Belgie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Belgie

Hallo mensen.
    Ik las een stukje op Bodypage over Sustanol.
    Volgens dat artikel is het daar gewoon in de apotheek tekoop.
    Weet iemand hier ook wat meer van .
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij is dat niet zo maar kan het fout hebben want belgie en nl zitten toch ongeveer op dezelfde lijn kwa anabolenbeleid. Als je richting turkije en griekenland gaat word het weer anders.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

nog niet van gehoord , maar zal eens rondvragen

Comment

zonder doktersattest bedoel je toch hé?

Comment

Verkrijgen op voorschrift van de dokter ja dat wel maar zo vrij verkrijgbaar niet. Zou de proef op de som willen nemen maar denk dat ik dan buiten gesmeten wordt bij de apotheker.
          stil growing

Comment

Heb je ook naar de prijs gekeken?Is namelijk verdubbelt.Je kan het dus beter bij een betrouwbare bron halen.Heb zelf is een keer naar organon gebelt,en werd toen doorverbonden met de directeur.Ik vroeg of er een mogelijk heid was om aan deca te komen bedoeld voor topsporters.Het enige wat hij kon regelen was een dokter in belgie die de recepten kon uitschrijven.Dus dan betaal je de volle pond.Schoot daar dus niks mee op.
            oldpride.nl

Comment

de volle pond voor de 50mg amps zeker?
              hmm... geef mij ook maar een adresje van een dokter. de prijzen zijn zeker enige malen lager dan op de zwarte markt.

helaas zijn de 50mg decas in apotheek al zo'n 13 euro. (terwijl de 200mg/2ml 2,55 waren)
              kennis van mij had ze in egypte voor 1 euro. (zegtie)

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als je er al op die manier aan kan komen krijg je er niet meer als 6-10 mee meestal...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik dacht ook dat je het alleen op dokters recept kon krijgen,maar diegene van het artikel had het zo opgehaald uit een apotheek in de B Ardennen.
                  Ik weet zelf niet wat sustanol op de zwarte markt kost,maar bij het artikel staat 46,52 Euro voor 6 Amps a 1 ml,zal wel aan de hoge kant zijn .
                  VR GR HERR
                  Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Prijs is niet heel veel te hoog dat valt mee.

Greets...

Comment

zoals ik reeds in een ander topic zei is er aan sustanon (non, niet nol veronderstel ik) gemakkelijk aan te raken in Belgie. de kostprijs is inderdaad verhoogt, van organon uit, en komen nu in verpakkingen van 6 stuks..

apothekers die het vrij meegeven, heeeeeeeeellll misschien in de grensgebieden, maar hoogst onwaarschijnlijk. In Griekenland: no problem, daar kom je zo de apotheker uit met deca, susta, proviron, anavar, clomid en clenbuterol

greetz pumpman

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (pumpman @ Dec. 11 2003,16:07)]zoals ik reeds in een ander topic zei is er aan sustanon (non, niet nol veronderstel ik) gemakkelijk aan te raken in Belgie.  de kostprijs is inderdaad verhoogt, van organon uit, en komen nu in verpakkingen van 6 stuks..

apothekers die het vrij meegeven, heeeeeeeeellll misschien in de grensgebieden, maar hoogst onwaarschijnlijk.  In Griekenland: no problem, daar kom je zo de apotheker uit met deca, susta, proviron, anavar, clomid en clenbuterol

greetz pumpman
                        bedoel je in België dat ze het in apothekers zo meegeven? of alleen in Nederland?
                        I just live once and I want the max out of it!

Comment

Nederland zeer zeker niet hoor.

Greets...

Comment

In België lukt het met een voorschrift, héééél mss zonder als je een apotheker vindt die lucratief wil bezig zijn...

zoals ik zei: In griekenland no probs

Comment

ook in de belgische apotheken heb je tegenwoordig een recept (dokter attest) nodig.
                              Dat je het zo mee krijgt is een uitzondering en zal niet vaak gebeuren......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X