Schamen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nou ik denk dat dit ook wel een beetje de rede is waarom ik geen zware massa kuur zou doen ..
    gewoonweg omdat je het zeker wel gaat zien dat je niet naturel bezig bent en op mijn werk is het taboe ( in de vorm van ontslag ) .
    enja "stiekem" een massa kuur ??
    denk dat als je aan een massa kuur begint er weinig stiekem aan te pas komt ..

ik sluit me er verder bij aan dat het geen schaamte is maar inderdaad het uit de weg gaan van compleet doelloze discussies en niet of slecht onderbouwde meningen van mensen
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Te jong begonnen, dat wel. Het gaat allemaal niet hard genoeg, je kent 't wel.. Ik was ook niet het persoon dat zich tot de puntjes in ging lezen, dat kwam later pas. Overigens heb ik me over 'wat andere dachten' nooit zo druk gemaakt.. m'n eerste kuur was een redelijk zware, en de tweede een deca/test/napo kuur met 12 weken napo's 50mg. Dus het viel wel op denk ik..

Ik ben misschien de enige die dit vind, maar afgezien van het feit dat ik me beter had moeten inlezen, heb ik soms gewoon echt spijt dat ik de eerste 10 maanden naturel heb getraind. Ik gainde wel goed, maar als ik zie wat ik er allemaal voor moest laten..

Comment

Originally posted by DK01 View Post
        Te jong begonnen, dat wel. Het gaat allemaal niet hard genoeg, je kent 't wel.. Ik was ook niet het persoon dat zich tot de puntjes in ging lezen, dat kwam later pas. Overigens heb ik me over 'wat andere dachten' nooit zo druk gemaakt.. m'n eerste kuur was een redelijk zware, en de tweede een deca/test/napo kuur met 12 weken napo's 50mg. Dus het viel wel op denk ik..

Ik ben misschien de enige die dit vind, maar afgezien van het feit dat ik me beter had moeten inlezen, heb ik soms gewoon echt spijt dat ik de eerste 10 maanden naturel heb getraind. Ik gainde wel goed, maar als ik zie wat ik er allemaal voor moest laten..
        Wow wel 10 hele maanden naturel. Als je dan al gebruikt ben je gewoon dom bezig en moet je je inderdaad schamen voor die beslissing. En ja dit is een sport waar je behoorlijk strikt bezig moet zijn. Ga je kuren dan is het nog strikter dan wanneer je niet gebruikt.

Comment

Originally posted by sch00m
          Mijn vader, daarintegen, die weet nergens vanaf. Dit omdat hij super koppig is. Ik zal hem ook NOOIT kunnen overtuigen dat ik weet waar ik mee bezig ben. Het enige wat hij zal zeggen is "Je gebruikt anabole, daar ga je dood aan". Beetje de stereotype onwetendheid uitspraak die de meeste mensen doen. Ik ga het ook niet proberen. Als hij het ziet en vraagt dan zal ik het eerlijk toegeven, maar uit mezelf zal ik het niet vertellen.
          Grappig om dit te lezen, ik heb precies de zelfde situatie thuis. Nu zit ik nog niet aan de AAS maar met zoveel dingen vertel ik het wel aan me moeder en niet aan me vader

Comment

bestaat er iets als een medische keuringsdienst waar je je spul (sorry dat ik het zo als drugs laten klinken nu) kan laten testen?
            Ik heb wat rond gekeken en gelezen op T-nation, omdat ik een enorme boeken/leesworm ben en alles lees wat op mijn pad komt,
            en wat ik daar las was: Ga niet aan kuren beginnen voordat je minstens 5 jaar serieus aan bodybuilding hebt gedaan en je merkt dat je een plateau hebt bereikt

Ik vind dit sterk advies en ik denk dat weinig mensen het echt opvolgen. 18 jarige jongens aan de kuren omdat ze er goed uit willen zien voor de meiden is precies hetzelfde als meiden met anorexia van die leeftijd. Een niet correct zelfbeeld geprojecteerd op het lichaam "als ik DIT verander, ben ik tevreden, gelukkig"

gewoon even 'my 2 cents'
            ~love what you do, do what you love~

Comment

Hier zeggen we ook altijd minimaal 21 jaar zijn en 4-5 jaar training/voedings ervaring hebben zodat alles strikt klopt als je gaat kuren. Maar ja dan krijg je weer lading jonge gasten die koppig zijn en niet willen luisteren. Mannetjes die even voor de zomer wat spiertjes willen met hun kuurtjes die nergens op slaan. Als je ze dan op het strand ziet lopen zou je niet eens weten dat ze uberhaupt iets met gewicht deden wat het nog triester maakt :P

Comment

Optimus.. Je spullen testen? Ja dat is heel simpel, en ik doe het bij nieuw materiaal ook.. Je kan gewoon naar je huisarts stappen om te laten testen, die stuurt het door naar het lab.. Hij zal even tegenstribbelen maar werkt uiteindelijk wel mee, omdat ook hij graag wil weten wat jij in je lijf trap.. Je kunt ook zelf naar het lab stappen en het afgeven voor onderzoek.... Aan beide opties zit wel n prijskaartje natuurlijk, je moet het zelf betalen... Ik doe het dus alleen bij gerede twijfel, aan mn stoffen....

