Test alone kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test alone kuur

zou ik over 4 maanden met een kuur al deze kunnen beginnen (zit nu namelijk 4 weken in een D-boll kuur)
    Ben een beetje aan het rond kijken wat ik eventueel als volgende kuur zou moeten doen(net voor de zomer)
    Of heeft iemand nog andere ideen over een kuur ,omdat dit mijn 2e kuur word zou ik graag willen weten wat het beste is .
    PS 4 maanden er tussen is toch wel voldoende toch??
    Heb op Bodypage gelezen dat je met een Testalonekuur ong tussen de 10 A 15 kilo aan spiermassa aankomt,is dat niet wat over dreven?
    Graag zou ik jullie ideen willen horen
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog bezig met de ene kuur en nu al aan de volgende denken.

Persoonlijk zou ik niet meer als 2x per jaar kuren. Ik vind dat je je lichaam de kans moet geven om helemaal te herstellen en bij te komen.

Met een testalone kuur kun je heel wat bijkomen maar of je zoiets meteen als 2e kuur moet nemen, ik betwijfel het.
    Neem aan dat je praat over de eerste 2 weken 2000mg en de volgende 10 weken 1000mg? Beetje erg veel.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kilos aankomen ja. maar moet je niet vragen hoe verrekte veel vocht je vasthoudt.

neem gewoon 500mg testo en 400 deca. kijk naar barry, hoe die daarop gegroeid is. 10,5kg.
      daar gaat iets vanaf. van de 15 die je aan zou komen is ong. evenveel spier als met 500mg, missch. ietsje meer, de rest is vet en vocht. geen aanrader dus. ook niet erg gezond als jet mij vraagt.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dus 2 kuren in het jaar zou je het op moeten houden.
        Zit dan nu nog in een kuur ,maar dat gaaat zo lekker dat ik alweer naar een andere kuur uitkijk.
        Dus ben ik mij een beetje aan het orienteren op een eventuele volgende kuur,maar de gezond heid van het lichaam staat boven aan (natuurlijk)
        Wil eigelijk met de volgende kuur toch gaan injecteren (blijkt toch meer aan over te houden (spiermassa)toch?
        En omdat ik nog nooit geinjecteerd heb ben ik toch overal aan het rond kijken hoe je dat zou moeten doen(heb gekeken op Bodypage)hebben jullie nog sites waar ik mij op dat gebied een beetje kan orienteren.
        Vind het zelf heel moeilijk om een volgende kuur uit te zoeken,heb even naar de kuur van Barry gekeken maar die vond de kuur toch niet wat hij verwacht had(had ik gelezen)
        Maar ik ga dan kijken voor de volgende kuur ,naar de zomer dan maar.

Comment

PS even vergeten de Testalone kuur is niet een aanrader als 2e kuur?
          VR GR HERR

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Herr @ Nov. 11 2003,08:26)]PS even vergeten de Testalone kuur is niet een aanrader als 2e kuur?
            VR GR HERR
            nee, niet als 2e kuur nee, pas na een kuur of 6 a 7.

Comment

Ik geloof dat in de kuur van bodypage zelfs gesproken wordt over een frontload van 3 gram per week!!..is gewoon te gek..niet doen!..
              idd zoals de ander zeggen dit is voor de hardcore bodybuilders...recreatieve gebruikers doen er beter aan om rond de 500-750 mg per week te gaan zitten..
              MEER IS NIET ALTIJD BETER MET ANABOLEN!!

Als je denkt dat het niet genoeg is kan je het stacken met bvb deca (500 test+400 deca/week)..en misschien nog 30 mg dbol per dag erbij..maar dan ben je echt klaar bro...meer is niet nodig!

Succes ermee

D.W.
              ***Geweld eindigt waar respect begint***
              ____
              Email:

Comment

Wijze woorden.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X