Toch nog groei na as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toch nog groei na as

wat ik me nu afvraag en nog niks over gelezen heb,
    als je as gebruikt groei je dan ook nog naturel??

mischien stomme vraag maar had er nog niks over gelezen.

groeten eddy

Dat is theoretisch heel goed mogelijk, je groeit alleen wat minder hard..

Groeten Edo

Comment

stel, je bent 50 kg. je gaat 4jaar hard naturel trainen, daarna ben je 75 kg. je genetisch maximum ligt op zeg eens 90 kg. (dit weet je dus dus niet, mara daar ga ik ff van uit)
      Als je dan een goede kuur doet en je zou 15 kg winnen, dan kom je daarna heel moeilijk nog aan, omdta je al op je maximum zit. Dit ligt echter niet aan de AS, want als je nog 4 jaar doorgetrained had naturel had je die 90 kg misschien ook gehaald, maar had je daarna ook niet meer gegroeid..

Dus , na AS gebruik groei je nog gewoon. alleen zitten de meesten dan al op hun max. en zullen ze slecht aankomen.

Comment

Helemaal eens met Jack.
        Vooral omdat je met AS wat harder groeit lijkt het ook dat je erna zonder niks meer aankomt.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maar je kan dus wel met as over je genetisch maximum heen?

Comment

ik noemde het genetisch maximum, maar je hebt 2 maximums.

eentje is wat je kan halen zonder AS, en je hebt er 1 die je kan halen met AS.

in het voorbeeld wat ik noemde, zou je genetische max 90 kg zijn, met AS zou je dan op de lange duur misschien 110/115 kg kunnen worden. voor nog zwaarder te worrden heb je dan 24 uur per dag nodig om te eten en veel HGH en insuline.

Je maximum is ook afhankelijk van je lichaamstype, eeen ecto zal nooit zo zwaar kunnen worden als een meso, omdat zijn bot structuur dat niet toestaat.

Comment

aha ok nu begin ik het te snappen

Comment

is dat wel zo? 2 gen. maxen?

ik denk dan wel dat als je stopt met as je terug gaat naar je 1e max. ik denk niet dat het een genetisch maximum heet. zal andere naam hebben. want in je genen staat niet dat je as gebruikt.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het is denk ik niet genetische max of min. maar het zit tussen de oren, je moet het ongeveer voorstellen dat je een computer zitten hebt in de hersenen en deze staat ingesteld op een bepaald gewicht, door meer te eten of gebruik van as ga je deze in de war brengen, deze gaat na verloop van tijd zich terug aanpassen aan het nieuwe gewicht maar dit kan een tijdje duren, deze past alles aan zowel het reageren van uw maag en dergelijke . Zo is het mij uitgelegd door een professor wanneer ik destijds in het ziekenhuis lag voor mijn maagprobleem.
                  Het is nu wel dat je niet kan blijven groeien zonder het gebruik van groeihormoon of insuline zoals jack aangaf want dan gaat je pc crashen en krijg je dergelijke problemen zoals ik heb gehad
                  stil growing

Comment

Hmm, zit zeker wat in.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Dec. 10 2003,16:37)]is dat wel zo? 2 gen. maxen?

ik denk dan wel dat als je stopt met as je terug gaat naar je 1e max. ik denk niet dat het een genetisch maximum heet. zal andere naam hebben. want in je genen staat niet dat je as gebruikt.  
                      wijsneus.. what the fuck maakt het uit welk naampje het beestje heeft je begrijpt wat ik snap en dat is de bedoeling...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jack @ Dec. 10 2003,08:58)]ik noemde het genetisch maximum, maar je hebt 2 maximums.

eentje is wat je kan halen zonder AS, en je hebt er 1 die je kan halen met AS.

in het voorbeeld wat ik noemde, zou je genetische max 90 kg zijn, met AS zou je dan op de lange duur misschien 110/115 kg kunnen worden. voor nog zwaarder te worrden heb je dan 24 uur per dag nodig om te eten    en veel HGH en insuline.

Je maximum is ook afhankelijk van je lichaamstype, eeen ecto zal nooit zo zwaar kunnen worden als een meso, omdat zijn bot structuur dat niet toestaat.
                        ik ben een ecto wat zou mijne gewicht normaal moeten zijn en wat zou het max zijn da ik kan halen met as

Comment

das heel moeilijk te zeggen, maar de meeste ecto's die ik ken zijn rond de 1,80m en dan tussen 54 en 64 kg.

Wat je maximaal kan worden als ecto? tja, ik was ook 55 kg en een ecto en was op mijn zwaarst 96,5 kg en ga daar met de volgende kuur hopelijk overheen, dus mogelijkheid zat, maar begint nu wel steeds moeilijker te worden om nog aan te komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X