Schamen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    wat zijn jou stats dan als ik vragen mag?
    90-95kg lichaamsgewicht met redelijk laag vet%
    100kg push press
    200-ish kg squat/deadlift
    130-140kg bench press

als ik het me nog goed herinner :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      90-95kg lichaamsgewicht met redelijk laag vet%
      100kg push press
      200-ish kg squat/deadlift
      130-140kg bench press

als ik het me nog goed herinner :P
      jou stats kende ik al fal trouwens, je moet je handtekening eens aanpassen want ik zie dat je benchpress al aardig gestegen is

ik was op zoek naar de stats van Adonis
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

dat zijn de stats van Adon1s na circa 4 jaar trainen. zover ik me nog herinner van hem

Comment

Nou klopt niet helemaal he. Die 95kg klopt wel, bij 1,76. Voor de rest:
          Bench 145+, laatste tijd niet meer gedaan, wel veel gegaind qua presses
          Deads 270
          Squat 5x190 full
          Sinds van de week ook 3x90 staande MP, wordt volgende week 4x
          PP heb ik al een hele tijd niet gedaan, zat daarbij rond de 3x110
          Cleans vorige woensdag 2x2@110
          Train zo'n 5 jaar serieus!
          Last edited by adon1s; 05-11-2009, 18:26.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

nice stats! en als je nu een jaar aan een stuk het gevoel hebt dat je niet verder meer geraakt, zou je dan gaan kuren?

Comment

Nee, ik denk het voor mij de zin van het trainen weg zal nemen. Ik heb daarnaast ook geen doelen mbt massa. Ik heb al een keer een jaar stilgestaan door 2 blessures, dat is wel klote, maar je komt toch weer sterker terug. De terugval bij kuren staat me ook niet aan. Naast dit alles heb ik niet als doel om een monsterbeest te worden. Ik denk dat ik m'n doelen ook kan halen zonder kuren.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

oké, heb ik alle respect voor! maar niet iedereen is zoals jou en ik denk ook dat andere jongens hier niet zo'n supergenen hebben als jij...
                en 95kg bij 1.76, sorry maar ik denk dat de meeste mensen hun eerste indruk bij jou gaan zijn dat je wel een gigabeer bent

ook vind ik dat je respec moet hebben voor de jongens (ik inclusief) die wel naar de AS grijpen om de lat een beetje hoger te leggen, ik denk dat iedereen zich wat aangevallen voelde door het woord: schamen

Comment

Lol @ supergenen

En tja als je leest van mensen die na 10 maanden al gaan kuren. Dan is schamen helemaal niet gek geplaatst en om daar nu respect voor te hebben...nah

Comment

Ik bedoel ook echt schamen. Ik gaf net een voorbeeld op wat voor manier ik me zou schamen, daarbij heb ik het echt niet over jongens die serieus bezig zijn. Deze hele discussie heeft niets met respect te maken, dat wilde ik er graag buiten houden.
                    Zulke supergenen heb ik niet, voor elke kg heb ik hard moeten trainen en vreten, genen is altijd een goeie smoes om zelf minder hard te moeten trainen, maar daar ging het eigenlijk niet om.. We zijn alweer erg ver afgedwaald.

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                      ook vind ik dat je respec moet hebben voor de jongens (ik inclusief) die wel naar de AS grijpen om de lat een beetje hoger te leggen, ik denk dat iedereen zich wat aangevallen voelde door het woord: schamen

fal... lees even wat beter de tekst jongen!
                      jongens die nog maar 10 maanden trainen hebben nog geen idee van hoe ver ze kunnen geraken zonder te kuren!

Comment

Waarschijnlijk vertellen jullie jezelf en heel bodynet al jaren hetzelfde verhaaltje.. Wie zegt dat iemand die na 10 maanden gaat kuren geen passie heeft voor de sport ? of dat hij er per definitie niets van kent? Niet iedereen wil 5 jaar opgeven, waarin hij veel verder had kunnen komen. En ik vind het héél ver gaan, om dan maar direct te roepen dat iedereen die binnen een jaar gaat kuren niet toegewijd is.

Comment

En ik vind het héél ver gaan, om dan maar direct te roepen dat iedereen die binnen een jaar gaat kuren niet toegewijd is.

Dat zei ook niemand, het is alleen ontzettend dom om al zo vroeg te beginnen ermee, omdat je juist als beginner vrij snel nog zoveel kan bereiken zonder te kuren.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik kan me niet voorstellen dat de allergrootste der aarde, Ronno coleman, jay Cutler, Dennis Wolf, Ruhl 4-5 jaar hebben gewacht met het nemen van AS.

Dus die richtlijn dat je minstens 21 jaar moet zijn, en 4-5 jaar naturel moet hebben getrained klopt niet helemaal.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik denk dat iedereen dat een beetje zelf moet uitmaken.
                              Als je denkt dat je er klaar voor bent en je weet waar je mee bezig bent en je bouwt een mooi physique dan is dat heel mooi voor je. Een vooroordeel is snel klaar natuurlijk om dat heel veel mensen maar wat doen. En ook de keuze om aas nog ef uit te stellen/te gebruiken moet iedereen voor zichzelf maken.

Als je niet weet waar je mee bezig bent en er heilig van overtuigt bent dat je het moet doen dan kan ik er alleen maar om lachen als je je eigelijk lichaam naar de klote helpt.

Of er uit komt te zien als een misvormde barbapapa!
                              Last edited by Kevster; 06-11-2009, 09:13.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Trey brwer is ook pas nĂ¡ zijn 21 begonnen............

NOT
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X