Originally posted by Snuff-Sann
View Post
dbol afsluiten
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOw tis winny, dan heb ik niks gezegd.
Ikzelf bridge met anavar voor 4 weken naar mijn volgende kuur toe, maar dat is na mijn nakuur.
Originally posted by hec_ View PostSame as the clen catabool of anti-catabool verhaal in je nakuur.
Geen studies die je ermee kunt tonen dat het zo is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBridgen is doorgebruiken tijdens je nakuur en ermee doorgaan tot de volgende kuur.
Wedden. Ik heb er een ergens op het board geplaatst, studie op mensen wel te verstaan, niet op runderen of ratten.
Ben benieuwd.No Pain No Gain
Comment
-
[quote=GeneralIx;582647]Bridgen is doorgebruiken tijdens je nakuur en ermee doorgaan tot de volgende kuur.
Hoeft niet. Meerdere personen die anavar tijdens hun PCT gebruikten ervaarden een langzamere terugkeer van hun eigen test-productie.
Met het gebruik van HCG wil ik mijn eigen hormonen-huishoud een boost geven, dan mijn PCT voor 4 weken en daarna om mijn kracht en massa te behouden 25 dagen lang 20mg ox/d.
Na een paar weken niets te gebruiken zal ik met mijn volgende kuur starten.
Comment
-
-
Zoiezo is clen met grote waarschijnlijkheid de moord voor je hart. Had een onderzoek gezien op ratten waarbij ze bij een eenmalige dosis van 1mcg/kg al hartschade hadden. Nu zijn ratten en mensen niet helemaal gelijk qua receptorverdeling e.d., maar dat is wel wat om over na te denken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment