Nieuwe kuur!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur!!

Hi all.,,

Ik heb een vraag aan de "die hards" onder jullie.
    Zoals jullie weten ben net klaar met een d-boll/clomid only kuur .. Nu wil ik weten wanneer ik met mijn volgende kuur van d-boll en testo/deca kan beginnen.. Ik was van plan om het over 4a5 maanden te doen.. Maar omdat ik ook mariadistel inneem, wou ik weten of het eerder kon..
    Zoniet dan wacht ik lekker 5 maanden..

Greetzz X
    The oxynator

time on = time off, dat is een regel die je minimaal in acht moet nemen. dus als je 8 weken kuurt + 3 weken nakuur, dan zou je 11 weken moeten wachten tot je volgende kuur.

Comment

Maar ga er dan niet vanuit dat je geheel hersteld bent, want dat is een sprookje.
      ik merk pas na 3 maanden dat mijn lichaam echt aan het herstellen is. en dan is het wel ff bezig.

mariadistel is puur voor je lever. heeft verder niks te maken met test-levels, etc.

en als je praat over zaken als dat je receptoren weer gevuld kunnen worden, dan kan je na een week alweer kuren.
      dus geloof mij dat je na zo'n kuur echt wel 4 maanden zonder moet. als je nou 2 weken had gekuurd kon het veel sneller weer.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bruce, hoe/waaraan merk jij dat je lichaam aan het herstellen is?

Comment

Mijn persoonlijke mening is niet meer als 2 kuren per jaar.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik voel het, ofwel voel me beter dan een maand na de kuur bijvoorbeeld.
            ook mn sexdrive neemt ineens weer toe. dankzij nolva of clomid is deze er al wel, maar op gegeven moment weer erg aanwezig.
            + ik kom 1 of 1,5 kg weer aan.
            en als laatste: het vocht trekt weg. 4cm op mn heupen dr weer af.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 02 2003,19:58)]Mijn persoonlijke mening is niet meer als 2 kuren per jaar.

Greets...
              Helemaal mee eens, behalve als je een professioneele bodybuilder bent ofzo

Comment

Misschien dat het dan "nodig" is maar blijf meer als 2 kuren per jaar teveel vinden.
                Ook de profs hebben maar één lichaam wat net als dat van ons tijd nodig heeft om te herstellen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 05 2003,16:17)]Misschien dat het dan "nodig" is maar blijf meer als 2 kuren per jaar teveel vinden.
                  Ook de profs hebben maar één lichaam wat net als dat van ons tijd nodig heeft om te herstellen.

Greets...
                  Ook weer mee eens, maar ik ging er van uit dat als je professioneel bodybuilder bent je gozondheid niet meer van belang was..

Groeten,
                  Stomper

Comment

Dat is heel tegenstrijdig bij die mannen. Aan de ene kant zijn ze als geen ander met hun lichaam en gezondheid bezig en aan de andere kant proppen ze zich vol met rommel...

Greets...

Comment

Ja, ze zijn helaas geen voorbeeld van gezonde mannen meer, is wel jammer.. Maarja als groter per definitie beter is, dan winnen de mensen die helemaal doorgeslagen zijn lijkt wel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X