Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niet doen! Het is een onzinnige combinatie en je lever gaat eraan kapot. Als je massa wilt, nu dianabol only maximaal 6 weken (max. 50 mg per dag). Veel jongens op dit board zijn je al voorgegaan. Winstrol bewaren voor een andere keer om wat droger te worden. Proviron heb ik geen verstand van. De meesten gebruiken nolvadex tijdens of na hun kuur met dianabol.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Helemaal eens met Mr. Symmetry niet doen.
Gewoon of d-boll of winstrol maar zeker niet na elkaar je lever gaat eraan kapot.
Voor een nakuur zou ik nolvadex gebruiken. Clomid kan ook.
Citaat[/b] (seeker @ Nov. 10 2003,12:56)]Als je dboll en proviron samen neemt krijg je droge gains zoiets als anadrol geeft, geen winny erna voor je lever
Droge gains??..ANADROL ??
Ik kan je even niet volgen bro
D.W.
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment