Dosering oxandrolone (anavar) ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dosering oxandrolone (anavar) ??

heey Vriendelijke lui ,

Na men onderzoek en veel rondvragen ben ik er toch uitgekomen
    het word oxandrolone oftewel anavar ..

Na rest mij alleen nog de vraag " de dosering "
    ik ga 50 mg p/d aanhouden maar wat is hierbij de geschikte dosering ?

bijvoorbeeld : 30 s'ochtens - 20 's avonds .

Wat is hierbij jullie mening ?

a.u.b alleen serieuze meningen en geplaatst door mensen die er verstand van hebben ..
    No offense voor de mensen die er niet veel van weten maar heb geen zin om men geld weg te gooie door het advies van iemand die er stiekem toch niet zoveel van af wist

b.v.d
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Hey vriendelijke vriend..

Ik neem 's morgens 20mg - in de midde van de dag 10mg en voor het slapen gaan 20mg

Ongeveer 8 uurtjes ertussenin.

Dit een beetje met de insteek dat de halfwaardes van ongeveer 9 uur zich netjes overlappen.

Is dit een beetje goed beredeneerd of praat ik nu complete onzin?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

vriendelijke vriend ,

van u had ik al bericht gekregen of lijd u nu plotseling aan altzheimer ? :P
      haha nee geintje maat
      ben benieuwt wat de rest er hier van vind

Comment

6 weken 50mg is prima.
        Gwn in 2x dosering over dag, en 1x voordat je gaat slapen
        dus 20-20 10 is prima.
        No Pain No Gain

Comment

Je eerste kuurtje, doe dan gewoon vijfentwintig dagen op 40mg, heb je mooi een potje op, en dan kun je weer verder kijken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

20mg bij ontbijt, 20mg 8 uur later
            Dat was bij mij 6:00 en om 14:00 inname

Je kan niet 4 weken op 40mg doen, dan kom je te kort met 1 potje. Dus je zal een halve week ofzo op 30 moeten gaan. Althans dat was bij mij zo.

Comment

ik ga 6 weken op 50 mg en heb 2 potjes dus dat komt wel goed

Thanks allemaal voor de info en dan houd ik het zo aan 20 sochtens 20 smiddags en 10 voor het slapen

Comment

6 weken @ 50mg zal je geen spijt van krijgen Sjimmie
                Suc6
                No Pain No Gain

Comment

@ Fallus
                  Zeg ook vijfentwintig dagen. Wel opletten dikke.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    @ Fallus
                    Zeg ook vijfentwintig dagen. Wel opletten dikke.
                    Hm, ja, normaal gesproken is ie er als de kippen bij.

Comment

Van een dosis van 10 mg blijft na het passeren van de lever niet zoveel meer over. Er wordt immers nogal wat afgebroken! Gangbaar is daarom 30-20 bij een totaal van 50 mg verspreid over de dag.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                        Van een dosis van 10 mg blijft na het passeren van de lever niet zoveel meer over. Er wordt immers nogal wat afgebroken! Gangbaar is daarom 30-20 bij een totaal van 50 mg verspreid over de dag.
                        30 / 20 en hierbij dan niet rekening houdend met de halfwaarde tijd ?
                        daarom heb ik tot nu toe de hele tijd 20/20/10 gedaan zo kan ik om de 8 uur pakken en zo mn 24 uur volmaken.

aangezien de halfwaardetijd ongeveer 8 uur is .

Comment

Ik heb 'vroeger' veel onderzoeken gelezen en daaruit bleek dat de lever van elk oraal anabool een gedeelte afbreekt. Zodoende blijft er van 10 mg niet zoveel over. In elk geval niet genoeg om 'zoden aan de dijk te zetten'. Bij een verdeling van 30-20 kun je ook aan redelijke stabiele waarden komen. Neem je 10:00 30 mg, dan zit daar 9 uur later minder dan 15 mg van in je bloed. Met die 20 erbij komt dat om 19:00 op ca 35 mg. Hiervan is 9 uur later (03:00) nog een krappe 17,5 mg over en om 10:00 de volgende dag zo'n 10 mg. Dit was illustratief. Zelf zorg ik dat ik 30 mg een uur voor mijn training neem, want daar gebeurt het immers. De overige 20 mg neem ik een uur voor het slapen gaan, want dat is de periode dat mijn spieren gaan herstellen en groeien. Mijn timing gaat meer uit van de belangrijke momenten op de dag i.p.v. te proberen een soort horizontale dosering te creeëren.
                          Last edited by Mr. Symmetry; 11-10-2009, 15:49.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Ik heb 'vroeger' veel onderzoeken gelezen en daaruit bleek dat de lever van elk oraal anabool een gedeelte afbreekt. Zodoende blijft er van 10 mg niet zoveel over. In elk geval niet genoeg om 'zoden aan de dijk te zetten'. Bij een verdeling van 30-20 kun je ook aan redelijke stabiele waarden komen. Neem je 10:00 30 mg, dan zit daar 9 uur later minder dan 15 mg van in je bloed. Met die 20 erbij komt dat om 19:00 op ca 35 mg. Hiervan is 9 uur later (03:00) nog een krappe 17,5 mg over en om 10:00 de volgende dag zo'n 10 mg. Dit was illustratief. Zelf zorg ik dat ik 30 mg een uur voor mijn training neem, want daar gebeurt het immers. De overige 20 mg neem ik een uur voor het slapen gaan, want dat is de periode dat mijn spieren gaan herstellen en groeien. Mijn timing gaat meer uit van de belangrijke momenten op de dag i.p.v. te proberen een soort horizontale dosering te creeëren.
                            Je hebt gelijk bro, misschien is het ook een beter manier.
                            30mg voor de training, en dan 20mg voor het slapen.
                            En geen 10mg dan slikken omdat er toch niks over blijft na het paseren van je lever. Heb ik nooit aan gedacht eerlijk gezegt, ik deed ook meestal verdelen over de dag. Voor de stabielere bloedwaarden. Deed altijd 10mg voor het slapen gaan. Maar beter dan 2x per dag.
                            No Pain No Gain

Comment

Ik wil me er ook even in mengen want ik wil het eigenlijk ook wel weten
                              ..wat is dus nu het beste??? in 3x zoals de eerdere posts? of in 2x?? want ik wil het eigenlijk ook wel weten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X