Nog niet gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Respect voor je open- en eerlijkheid man!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Nou knul..
      Je zet het maar even neer zo.
      Ik ga zoals ik nu denk, niet gebruiken nooit niet. Dat zijn mijn doelen gewoon niet. Maar ik snap mensen die gebruiken. Ze doen het om een doel te bereiken die is voor iedereen anders.
      Respect voor dit...
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik was het zoiezo niet van plan om het ooit te gebruiken, maar altijd interessant om zoiets te lezen.
        Vooral de kosten had ik echt niet verwacht..
        De rest wel beetje, je hebt ook op mtv reallife met anabolen...had ik ook 1x gekeke.. veranderde ze ook.
        Blessures/agressie enz.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Ook nog even kijken naar de gezondheid..Daar kom je van alles tegen bij mij, kanker..... U bent op de hoogte .. Groet Ruud..
          ......?
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Was sowieso al niet echt voor roids, maar hoe meer ik van dit soort verhalen hoor, hoe groter mijn afkeer ervan word. Daarmee bedoel ik niet dat ik een afkeer krijg van de mensen die het gebruiken, maar wel van die rotzooi zelf. Wil me er ook niet in verdiepen en ik hoef niet te weten waar je het kan halen en dat soort dingen. Dat houd de verleiding laag en belemmert me als ik van gedachten mocht veranderen, al zie ik dat voorlopig nog niet gebeuren. Denk echter wel, zoals jij zelf al aan geeft knulletje, dat er wel een flink verschil is met dit soort dingen waar jij nu last van hebt tussen gasten die maar een paar kuurtjes pakken in hun hele leven en gasten die in feite de rest van hun leven zwaar aan de roids zitten nadat ze hun eerste kuur gehad hebben. Waar ik echter niet mee wil zeggen dat er bij die gasten die maar een paar kuurtjes gehad hebben geen risico's aan vast zitten.
            Last edited by jordy; 17-11-2009, 00:21.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Bovendien is m'n gezondheid ook een reden waarom ik aan BB doe dus wanneer ik AS zou gebruiken haal je die gedachte keihard onderuit. Verder denk ik dat je ook als naturel best een degelijk fysiek kan halen. Kijk bijvoorbeeld naar 3XL. Ik denk dat de meesten hier op bn het wel met me eens zijn dat die kerel aardig groot is. Maar daar heeft ie dan ook ontzettend hard en lang voor getraind. En ik denk wel dat ik bereid ben om diezelfde moeite te doen. Waar een wil is is een weg zeggen ze toch. Nou, die wil dat zit wel goed. Het punt met naturel is alleen dus dat je gewoon nog meer geduld zal moeten hebben om je doel te halen dan wanneer je AS zou gebruiken.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Kijk opschudding, goed zo... Iemand hier vroeg, of ik als ik zo terug kijk of ik het weer zou doen? Ik ben nooit van plan geweest om het zo lang te gaan doen (gebruiken) is ook begonnen net als bij iedereen met n paar keer... Na langer gebruik, pffff word het erg moeilijk om te willen stoppen. Zit in je kop, als n verslaving.. Ook ik wist de gevaren ervan van te voren.. Of ik het weer zou doen? Ik weet alles en doe het nog steeds...