Comment

ik zou me kapot schamen als ik zoiets debiels zou doen :-D
                  Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
                  @ Cut

Comment

Originally posted by Markess View Post
                    Ik zou me kapot schamen als ik zoiets debiels zou zeggen
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Markess View Post
                      en over een jaar open jij een topic ik ga kuren

dus roep dit soort dingen gewoon niet te hard

ik dacht ook altijd ik ga nooit kuren maar heb dat nooit geroepen

naar 5 jaar trainen tog aan de a.s.

zie er nu 100 keer beter uit, iedereen roept het goh wat zie jij er goed uit

normale dikke kop geen dunne kop meer

als ik foto's bekijk van nu en vroeger ben ik heel blij dat ik het gedaan heb

het minste van kuren zelf zijn en blijfen die over heerlijke sides
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                        Ik zou me kapot schamen als ik zoiets debiels zou zeggen
                        idd ben het wel met je eens

maar volgens mij riepen wij vroeger allemaal IK GA NOOIT AAN DE A.S.

toen we net begonnen met trainen

daarom zij ik roep dit soort dingen niet te hard
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Hier zeggen we ook altijd minimaal 21 jaar zijn en 4-5 jaar training/voedings ervaring hebben zodat alles strikt klopt als je gaat kuren. Maar ja dan krijg je weer lading jonge gasten die koppig zijn en niet willen luisteren. Mannetjes die even voor de zomer wat spiertjes willen met hun kuurtjes die nergens op slaan. Als je ze dan op het strand ziet lopen zou je niet eens weten dat ze uberhaupt iets met gewicht deden wat het nog triester maakt :P
                          Als ik hier serieus op zou moeten reageren zou ik wss mensen beledigen en dan dwaalt het topic erg ver af.
                          Conclusie tot nu toe is dus dat mensen zich niet schamen, ongeacht hoe vroeg ze begonnen zijn en ongeacht of ze er van te voren wel genoeg over nagedacht hebben
                          Ik bedoel met een schamen ook bijv. het uitgelachen worden door de omgeving (die naturel traind), omdat je zelfs met AS nog niet zo groot als hun bent? Ik ken zelf wel zulke personen: Je hoort hun verhaal aan, ze zijn skinny, doen zga niets aan hun voeding en gaan aan de AS waarop ze bijna niets gainen. Je kan gerust stellen dat ik die mensen uitlach. Afhankelijk van hoe aardig ik ze vind vertel ik ze het wel of niet, maar er gaan dan toch praatjes van 'die drol weegt 70kg en kuurt al', om zulke dingen zou ik me diep schamen. Ik heb het niet over 1x dat ik het meegemaakt hebt, ik kom ongeveer eens in de 2 maanden wel iemand tegen die zo stoer is om het aan mij te vertellen terwijl ze geen zak voorstellen.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                            ik kom ongeveer eens in de 2 maanden wel iemand tegen die zo stoer is om het aan mij te vertellen terwijl ze geen zak voorstellen.
                            En het ergste is dan nog dat ze zelf waarschijnlijk denken van wel.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb het niet over 1x dat ik het meegemaakt hebt, ik kom ongeveer eens in de 2 maanden wel iemand tegen die zo stoer is om het aan mij te vertellen terwijl ze geen zak voorstellen.
                              Komt ervan wanneer je eruit ziet als iemand die al jaren kuurt.
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Als ik hier serieus op zou moeten reageren zou ik wss mensen beledigen en dan dwaalt het topic erg ver af.
                                Conclusie tot nu toe is dus dat mensen zich niet schamen, ongeacht hoe vroeg ze begonnen zijn en ongeacht of ze er van te voren wel genoeg over nagedacht hebben
                                Ik bedoel met een schamen ook bijv. het uitgelachen worden door de omgeving (die naturel traind), omdat je zelfs met AS nog niet zo groot als hun bent? Ik ken zelf wel zulke personen: Je hoort hun verhaal aan, ze zijn skinny, doen zga niets aan hun voeding en gaan aan de AS waarop ze bijna niets gainen. Je kan gerust stellen dat ik die mensen uitlach. Afhankelijk van hoe aardig ik ze vind vertel ik ze het wel of niet, maar er gaan dan toch praatjes van 'die drol weegt 70kg en kuurt al', om zulke dingen zou ik me diep schamen. Ik heb het niet over 1x dat ik het meegemaakt hebt, ik kom ongeveer eens in de 2 maanden wel iemand tegen die zo stoer is om het aan mij te vertellen terwijl ze geen zak voorstellen.
                                wat zijn jou stats dan als ik vragen mag?
                                onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X