Originally posted by Been
View Post
Olie uit 2 vails in spuit
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostGeeft niets. Slierten? 1 ml lucht bijtrekken en even schudden met je spuit. Ontluchten en klaar... Flesje ook even schudden, zodat het verdeeld word. Zodat je verhouding weer beter klopt...
Was eerste inject aas ooit wel dom foutje gemaakt met afmeten geen rekening gehouden dat er nog een deel in de spuit achter blijft.
Volgende keer wel op letten.
Vond het wel moeilijk inspuiten moest hard duwen.
Dacht dat er alles inzat en de naald er uit gehaald bleek nog 1/5 ml in te zitten.
Pijnlijk is het wel niet voelt wat aan als een blauwplek en beetje stijfjes had erger verwacht.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOch Snuff, ik flikker alles in 1 spuit... Ik doe er zelfs nog wat HGH bij, voor n betere opname. Is nooit bewezen op papier maar heb het zelf gemerkt.."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Been View PostTrekken met 1 naald en zetten met een andere en klaar.
Als je 2 naadel gebruikt om op te trekken en je trekt geen lucht na ben je 2 keer de naald inhoud kwijt.
Originally posted by Knulletje View PostZeker weten. Als je de 0.8 x 40 gebruikt verlies je daardoor zo 2 streep die achterblijft per keer.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWanneer ik de vloeistof uit het flesje zuig zorg ik ervoor dat de naald leeg is, door hem leeg te zuigen, dan pas zet ik de priknaald erop.
Dus omdat ik de 0.6 x 30 gebruik zal ik minder verliezen dan jullie.
Als je op je zij gaat liggen en je zet in het been en genoeg lucht aspireert blijft dat belletje boven hangen.
Het laatste wat in spuit overblijft is dat belletje dus blijft er geen olie achter in de naald.
Comment
-
Originally posted by Kter View PostBen er gister achter gekomen hoe je kan zorgen dat je niks verliest.
Als je op je zij gaat liggen en je zet in het been en genoeg lucht aspireert blijft dat belletje boven hangen.
Het laatste wat in spuit overblijft is dat belletje dus blijft er geen olie achter in de naald.
Comment
-
-
Originally posted by Kter View PostZal ook wel gaan denk wel dat de naald naar de grond moet wijzen anders gaat het belletje niet boven hangen.
Comment
-
Geeft niets. Is alleen maar voordeel, maar je moet het ook niet overdrijven he.. Je zuigt wat vacuum wat er niet meer uitkan doordat je de spuit met de naald naar beneden houd en dus het belletje naar de zuiger gaat...Als je het andersom zou houden trekt je spier het vacuum weer terug, en heb je niets over. Dit is normaal... Je hebt hetzelfde als je het te snel uit de ampul wil trekken, maar kijk maar als je de zuiger vasthoud komt de vloeistof omhoog en verdwijnt de lucht weer vanzelf..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDe lucht die je krijgt bij het aspireren, is geen echte lucht hoor maar n vacuum.. Je kunt namelijk geen lucht uit je spier trekken.."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-