iemand ervaring met Test creme?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met Test creme?

ben me aan het inlezen in de materie, en ben benieuwd naar ervaringen e.d.!
    Ik lees ook veel info over dat het gebruikt word om het mannelijke geslachtsdeel te laten groeien in combinatie met een penispomp/uitrekker haha! Er staan zelfs filmpjes van op youtube..

Ben er inmiddels achter dat je Testcremes hebt op alcoholbasis en anderen op waterbasis.. wat is het verschil hiertussen?

Ook hebben bepaalde cremes een samenstelling met een hogere dosis Test.. heb ze gezien met 50mg, maar ook met 200mg..

Heb begrepen dat ongeveer 10% van de test effectief opgenomen word in het lichaamsgedeelte waar het opgesmeert word..

Toevoegingen?

Regards,

Stephen.

Ik zelf heb me nooit bezig gehouden met dat soort dingen.
    Wel weet ik als je je lul wil laten groeien(want dat is toch wat je vraagt?)je een operatie moet ondergaan....met alle gevolgen die daarmee gepaart zijn.

En creme's die je lul groter maken heb ik nog nooit van gehoord....als jij die wel hebt pm me even dan

Raar topic!!!!
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Heb nog nooit zoiets gehoord.
      No Pain No Gain

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Ik zelf heb me nooit bezig gehouden met dat soort dingen.
        Wel weet ik als je je lul wil laten groeien(want dat is toch wat je vraagt?)je een operatie moet ondergaan....met alle gevolgen die daarmee gepaart zijn.

En creme's die je lul groter maken heb ik nog nooit van gehoord....als jij die wel hebt pm me even dan

Raar topic!!!!
        het is alleen mogelijk de penis in slappe toestand te vergroten, stijf zou hij netzo groot zijn als voor de operatie, dus lijkt me vrij onnozel om zo een operatie te doen.

Comment

Ongetwijfeld wordt het ervoor gebruikt. Of het ervoor werkt is echter de kwestie.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb dit zelf gedaan maarben bij 40 cm maar gestopt Gratis penisvergroting : Oefeningen & technieken

Comment

groter?

haha groter maken? als dat middel bestond was ik nu rijk geweest en had me meissie de buurt bij elkaar geschreeuwd.....

Comment

Vanwaar die belangstelling? Heb je een kleine pik? In Engeland word lichaamseigen vet in de penis geinjecteerd om die wat groter te laten uit zien.
                Dat helpt echter voor een maand of 3-4.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

gasten volgens mij was de vraag of iemand ervaring had met de creme en had ts toevallig ook gelezen dat het voor een grotere pik kan zorgen maar was gr dit niet zijn doel

Comment

Ik heb pas geleden nog zelf een topic aangemaakt over die creme. Het is eigenlijk een gel. Dus voor meer info even de zoeken gebruiken.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      gasten volgens mij was de vraag of iemand ervaring had met de creme en had ts toevallig ook gelezen dat het voor een grotere pik kan zorgen maar was gr dit niet zijn doel

haha inderdaad.

grappig om te zien hoe mensen zich focussen op een bijzaak, louter omdat het over geslachtsdelen gaat :P

maarja, dat over dat het de penis vergroot had ik inderdaad gelezen tijdens mijn zoektocht naar informatie. heb de zoekfunctie al gebruikt en het een en ander gelezen, ook op andere fora. Weet niet zeker of ik jou topic gelezen heb Kees, dus ik ga hem even opzoeken!

Ik wil de creme experimenteel gebruiken in een testosteron kuur met plaatselijke injecties. de creme smeer ik dan op nog eens extra op delen die ik wat gedefineerder wil hebben zoals de abs, borst, triceps (altijd goed lijkt me)..

maarja, eerst maar eens m'n huidige kuur afmaken! In de tussentijd kennis vergaren

Comment

Test is een hormoon, d.w.z. dat het in je bloedstroom rondjes drijft om de doelweefsels te activeren. Locale spiergroei is daarom niet het doel, en (nagenoeg) niet te realiseren met test-crème.

(Ja, heb sinds gisteren een boek over endocrinologie, dus ben flink aan het lezen).
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Test is een hormoon, d.w.z. dat het in je bloedstroom rondjes drijft om de doelweefsels te activeren. Locale spiergroei is daarom niet het doel, en (nagenoeg) niet te realiseren met test-crème.

(Ja, heb sinds gisteren een boek over endocrinologie, dus ben flink aan het lezen).

hmm ik heb juist gelezen dat dat juist wel mogelijk is met testcreme..

denk dat er 1 manier is om het zeker te weten, ga het binnenkort wel een keer kopen en een logje bijhouden. Smeer dan gewoon mn rechter biceps / triceps in een paar week lang en kijk daarna naar het verschil als het werkt krijg ik van jullie een tube creme cadeau voor mn linker arm ?

anders moet ik mn username veranderen in:

asymetrische_stephen88

Comment

Nope, dan bewijs je alleen dat de test creme tot spiergroei heeft geleid. Het gaat om de proportionaliteit. Ergo, je zou met test injects op eenzelfde dosering, met een even lang gebruik, met dezelfde stats, eet- en traingewoonten minder armgroei moeten hebben, dan wanneer je die test-gel op je armen smeerde.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Nope, dan bewijs je alleen dat de test creme tot spiergroei heeft geleid. Het gaat om de proportionaliteit. Ergo, je zou met test injects op eenzelfde dosering, met een even lang gebruik, met dezelfde stats, eet- en traingewoonten minder armgroei moeten hebben, dan wanneer je die test-gel op je armen smeerde.
                              dat is juist wat we willen bereiken. kijken of het smeren van test-creme plaatselijke effecten heeft ten opzichte van de andere arm waar geen test op word gesmeert. als de met test-creme ingesmeerde arm dus breder wordt, en de naturel arm achter blijft is het duidelijk dat de test-creme wel dergelijk plaatselijk werkt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X