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Bovendien is m'n gezondheid ook een reden waarom ik aan BB doe dus wanneer ik AS zou gebruiken haal je die gedachte keihard onderuit. Verder denk ik dat je ook als naturel best een degelijk fysiek kan halen. Kijk bijvoorbeeld naar 3XL. Ik denk dat de meesten hier op bn het wel met me eens zijn dat die kerel aardig groot is. Maar daar heeft ie dan ook ontzettend hard en lang voor getraind. En ik denk wel dat ik bereid ben om diezelfde moeite te doen. Waar een wil is is een weg zeggen ze toch. Nou, die wil dat zit wel goed. Het punt met naturel is alleen dus dat je gewoon nog meer geduld zal moeten hebben om je doel te halen dan wanneer je AS zou gebruiken.
                  Daarom zei ik ook ik reken nu nog in het voordeel van as.. Ik zei ik had zonder wel 110kg kunnen zijn (misschien meer) Na 28jaar? Had hier best nog 5-10kg bij mogen schrijven... Maar dan werden de bedragen helemaal ongelofelijk per kg hehehehe... N 115-120kg had wel mogelijk geweest,zonder as.... Had ik er ook niet steeds uitgelegen, en gewoon door kunnen sporten.. Nu moest ik telkens terug komen.... Zie je nou wel dat ik n junk ben? Stiekum toch meer voordeel geven aan as...

Comment

Heb je enig idee wanneer je gaat stoppen? Het lijkt mij dat je niet eeuwig AS kan blijven gebruiken... En kan je gelijk stoppen of moet je dit dan afbouwen. En dan heb ik het niet over een nakuur van een paar weken.

Jij gebruikt al heel erg lang, is de richtlijn om af te bouwen anders dan wanneer je niet zo lang gebruikt?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mooi en eerlijk verhaal.

Vind 140K wel echt serieus veel poen man shit.. kan je een leuk huis voor kopen.
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Heb je enig idee wanneer je gaat stoppen? Het lijkt mij dat je niet eeuwig AS kan blijven gebruiken... En kan je gelijk stoppen of moet je dit dan afbouwen. En dan heb ik het niet over een nakuur van een paar weken.

Jij gebruikt al heel erg lang, is de richtlijn om af te bouwen anders dan wanneer je niet zo lang gebruikt?
                        Zo jij bent wakker Ashley, idd dat werk wel ff anders... Ik krijg zo al mn lichaam niet zo makkelijk meer aan de gang als vroeger.. Na n kuur: betekent voor mij ellende.. Normaal schop je je lichaam in n week of 4 weer aan de gang, nee dat lukt niet meer.. Na kuren duurt niet veel langer, maar ik verlies best veel erna. Soms wel 8-12kg en dat is geen vet of vocht. Mn lijf is as gewend, dus vraagt daarnaar.. Geef ik het niet, gaat het protesteren..Die 8-12kg verlies terug krijgen? duurt vaak tot mn volgende kuur. HGH zet ik door... Wanneer ik ga stoppen? Ben al weer aan het zoeken, voor het voorjaar en ben er net van af.. Ik kan niet meer stoppen Ashley... Anders moet ik stoppen met bb ook.... Zolang ik blijf sporten, gaat dit door...

Comment

ben je nu wel trots op je lichaam of niet

ik neem aan dat je altijd al groot wou worden en dat je dat nu ook berijkt hebt tog

alleen nu je die shit allemaal hebt gekregen etc

ben je dan als nog trots op je lichaam of niet ( lijkt mij wel )
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Been View Post
                            Mooi en eerlijk verhaal.

Vind 140K wel echt serieus veel poen man shit.. kan je een leuk huis voor kopen.
                            Kun je nagaan Been... Als het mogelijk was n lichaam te kopen naar wens, voor die prijs... Zou ik de verkoper vragen s aan zn voorhoofd te voelen....

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                              ben je nu wel trots op je lichaam of niet

ik neem aan dat je altijd al groot wou worden en dat je dat nu ook berijkt hebt tog

alleen nu je die shit allemaal hebt gekregen etc

ben je dan als nog trots op je lichaam of niet ( lijkt mij wel )
                              Absoluut Martin... Heel moeilijke vraag . Ik ben heel trots op dit lichaam 100%... Maar ik denk soms na, en denk tevens is dit wel mijn lichaam?....... Ik heb er wel heel hard voor gewerkt, en mij telkens weer terug gevochten. Jazeker wilde ik altijd al echt groot worden... Maar of dit nu echt mijn lijf is?...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Het is en blijft een keus. En een "ouwe lul" (met alle respect natuurlijk) die zijn verhaal doet zal nog steeds niet serieus genomen worden door de rebellerende pubers. Die zullen hoe dan ook denken het beter te weten en hun "kuurtjes" doen om aan dat ideaalbeeld van de media te voldoen. Gezondheid en toekomst is nog een ver van de bed show voor hun.

