First of all, NEE ik gebruik nie
2 Redenen, sta ervoor veel te rond (bf ) enneuh de 2e reden is personal, sommigen weten waarover ik het heb en daar blijft het bij.
2 Redenen, sta ervoor veel te rond (bf ) enneuh de 2e reden is personal, sommigen weten waarover ik het heb en daar blijft het bij.
Wordt soms nog es aangesproken over kuren en de innames zijn soms zo in vraag te stellen. Als er gesproken wordt over bv dbol hoor ik soms wilde verhalen van 60mg per dag tot de extreemste die me es vertelde 80mg in te nemen ?? Daar hoe ik geen antwoord over, weet sowiezo dat die gast zichzelf aan het verzieken is . Maar ook hier vind ik veel tegenstrijdigheid, er wordt ook gezegd van 50mg terwijl anderen dan 40 of zelfs 30mg vermelden. Dat het op- en afbouwen overbodig is weten de meesten ondertussen ook al.
Wat me wel boeit is dan bv de vraag;
Kan men op 30mg dbol / 6weken groeien of is de min 40mg.
Miss een idee eens de juiste, aan te raden hoeveelheden te gaan noemen, kan altijd iemand van pas komen en hoeven ze niet altijd dezelfde vragen te stellen want euhh als ik dbol in de zoekfunctie tik, weet ik niet waar te starten met lezen en kunnen vele discussies achterwege blijven !!
Wat me wel boeit is dan bv de vraag;
Kan men op 30mg dbol / 6weken groeien of is de min 40mg.
Miss een idee eens de juiste, aan te raden hoeveelheden te gaan noemen, kan altijd iemand van pas komen en hoeven ze niet altijd dezelfde vragen te stellen want euhh als ik dbol in de zoekfunctie tik, weet ik niet waar te starten met lezen en kunnen vele discussies achterwege blijven !!
Comment