fysiek of niet.
                          Drink je in het weekend?, wat weeg je?

afhankelijk daarvan bepaal je of je gaat cutten of eerst bulken.
                          (ikzelf heb bijv al veel spieren, alleen nog laag vet erover.
                          voor een nog beter fysiek hoef ik alleen vet% rond de 10-12 te krijgen)
                          zit je al laag in vet% en moet je alleen wat meer spieren,
                          dan ga je bulken en als je gespierd genoeg bent, ga je nog even cutten tot je "droog" staat.

ikzelf train nu 4 maanden, en heb eigenlijk vanaf begin
                          me voeding redelijk in orde gehad, maar wel nog geperfectioneerd in de opvolgende weken. Ook qua training heb ik maar 1 maandje verknoeit met vooral uppbody trainen en geen benen. En de resultaten zijn verbluffend.
                          Mensen herkennen me niet meer zo ben ik qua fysiek veranderd.

Dus nogmaals als je het goed aanpakt vanaf het begin,
                          kun je zoveel resultaat behalen dat jij in die paar maanden,
                          je droom figuur kan behalen.

Als je het niet goed aanpakt,
                          dan zul je met of zonder anabolen geen/nauwlijks resultaat behalen.

Ik vind dan ook dat je absoluut niet moet gaan kuren,
                          zou ik je persoonlijk kennen, dan had ik je zo hard gemept he, want wat jij gaat doen is ronduit belachelijk.

verder succes
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

YouTube - Kanaal van steroidssavedmylife2

Zo ziet iedereen op dit forum jou nu
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Bij nader inzien denk ik toch dat ik afzie van de kuur, ik ga eerst een goed voedingsschema samenstellen en kijken of dat verandering in mijn lichaam brengt.

Sorry voor het lastig vallen, bedankt voor het commentaar want daardoor heb ik dus nu de juiste keuze genomen!

Comment

Dat is de meest zinnige post dusver van je

Een goed eetschema zal al enorm veel verschil uit maken. Als dat niet goed is zijn de resultaten niet goed. Als je er bij gaat kuren dan zal het niet geweldig gaan. Sure er is winst, maar minder dan normaal. En dan te bedenken dat een slecht eetpatroon het verlies vergroot als je stopt.

Kuren kan later altijd nog.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X