Winstrol (zambon)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol (zambon)

Ga zondag beginnen met een winstrol (zambon) kuurtje van 6 weken en vroeg me af of er mensen waren die hiet ervaring mee hebben.
    Heb wel die van GS gehad op 50mg en had daar geen "last" van.
    Ga met deze op 30mg per dag zitten.
    Hoor weleens dat mensen er aggresief van worden??

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Grappig, ik las laatst op ergogenics van een onderzoek waarin bleek dat je van Winstrol juist minder aggro zou worden..

Comment

heballeen ervaring met zambon injects 50mg eod voor 8 weken. icm met een speciaal trainingsschema (erg intensief, 4x per week ong. 1,5 uur achter elkaar door) alles ongeveer 2x per week. ==> van 22 naar 7%, 2kg zwaarder.

jack wordt wel aggrie van winny zegtie dus jack: brand los
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

inderdaad ja, winny is de enige AS waar ik aggresief van word, ik word dan echt om niks kwaad en ga dan te vaak over de rooie

heb ook alleen ervaring met de injects alhoewel ik zit te denken over de tabs voor me volgende kuur..

Comment

Begin zondag en zal wel laten weten hoe het bevalt. ga er geen log van maken omdat het niet erg spectaculair zal zijn met die 30mg.

Greets...

Comment

he cur,als je er aggresief word van je zambon kuurtje moet je het mij/ons wel ff laten weten als je wilt.
            kan ik me meisie even waarschuwen als ik er over 2 maanden aan begin.(zal ze blij mee zijn )

succes met je ukkie kuurtje

Comment

http://www.ergogenics.org/agressie3.html dit is de studie waar uit blijkt dat ratten (toch wel iets anders als mensen) minder agressief worden van stanozolol

@ ramon ik hoop niet dat je avatar je geboorte datum is?
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@red Ik heb zo flauw vermoeden van wel dus dat zou best jong zijn om al aan te beginne.

@bruce Van 22 naar 7 WOh dat is echt veel heb je elke dag cardio er toen bij gedaan? Want wil wel weten hoe je dat gelukt is want dat is het proberen waard dan! HAd je ook nog je etenspatroon aangepast? Want als ik het goed begrijp ben 15% gezakt en 2 kilo zwaarder geworden dat zou dus betekenen schatte je op ongeveer 90 kilo dat je 13.5 kilo vet kwijt geraakt was en nog eens 2 kilo zwaarder. Goed kuurtje
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

(@ ramon ik hoop niet dat je avatar je geboorte datum is?)

haha was me nog niet eens opgevallen.maar nee dat is niet me geboorte datum hoor.1980.ben niet ver van de 24 jaar nog steeds jong maar geen 18 meer.

Comment

Hij heeft meteen ze avator maar effe veranderd

Comment

heb ff me avatar aangepast.leek me wel verstandig

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ramon @ Dec. 19 2003,11:54)]he cur,als je er aggresief word van je zambon kuurtje moet je het mij/ons wel ff laten weten als je wilt.
                          kan ik me meisie even waarschuwen als ik er over 2 maanden aan begin.(zal ze blij mee zijn )

succes met je ukkie kuurtje
                          Thanks en zal ik zeker doen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dino21 @ Dec. 19 2003,13:22)]@bruce Van 22 naar 7 WOh dat is echt veel heb je elke dag cardio er toen bij gedaan? Want wil wel weten hoe je dat gelukt is want dat is het proberen waard dan! HAd je ook nog je etenspatroon aangepast? Want als ik het goed begrijp ben 15% gezakt en 2 kilo zwaarder geworden dat zou dus betekenen schatte je op ongeveer 90 kilo dat je 13.5 kilo vet kwijt geraakt was en nog eens  2 kilo zwaarder. Goed kuurtje
                            met de knijper was het van 22 naar 7 gegaan. (met berekening) maar de 22 zag ik er niet vanaf. hooguit16 maar ja als je lichter bent, telt elke kilo extra.
                            kreeg er een boekje bij met elke dag alle oef. zodat je in kon vullen, maar ook om de week een lichaam waar je je vet kon berekenen (moest je van alles invullen)
                            ik was ong. 80kg en tegen de 82 toen ik klaar was.
                            elke dag hoofdpijn van het zware trainen. iedere herhaling moest namelijk tot failure en dan dat het max. 8-10 keer ging. maar wel 3-4 oef. per spiergroep.  alles 2x per week. 2 weken voorbereiding, 6weken voluit. (voorbereiding was al eigenlijk niet te doen).

dieet: 3200kcal per dag was berekend.
                            het was via een organisatie. het hete formula kuur. (kreeg er ook aminos, vitaminen en shake bij) het hele trainingsschema is teveel om op te noemen, omdat om de 2 wkn weer anders was.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En je hebt het maar keer gedaan? Nooit meer nog een keer geprobeerd of was het eigenlijk te zwaar?
                              Waar geven ze dat soort schema's zeg maar?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X