Originally posted by leipe ouwe
View Post
trenbo/testo
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostZie je ook dat deze helemaal niet zo achterlijk hoog gedoseerd was, per 1,5 ml?
Omdat ik denk dat ook werkelijke dosering is om die stof erin te krijgen op 1,5 ml.
Nu dat we veder maalen,is er ook geen hg trenbolone meer ,behalve van asia pharma.
Maar ik ben een elite gebruiker ik wil met die ug labs niks mee te maken hebben.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostJa heel slim van je,warom zouden ze toch maar 76 mg per 1,5 ml indrukken???
Omdat ik denk dat ook werkelijke dosering is om die stof erin te krijgen op 1,5 ml.
Nu dat we veder maalen,is er ook geen hg trenbolone meer ,behalve van asia pharma.
Maar ik ben een elite gebruiker ik wil met die ug labs niks mee te maken hebben.
En parabolan is gwn Tren met een andere ester.
Parabolan zit in het midden van tren ace, en tren en. GG-> 1ml=76mg.No Pain No Gain
Comment
-
Originally posted by hec_ View PostWaarom niet eigenlijk?
En parabolan is gwn Tren met een andere ester.
Parabolan zit in het midden van tren ace, en tren en. GG-> 1ml=76mg.
Parabolan is een brand name,kijk goed op de verpakking.
Er is maar een werkstof verwerkt in dat product.
Tren acethaat is een kort werkende ester.
want dat is weer een aparte werkstof.
Comment
-
Hec zegt alleen dat parabolan een ester heeft die trager is dan ace, en sneller is dan enanthaat. Hij hangt er dus tussening."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHec zegt alleen dat parabolan een ester heeft die trager is dan ace, en sneller is dan enanthaat. Hij hangt er dus tussening.
Dat is een perk naam ,kijk op het doosje en het zal je verbazen wat voor werkstof erin zit
En generaaltje ik vind dat je tussen de anabolen sectie niet thuis hoort.
Want ten eerste je gebruikt niet,en de info wat je geeft op anabolen is standaard meuk.
Is niet beledigent bedoeld.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postkerel parabolan is geen ester!
Dat is een perk naam ,kijk op het doosje en het zal je verbazen wat voor werkstof erin zit
Want ten eerste je gebruikt niet,en de info wat je geeft op anabolen is standaard meuk.
hij geeft alleen zijn mening, en Gen weet genoeg over a.s.
en hij is mod hier dus hij heeft recht tot de toegang van a.s.
ik gebruik ook maar ik weet ook nog niet alles
alleen de middelen die ik gebruik en waar ik de info over heb op gezocht
logjes die ik gevolgd heb vragen die ik gesteld heb etc
over dat para gedoe weet ik ook niks eigenlijks dus lees ik rustig mee
tot jullie er over uit zijn
ik vind dat je Gen nu net iets te snel afkraakt
ook al is het niet zo bedoeld
cheersPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
En jij mag rustig vinden dat ik hier niet thuis hoor, maar daar heb ik toch echt lak aan. Als je vindt dat ik meuk vertel mag je het ook zeggen. Maar nochtans zie ik dat niet gebeuren, dus vraag me echt af waar je het vandaan haalt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Het heet dus Trenbolone hexahydrobencylcarbonate. En dat GG het parabolan heeft genoemt, en geen Trenbolone hexahydrobencylcarbonate is ook nix aan de hand, hun probleem toch? Trenbolone hexahydrobencylcarbonate heeft dus een ester die trager is dan ACE, en sneller is dan EN.
En dat GENERAL hier niet thuis hoort als mod ben ik ook helemaal niet meeeens. Hij praat nooit uit eigen ervaring, maar zijn kennis op aas gebied is zeker hoog. Dus zijn inbreng in de aas topics, met soms onderbouwing van de theorie is altijd goed.
Iig Parabolan is idd niet de ester maar de brand name. En als we over parabolan hebben is het gewoon Trenbolone hexahydrobencylcarbonate. Ik snap niet waarom jij zo moeilijk doet.No Pain No Gain
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment