anavar , winstroll of turinabol .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar , winstroll of turinabol .

oke lui ik ben van plan om volgend jaar maart/april een kuurtje te pakken als men werkschema dit toelaat .
    nu is mijn doel om een mooiere defintie te krijgen en toch enigsinds een paar kilotjes kwaliteits spiermassa te gaine .

ik wil 1 van deze 3 gebruiken omdat bij deze anabolen de kans op gyno en vochtvasthouding minimaal is .

nu is mijn vraag : welke mening hebben jullie over deze as en welke zoude jullie nemen ?
    ik ben benieuwt naar de meningen van jullie en gaarna jullie mening onderbouwen met argumenten

bij voorbaad dank
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Interessante vraag en ben beniewd wat de kenners de beste keuze vinden.
    Ik was tevreden met 4 kg van 4wkn winny only oral 50mg pd. Ik had alleen wel het idee dat met het groeien van de spieren, mijn haardos minder werd.

Met de texten die ook op dit forum staan, zou ik nu voor Turinabol gaan. Minder resultaat maar ook een stuk minder last van side affects. Staat een interessant stuk uit 2007 op dit forum hierover.

Succes!
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

[quote=Jaap;566355]Interessante vraag en ben beniewd wat de kenners de beste keuze vinden.
      Ik was tevreden met 4 kg van 4wkn winny only oral 50mg pd. Ik had alleen wel het idee dat met het groeien van de spieren, mijn haardos minder werd.

heb je ook nog een nakuur gedaan?
      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

zou voor winstrol depot gaan, heb je dat gedonder met je lever ook niet. voor de rest zijn ze vrij gewaagd aan elkaar.

turinabol is een afgezakt dbol maar in eigenschappen totaal ander. het is te verglijken met winstrol en dat geldt dus ook voor anavar. met natuurlijk hier en daar wel wat verschillen natuurlijk.

denk dat als je 1 van de 3 stacked i.p.v van stand-alone je juist een beter verschil in resultaten kan gaan zien.
        en dus een lean mass schema of cutting-schema moet maken. maar wat dan het beste voor jou is weet ik niet
        Last edited by demi01; 22-08-2009, 17:01.

Comment

dus bijvoorbeeld anavar stacken met turinabol ? is dat dan niet een beetje dubbel op ?
          aangezien ze alle drie in grote lijnen een beetje het zelfde doen ..

Comment

Ik denk stacken met test.

Comment

Turinabol primo lijkt me wel lekker kuurtje voor kwaliteits massa.. Verwacht niet te veel van turinabol.

Grtz

Comment

Heb zelf op 6 weken winny only 40 mg ed 3 kilo massa gepakt en ben wat droger geworden. Als je droger wilt worden en zekere massa wil winnen kun je dit doen:
                6 weken winny only 40 mg ed( als eerste, als je vaker gekuurd heb kan je eventueel 50 mg doen)
                week 1-2 50 mcg clenbuterol ed
                week 5-6 50 mcg clenbuterol ed
                week 7 en 8 20 mg nolvadex en een liverdetox

Lijkt mij een veilig kuurtje als je alleen orals wil.

Anders anavar en test-e inderdaad
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

[QUOTE=He-Man;566378]
                  Originally posted by Jaap View Post
                  Interessante vraag en ben beniewd wat de kenners de beste keuze vinden.

heb je ook nog een nakuur gedaan?
                  NOPE
                  1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                    oke lui ik ben van plan om volgend jaar maart/april een kuurtje te pakken als men werkschema dit toelaat .
                    nu is mijn doel om een mooiere defintie te krijgen en toch enigsinds een paar kilotjes kwaliteits spiermassa te gaine .

ik wil 1 van deze 3 gebruiken omdat bij deze anabolen de kans op gyno en vochtvasthouding minimaal is .

nu is mijn vraag : welke mening hebben jullie over deze as en welke zoude jullie nemen ?
                    ik ben benieuwt naar de meningen van jullie en gaarna jullie mening onderbouwen met argumenten

bij voorbaad dank
                    Hoi,

Goeie beginkuur is nog altijd dbol only of test.

Als je helemaal hard wilt gaan stack je die twee, dus: dbol + test.

Comment

Originally posted by Stephen88 View Post
                      Hoi,

Goeie beginkuur is nog altijd dbol only of test.

Als je helemaal hard wilt gaan stack je die twee, dus: dbol + test.

hij heeft het over een cutting kuur/lean mass kuur en niet over een massa kuur.

dboll gebruik je niet in zon schema.

Comment

dus bijvoorbeeld anavar stacken met turinabol ? is dat dan niet een beetje dubbel op ?
                        aangezien ze alle drie in grote lijnen een beetje het zelfde doen ..

niet met 1 van 3 stacken met een ander van de 3.
                        1 van de 3 stacken met wat anders dus bijvoorbeeld de test, maar er zijn meerdere optie's

Comment

dus ff for the record : anavar en winstrol doen het zelfde met je ( alleen is winstrol ietsjes goedkoper )
                          en turinabol is iets minder maar daarbij ook minder sides ..

Dan heb ik mijn antwoord en wil ik iedereen bedanken voor de bruikbare posts

Comment

suc6 met je keuze.
                            No Pain No Gain

Comment

dus ff for the record : anavar en winstrol doen het zelfde met je ( alleen is winstrol ietsjes goedkoper )
                              en turinabol is iets minder maar daarbij ook minder sides ..

Dan heb ik mijn antwoord en wil ik iedereen bedanken voor de bruikbare posts
                              Neen, ze doen niet hetzelfde met je. Zeker qua bijwerkingen zijn ze anders.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X