Schamen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    fal... lees even wat beter de tekst jongen!
    jongens die nog maar 10 maanden trainen hebben nog geen idee van hoe ver ze kunnen geraken zonder te kuren!
    Klopt enig zins en de doelstelling 4-5 jaar trainen als aanbeveling zetten ze nee romdat iedereen het toch met 2-3 jaar al doet omdat ze dan denken genoeg te weten.

Dan heb je nog de categorie hardgainers die dus oko 2-4 bezig zijn geweest naturel nog wel ver kunnen komen maar het wachten gewoon zat zijn en nu de resultaten in 3maanden halen waar ze normala dik een jaar tot 2 jaar over doen.

verder vind ik wel dat mensen die net ene jaar trainen nog niet rijp voor as. ivm het leren over voeding en trainingen.. hebben ze dit allemala goed dan houd ik ze neit tegen maar anders falen ze gewoon in hun kuur zoals ik al wel eens heb zien gebeuren bij mensen. die evenhard zijn ignezakt als gegeroeid nadat ze stopten met spuiten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      verder vind ik wel dat mensen die net ene jaar trainen nog niet rijp voor as. ivm het leren over voeding en trainingen.. hebben ze dit allemala goed dan houd ik ze neit tegen maar anders falen ze gewoon in hun kuur zoals ik al wel eens heb zien gebeuren bij mensen. die evenhard zijn ignezakt als gegeroeid nadat ze stopten met spuiten
      dat is wat we allemaal bedoelen
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Ik kan me niet voorstellen dat de allergrootste der aarde, Ronno coleman, jay Cutler, Dennis Wolf, Ruhl 4-5 jaar hebben gewacht met het nemen van AS.

Dus die richtlijn dat je minstens 21 jaar moet zijn, en 4-5 jaar naturel moet hebben getrained klopt niet helemaal.

Precies, dat wilde ik even zeggen.

Afgezien van dit, heb je natuurlijk ook een paar verschillende soorten bodybuilders.. Er is het groepje wat reeël denkt, wat wel gewoon flink groot wil worden, maar wel beseft dat dit geen 5-jaren plan is. En het groepje dat in Januari even beslist (misschien eerder feb of maart) dat ze er van de zomer (in chersonisos) er HUGE uit willen zien. Meestal is dit hetzelfde groepje wat 3x per week traint en van de anderhalf uur die ze daaraan besteden al één uur staan te ouwehoeren.
        Vervolgens komen ze op internet met topics: Ik ben een hardgainer, ik doe alles maar het lukt gewoon niet.

Dat zijn de gasten die gewoon nóóit moeten kuren, en ze geven ons, als serieuze athleten gewoon een verschrikkelijk slechte naam.

Maar nogmaals, als je weet waar je me bezig bent, dan is er na een jaar al zeker ruimte om te kuren.

Ik denk zelfs, en dit moeten we eigenlijk sterk betreuren, dat het tijdperk van het 5-jaar naturel trainen, gewoon voorbij is. Anabolen zijn goedkoop, en voor iedereen toegankelijk geworden. De meesten die lang wachten met kuren zijn toch de gasten die bang zijn van de naalden..

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          En ik vind het héél ver gaan, om dan maar direct te roepen dat iedereen die binnen een jaar gaat kuren niet toegewijd is.

Dat zei ook niemand, het is alleen ontzettend dom om al zo vroeg te beginnen ermee, omdat je juist als beginner vrij snel nog zoveel kan bereiken zonder te kuren.
          Eigenlijk dat zei ik wel. En de voorbeelden dat Coleman e.d. niet na hun 21e AS gingen gebruiken is een non-argument. Er is een groot verschil tussen die gym ratten die al na een paar maanden gebruiken en denken serieus en toegewijd bezig te zijn...en aan de andere kant de genetic freaks met toewijding die ook al een paar jaar bezig zijn en naturel wedstrijden hebben gedaan om dan AS te gebruiken om richting de Olympia te gaan.

