Winstrol + winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol + winstrol

Omdat ik toch nog ff tussen door een andere kuur wil nemen zat ik te denken aan test + winstrol.

en nu wou ik winstrol nemen van zowel GSen Zambon.
    Alleen zambon liet mn portemonnee helaas niet toe

Dus nu heb ik 2 keuzes:
    1) 6wkn: Zambon 14mg ED + GS 20-30mg ED
    2) 3 wkn Zambon 28mg en 3 wkn GS 40-50mg ED

Mij leek optie 1 wel leuk maar ik weet niet of het elkaar kan tegenwerken. De werkzame stof zou hetzelfde moeten zijn maar bij Zambon zit nog extra spul erin.

Groeten,
    Melkman

bij zambon zit er een extra stof bij die ervoor zorgt dat de winstrol beter opgenomen wordt.

Ik zou zeggen ga voor 1 soort.. Zou geen 2 dingen door elkaar gebruiken, zie daar het nut niet zo van in.
    Als je het toch wil doe dan optie 1.

Comment

Ik heb wel eens gelezen dat er in die zambon stoffen zitten die de werkzame stoffen beter doen opnemen dus zou ik gewoon half om half doen...

ik heb hier ook nog een vraagje over ik wou een winstrol inject kuurtje doen maar zie het niet zitten om elke dag te prikken kan je dit niet mengen met oral?
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hmm je was een sec. of 2 eerder.... maar twee dezelfde orals moet niet uitmaken volgens mij als je de max. dosering maar niet overschrijd, toch??
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik zou voor optie 1 gaan..

Comment

Interessante vraag van je red!
            Vroeg me eigelijk voor het lezen van deze post dit ook al af..

Comment

heb je gelijk in red, het maakt niet uit, zolang je niet van beide tegelijk 50 mg per dag neemt

Ik zou persoonlijk echter nooit voor zo'n constructie kiezen.
              Want :

1. Je weet bij winst niet welk merk nou voor de gains zorgde
              2. Als je zambon zo geweldig vind spaar dan nog ff en doe volledig zambon
              3. Zoveel duurder is dat extra zambon toch niet ?
              4. met zambon heb je geen 50 mg nodig door die extra stof... dus 35 mg is meer dan genoeg, ken mensen die goed gaan op 20 mg zambon.

Comment

1. Dat kan ik zowieso al niet zien want het is niet het enige wat ik gebruik. En ik had opgevangen dat zambon ermee zou stoppen, dus al zal ik enorme winsten boeken op Zambon ik zal er dan waarschijnlijk toch niet meer mee kunnen kuren. En op winstrol van GS heb ik in verleden ook al goede resultaten gehaald
                2. De winstrol van GS heb ik nog liggen (1000mg). Dus zonde om dat niet te gebruiken.
                3. Als ik alleen zambon neem (30mg ED) komt er nog een honderd euro boven op. En dat wordt iets te duur dan.

Groeten

Comment

1. Klopt, als je toch al meerder dingen gebruikt maakt het weinig uit. Zambon stopt inderdaad ja.
                  2. groot gelijk
                  3. tja. das wel veel ja.

Ik zou dan voor optie 1 gaan omdat je dan de hele kuur gebruikt maakt van de extra stof in de zambon,

Succes iig

Comment

ik zou sowieso gaan voor optie 1.

de enige reden die ik zou kunnen bedenken om niet te stacken zou zijn als ik 1 van de twee altijd af zou raden. dit is nie het geval, dus wat mij betreft kan het makkelijk.
                    mooie bijkomstigheid is misschien dat DE stof in de zambons missch. ook je stanazolol uit je gs tabs beter doet opnemen. dan zou je hele kuur een succes worden.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zambon gaat inderdaad stoppen en een gelijkwaardige vervanger is er niet..

Van zambon heb je gemiddeld maar de helft van de hoeveelheid mg nodig in vergelijk met andere merken.

Zou iets verder sparen en alles zambon nemen. Anders optie 1.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Maar stel nu dat die extra toegevoegde stof in zambon er idd voor zorgt dat ook de gs beter werkt, loop je dan niet het risico dat je eigenlijk veel te veel gebruikt?
                        Dat je als het ware gaat overdoseren?

Comment

Denk van wel.
                          Zou dan ook voor alleen zambon gaan.

Greets...

Comment

Risico van overdoseren gebeurt niet want het stel:

zambonx2=28mg+20mg GS=48mg.
                            in "het beste geval zou GS ook beter gaan werken (x2) en kom ik uit op een max van 68mg Winstrol (28Zambon+ 40 GS)" en dat valt nog wel meej. Aangezien het niet door lever hoeft te worden afgebroken brengt het geen xtra schade met zich mee. Alleen maar meer resultaat.

Maar bovenstaande is alleen theoretisch

Comment

Ben het er niet helemaal mee eens omdat 28mg zambon qua werking ongeveer gelijk staat aan 50mg van GS.
                              Snap overigens je redenering helemaal.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X