Cuttingscycle: clen/(primobolan)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cuttingscycle: clen/(primobolan)

Kan je met primobolan ook een cuttingscycle doen, bijv. primo met clen?
    AUB niet vragen of het echt of nep spul is, graag gewoon antwoord op de vraag

En anders is 't nodig om bij clen nog as te gebruiken om spiermassa te behouden?

Kan.

Winstrol met clen is naar mijn mening beter.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Prima combi wel een GOED EIWITRIJK dieet erbij uiteraard en de nodige cardio maar dat spreekt voor zich.

Groet Smalluser

Comment

Yep hoog in de eiwitten.

Greets...

Comment

Sorry een beetje offtopic vraagje: Stel je hebt wat zwaardere kuurtjes achter de rug, zoals Tren-Test, kan je toch gewoon goed gaan cutten met bijv. primo en/of winny. Ik heb het wel vaker gedaan en dacht toch wel goed m'n massa te behouden, maar gewoon voor de zekerheid

Comment

Wie bent U?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (JaapB @ Dec. 03 2003,12:14)]Wie bent U?

Waarom moet je nou eigenlijk weten wie ik ben? Ik mag hier toch gerust een vraag stellen.

Comment

Theoretisch zou je met alle anabolen een cut-cycle kunnen doen, maar meestal vindt men het toch het fijnst om niet-aromatiserenden te gebruiken, heb ik me laten vertellen..

Groeten,
                Stomper

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Tito Raymond @ Dec. 03 2003,09:45)]Sorry een beetje offtopic vraagje: Stel je hebt wat zwaardere kuurtjes achter de rug, zoals Tren-Test, kan je toch gewoon goed gaan  cutten met bijv. primo en/of winny. Ik heb het wel vaker gedaan en dacht toch wel goed m'n massa te behouden, maar gewoon voor de zekerheid
                  Prima met Primo (leuke combi ) .... als je tevreden bent met je behaalde massa kan je daarna uitstekend cutten met een eiwitspaarder als Primobolan is.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Tito Raymond @ Dec. 03 2003,12:57)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (JaapB @ Dec. 03 2003,12:14)]Wie bent U?

Waarom moet je nou eigenlijk weten wie ik ben? Ik mag hier toch gerust een vraag stellen.
                    Tito, ik denk dat die opmerking voor de topicstarter bedoeld was... Die heeft zich volgens mij niet voorgesteld.

Corrigeer me gerust als ik ernaast zit Jaap!  

Comment

Tito dat kan inderdaad heel goed. Het belangrijkste blijft je dieet waarmee je hoog in je eiwitten moet blijven. Daarnaast zijn primo, winstrol, clen e.d. zeker geschikt.

Greets...

Comment

hoeveel eiwit zou je moeten nemen? Ik zit nu een massakuur met ong 4gr ew per kg lichaamsgewicht. Zou je dan moeten verhogen tijdens cuttingskuur?
                        Kh zit ik nu op ong 450gr op niet trainingsdagen en 600 op trainingsdagen. Vet ong 80
                        Hoe lang zou je moeten wachten na je nakuur op je cuttingkuurtje, want ik zou graag toch weer zo snel mogelijk droger willen worden?

Comment

Je eiwitten kun je zo houden als je gaat cutten is prima.
                          Zou na een massa kuur zeker een paar maanden wachten met cutten anders ben je wat je net gewonnen hebt nog sneller weer kwijt..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X