Sustanon van generic goed of niet goed

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sustanon van generic goed of niet goed

is deze goed iemand ervaring met die 10 ml flesjes
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

bestaat niet van gs

Comment

Graag zou ik even duidelijk willen scheppen in eental zaken. Er schijnen nu in NL een aantal "underground labs"te bestaan..De meest bekende is Generic Supplements (GS) verder is er nog een die zichzelf generics noemt. Er zullen er ongetwijfeld meer bestaan.

Let er aub op welke je besteld cq in huis hebt. Ik werd van de week gebeld dat de Primo van GS getest was en dat er niets in zat..Dus het allemaal rotzooi was...

GS maakt helemaal geen primo!!.

Door dit soort beweringen komen de slechte verhalen in de wereld. Er wordt gesproken over Boldone die niet zou werken etc. Er zijn totaal nu meer dan 2000 flesjes boldone verkocht, waarover dus maar 3 of 4 mensen klachten hebben...dan kan ik hier maar een conclusie uit trekken en dat is dat het probleem niet bij deze middelen ligt, maar meer bij de personen zelf. Ook las ik hier pas dat de nolvadex ondergedoseerd zou zijn?..hoe kan je daar een uitspraak over doen als er geen lab testst zijn uitgevoerd?

Om duidelijkheid te scheppen in deze zaak worden er binnenkort monsters opgestuurd naar het bekende St. Rafael Lab in Utah Amerika...daar zullen alle middelen uitgebreid aan bod komen zodat iedereen voor zichzelf kan zien wat er nu allemaal waar is en wat niet..

Groeten D.W.
      ***Geweld eindigt waar respect begint***
      ____
      Email:

Comment

Moet ff kwijt dat de nolvadex wel degelijk getest was en dat ik er zelf helaas geen rapport van had. ( zoals ik ook vermeld heb ) Is door een voor mij zeer betrouwbaar iemand getest, overigens niet op verzoek van mij anders had ik ook dat rapport wel gehad. Was niet dramatisch ondergedoseerd maar zat te weinig in..

Ken geen andere tests van spullen van GS maar uit de ervaringen van de diverse gebruikers maak ik op dat het goede spullen zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X