Voor mezelf...weet van de gevaren en is een overweging die ieder zelf maakt. Ik weet dat AS sluimerende ziektes wakker kan maken. Ik weet dat er hartkwalen in mijn familie zit en dat het op me zit te wachten zodra ik 50 ben. Ik weet dat er een korter lontje zal zijn. Maar dan denk ik: "heb liever alles er uit gehaald wat er in zit dan ooit het idee te hebben niet mijn doelen bereikt te hebben". En dan is gezondheid en alles minder belangrijk.

Hoe ging die quote uit de highlander ook alweer?
                                "It's better to burn out than to fade away!"

Knul, klasse dat je hier openlijk mee komt "ouwe lul" (met alle respect) of niet, gelukkig laat je een andere kant horen dan "het ideaal beeld".

Oke ! In de eerste plaats respecteer ik iedereens mening en keuze om wel of niet te gebruiken. Ieder voor zich. Bij mij triggert het wel, maar ik zou het niet gebruiken omdat het medisch voor mij absoluut uit den boze is. Ook ik zie die reuzen voorbij komen en de super stats van forumleden hier en denk dan "tjee dat wil ik ook" .. maar ten koste van .. "nee niet mijn gezondheid".

@Falstyr, en niets persoonlijks maar pluk even jou tekst eruit als voorbeeld.
                                Wetende dat het gevaren met zich meebrengt. Sluimerende ziekten kan ontwaken, er binnen je familie rond een 50e levensjaar gezondheidsklachten zich kunnen voordoen... en dat men een korter lontje kan krijgen. Zou het je niet weerhouden....

"Gezondheid" zou dan minder belangrijk. Dan vraag ik mij af waarom doet men het dan (of zou men het doen, volgens mij was jij met research bezig als ik het goed had gelezen). De meeste leden hier zijn relatief jong, flink aan het trainen en lekker vooruitgaand en dan AS! Misschien een relatie, kinderen, ondertussen doorgaan met AS en na 20 jaar compleet in de kreukels kunnen liggen omdat men volgens jou verhaal "er niet alles zou zijn uitgehaald".

Waaruit ?? Uit de 20 jaar training met AS om een bepaald doel te willen bereiken en je lichaam volldig naar de klote kunnen helpen. Er zal meer worden ingepomt dan worden uitgehaald.

Wat is het dan waard? Tegen je 50e half in de vernieling liggen, blessure na blessure, opvliegend, slechte sociale omgang een huwlijk of eventuele relatie wat op de klippen loopt. Alles om 20 of 25 Kg meer te genereren? Sommigen mischien wel in de finaciële problemen als ik die bedragen zo lees, aangeizen het verslafend werkt zal men meer en meer willen. Mocht iemand wel een gezin of relatie hebben / krijgen vindt ik dat behoorlijk egoistisch.

Tja.. nogmaals dit is geen persoonlijke aanval, vat dat ook niet zo op. ik denk dan .. laat mij maar lekker door trainen, die 25 kilo haal ik wel zonder AS alleen zal dat veel langer duren.

Vindt het dan vreemd dan merendeel een pakkie peuken laat liggen omdat er "dodelijk" op staat, maar wel doordacht en met zeer overwogen keuze hun eigen lichaam in een aantal jaar in de vernieling kunnen helpen door het gebruik van AS.

Mischien zie ik het wel helemaal verkeerd.
                                Last edited by davide; 17-11-2009, 09:14.
                                Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
                                25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
                                "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X