na vandaag in de zon te hebben gezeten, werkt het nog steeds heel iets
niet echt denderend,maar altijd nog beter dan toen ik dit niet gebruikte
over 2 weken is het weer zover, ga dan weer beginnen
heb nu vertrouwen dat het dit jaar gaat lukken en waarom nu dan wel?
- vorig jaar zat ik ook aan de roactuane wellichtswaar maar 10mg/dag. niet vanwege ernstige acne, maar lichte en ze waren erg eigenwijs, dat niks anders hielp
- me huid is nu beter/mooier, ook dankzij nu veel water drinken ( al gauw 3,5l/dag )
en vitamine c,e en biergist elke dag
- waarschijnlijk veels te snel opgebouwd toen der tijd met sommige dagen 3mg. ga nu niet meer als 1mg/dag nemen en rustig opbouwen en telkens niet te lang in de zon, heb tenslotte huidtype 1/2
- en omdat het gewoon kan
zal before/after pics nemen voorde geintereseerde
en er is nog steeds twijfel of het nu melanotan 2 of 1 was, aangezien de hoeveelheid en bijwerkingen gaat het meer de 1 kant op, maar zal er verder nooit achterkomen
e
niet echt denderend,maar altijd nog beter dan toen ik dit niet gebruikte
over 2 weken is het weer zover, ga dan weer beginnen
heb nu vertrouwen dat het dit jaar gaat lukken en waarom nu dan wel?
- vorig jaar zat ik ook aan de roactuane wellichtswaar maar 10mg/dag. niet vanwege ernstige acne, maar lichte en ze waren erg eigenwijs, dat niks anders hielp
- me huid is nu beter/mooier, ook dankzij nu veel water drinken ( al gauw 3,5l/dag )
en vitamine c,e en biergist elke dag
- waarschijnlijk veels te snel opgebouwd toen der tijd met sommige dagen 3mg. ga nu niet meer als 1mg/dag nemen en rustig opbouwen en telkens niet te lang in de zon, heb tenslotte huidtype 1/2
- en omdat het gewoon kan
zal before/after pics nemen voorde geintereseerde
en er is nog steeds twijfel of het nu melanotan 2 of 1 was, aangezien de hoeveelheid en bijwerkingen gaat het meer de 1 kant op, maar zal er verder nooit achterkomen
e
Comment