En Arnold? In die tijd was AS heel anders. Ze mochten al blij zijn Dbol te hebben. En ook dat kregen ze pas zodra hij een begeleider had. En dat was pas NA dat hij op zijn 17-18e op een podium stond. Voor die tijd was hij mega strikt met voeding en trainde hij 2x per dag 6-7 dagen in de week. Voor school en na school. En omdat hij zo vroeg was begonnen had hij al een behoorlijk ontwikkeling tegen zijn 17-18e levens jaar. En daarnaast hadden die fysieken in die tijd op een olympia podium niet eens zoveel AS in zich.

Comment

Originally posted by DK01 View Post

De meesten die lang wachten met kuren zijn toch de gasten die bang zijn van de naalden..
            Niet eens zozeer de naalden, maar al die bijwerkingen zou voor mij een reden zijn om niet te gebruiken.

@ Falstyr tijd geleden vroeg ik aan jou wat de atleten van vroeger gebruikte. En toen zei jij dat ze wel meer gebruikte als alleen dbol.
            Ik weet alleen niet meer welk topic dat was.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja maar niet overdreven veel meer.
              9 van de 10x wisten ze niet eens wat ze kregen.
              Daarnaast waren het ook geen lange kuren op hoge doseringen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Ja maar niet overdreven veel meer.
                9 van de 10x wisten ze niet eens wat ze kregen.
                Daarnaast waren het ook geen lange kuren op hoge doseringen.

Jij weet écht niet waar je over praat gozer.. Arnold heeft is aangegeven dat hij D-bol niet eens meer tot z'n kuur rekende omdat hij al meer dan 3 jaar non-stop op 150mg per dag zat. Niet voor niets dat hij al TWEE nieuwe levers heeft gehad. Vroeger waren er misschien nog niet veel verschillende middelen, maar alles wat er was werd gebruikt. Tijdens de tweede wereldoorlog experimenteerde de russen en de duitsers al volle bak met oxy,napo en testosterone. Toen de deca werd uitgevonden was voor arnold het einde zoek snap je

Overigens.. 115 kg op je 19e verjaardag, dan gaat er toch wel een belletje rinkelen denk ik ?

Comment

Denk dat Falstyr het heeft over het tijdperk voor Arnold.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Denk dat Falstyr het heeft over het tijdperk voor Arnold.
                    Volgens mij niet hoor, destijds had mijn vraag over AS gebruik betrekking tot het Arnold tijdperk.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Er zijn gevallen bekend van duitse vrouwelijke atleten die zoveel as kregen in hun tijd van de olympische spelen dat ze uiteindelijke ervoor gekozen hebben als man door het leven te gaan. Zoveel sides hadden ze dat verder leven als vrouw niet meer ging, heb net nog een reportage gelezen van oud duitse atleten dat ze nu zoveel jaren later nog steeds alle sides van de as hebben, die mensen hebben hun hele leven aangepast aan alle ongemakken dat ze hebben.

Grtz
                      snipke
                      stil growing

Comment

online toevallig gelezen? anders zou ik graag linkje willen

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Niet eens zozeer de naalden, maar al die bijwerkingen zou voor mij een reden zijn om niet te gebruiken.

.
                          Bijwerkingen zijn bij mij ook de belangrijkste reden om het niet te doen. Daarnaast ben ik WEL bang voor naalden
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            online toevallig gelezen? anders zou ik graag linkje willen
                            Nee niet toevallig online gelezen, stond een reportage van in Humo, weet niet of het in nederland bekend is dat weekblad

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                              Nee niet toevallig online gelezen, stond een reportage van in Humo, weet niet of het in nederland bekend is dat weekblad

Grtz
                              Dopingslachtoffers van de DDR: Andreas Krieger en Ute Krause | Humo: The Wild Site
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Heftig stukkie. Had graag het hele artikel gelezen.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X